Aparthotel Karolina

Aparthotel Karolina
7,2

• Ligging t.o.v. pistes7,4

52 reviews over Aparthotel Karolina in het Nederlands

Leuke plek, alleen een beedje oudbollig

Meindert
10-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6

We hebben er een leuke vakantie gehad.

Was niet echt bijzonder, maar wel gewoon goed.

Het appartement/hotel licht aan de rand van het plaatsje, binnen een paar minuten lopen ben je in het centrum. Ook licht de rodelbaan op een paar minuten afstand.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

goede verhouding prijs/kwaliteit

c_mulleneers
13-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

ruime kamers, netjes en schoon, iedere dag als je de handoeken op de grond legt werden ze ook vernieuwd en de kamers werden netjes gemaakt. Personeel was vrij vriendelijk, vooral 2 dames en 1 jongere jongen bij de bediening waren erg vriendelijk, de receptie was wat minder, maar spraken ook niet zo goed duits. Ontbijt was netjes verzorgt, alleen bij het avondeten miste ik na 2 dagen toch wel wat groente erbij, het eten was verder goed (3 gangen keuze). Je kon lekker het dorpje inlopen en je was ook zo bij de piste. Hotel ligt leuk bij klein kerkje en glasblazerij en bierbrouwerij.

Gereisd met vrienden in januari 2012

DOE HET NIET!!!

Herbert
11-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wat een regelrechte ramp is hotel Karolina. Op het eerste gezicht een oud en doorleefd hotel en zeer betaalbaar.

De kamers zijn oud, maar ok, dat is te verwachten. Eten niet echt lekker, maar met een biertje erbij best te doen.

Waar het echt storend wordt is het personeel; met name de besrijfsleiding en de receptie. Nors, ongeinteresseerd en klantonvriendelijk in het kwadraat. Korting 15% op skipas? Nooit van gehoord, staat toch op voucher.

We zijn de laatste dag onder politieescorte het hotel uitgegooid omdat we te laat waren met uitchecken. Mocht daar nog 80 euro bijbetalen zonder dat men ons een kamer kon aanbieden. Dubbel vangen dus, en ons als klant gewoon op straat zetten bij -10 graden, In plaats van ons te helpen (hotel = gastvrijheid ) werden we als afgewezen asielzoekers op straat gezet.

Hopelijk is dit niet maatgevend, maar met het management in hotel Karolina wil je niets te maken hebben. Vieze smaak aan overgehouden, Brr..

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

Echt GEEN aanrader

eberlei
29-12-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Los van het feit dat het een goedkoop hotel is en daarom mischien het een en ander eenvoudiger is hebben we een zeer slechte ervaring erbij.

We hebben gekozen voor niet roken maar er werd op de gang bij een balkonnetje stevig gerookt met als gevolg dat de gang blauw stond. Ook de twee cafe's waren beide niet rookvrij. De bedden kun je mischien gebruiken om een nacht voor nood op te slapen maar meerdere nachten is een ramp.

Tevens werd er niets gedaan aan luidruchtige gasten uit de oostblok landen. Hierdoor tot s'nachts 2 uur lawaai in een toch al niet zeer stil hotel.

Kamer bij aankomst redelijk schoon maar naarmate de dagen verstreken merkten we toch dat er niet echt schoongemaakt werd.

We zijn een dag eerder vertrokken, had geen rug meer over en slaap gebrek tot en met.

Verder is de ligging okay, alles goed te bereiken. Tevens het restaurant en het eten in orde.

Dit hotel heeft 3 sterren maar degene die deze uitdeeld heeft volgens mij geen idee wat een ster inhoud.

Gereisd met oudere kinderen in december 2011

Centraal gelegen

Monique
1-10-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Keurig verzorgd hotel. Wij hadden een ruime kamer in het appartementencomplex met kleine keuken. Iedere dag werd er schoongemaakt, en je werd dagelijks voorzien van schone handdoeken. Vriendelijk personeel.

Ligging aan de rand van het dorp, naast de glasfabriek (zeker de moeite waard om een bezoekje te brengen). Heel veel op loopafstand te ondernemen. Gezellige winkelstraat met veel horecagelegenheiden. Wij hadden halfpension geboekt. Het eten was prima, iedere dag iets anders. Ontbijtbuffet was eenvoudig maar goed verzorgd.

Voor de mensen die er in de winter naar toe willen: skipiste is op loopafstand.

Gereisd met partner in september 2011

Leuk dorp Harrachov

Hans en Gina
20-9-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Leuk hotel niet erg luxe ,maar wat wil je voor deze prijs,wij hadden een kamer geboekt maar kregen een apartement dus niet ontevreden.

Alles aan wezig en zeer ruim,alleen jammer geen lift.

We hebben van de extra gebruikt gemaakt om een paar dagen in een zusterhotel in Praag te verblijven.

Alleen voor het geregeld was 8 dagen vooraf opgegeven ,maar op de dag van vertrek nog geen duidelijk antwoord naar welk hotel .

Na 5 keer vragen en gebeld met touroperator was het eindelijk geregeld,en konden we vertekken.

Dit is een perfekte combinate ,Praag een droomstad ,Harrachov is een dorp voor de wintersport en zomers voor wandelaars en bikers goed te doen alleen moet je zelf uitzoeken om leuke dingen te zien, weinig tot niets informatie van het hotel.

Al met al een leuke vakantie gehad en leuke stadjes en dorpjes gezien.

Gereisd met partner in september 2011

Dit hotel nooit meer.

Dineke
26-8-2011

Dit hotel nooit meer, alles is scheef en schuin in de kamers zodat je denkt van het bed af te rollen ,matras hard, dekbed te klein,kamers donker en vuil.kamer voor 6 pers. er waren maar 2 stoelen,kasten zonder hang mogelijkheid.

Handdoeken werden niet verschoond,douche en kamer helemaal niet.

Receptie onvriendelijk doet net of ze je niet verstaan,en zijn met andere dingen bezig. Ontbijt was goed.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

echt tjsechies

Willy
18-6-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Juli 2010 daar geweest, met 2 kinderen 8 en 10 jaar.

Persoonlijk vind ik 5 dagen daar in de omgeving genoeg, vooral als het slecht weer is.

Het buitenbad daar in het dorp stelt niets voor, is een opvangbak met bergwater.

Met kinderen op vakantie ga beter naar Babylon in liberec.

Karolina:

Verwacht niet te veel, u bent in Tsjechië.

Ontbijt OK, avond eten te kiezen, maar porties zijn niet groot.

Avond eten is vaker gehaast bezorgd, omdat er daarna nog groepen met toeristen komen.

Met kinderen onder ca 8.jaar is er niet veel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Fantastisch!

Bianca
1-4-2011
  • Ligging t.o.v. pistes6

Hotel Karolina is een echte aanrader. Goede schone kamers, eten is zeer goed.

Skipas en skilessen zijn heel goed in het centrum te boeken. Buiten het centrum is ook een mooie skipiste . Er rijd een reguliere bus en een skibus naar de piste buiten het centrum. Heerlijke dagen gehad!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

goed hotel

fam leistra
2-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

goed hotel goede service en lekker eten goede massage en klein maar toch lekker zwembadje personeel erg vriendelijk kom er al jaren goede legging voor wandelaars en langlaufers

Gereisd met vrienden in februari 2010

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Karolina in Harrachov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Karolina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.