Hotel Golden

Super vakantie

Henk
28-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zaten in het gebouw naast het hotel in Villa Golden en wij vonden het ontbijt prima, er lagen verschillende soorten broodjes Eieren, worst, 3 soorten kaas, jam, yoghurt met cornflakes en voor het avondeten konden we kiezen uit 3 gerechten. Het personeel was erg vriendelijk en we komen hier zeker nog een keer terug.

Slecht Hotel

Frits
28-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes3

Eten was slecht en bedden waren slecht. de mensen waren helemaal niet aardig. maar de ligging tot de pieste was wel goed.

even een beoordeling

abeline
7-7-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

ik ben een paar jaar hier geweest en kan alleen maar zeggen GEWELDIG!

indd het eten was niet altijd even goed, MAAR het is wel een hele andere cultuur dan hier en dat hebben we zeker gerespecteerd.

Hoop ooit weer terug te kunnen keren!

slecht hotel

mike
4-7-2010
  • Ligging t.o.v. pistes5

ze zijn niet vriendelijk

het eten is niet te vreten, en de kamers zijn een en al bagger, ze maken het bed niet op en de meeste spullen doen het niet of zijn gewoon kapot

Dit nooit meer

Anouk
24-5-2010
  • Ligging t.o.v. pistes5

Waardeloos hotel. Slechte staat en het eten was niet te eten. Zwembad, kamers niet goed schoongemaakt en te harde bedden.

2007
  • Ligging t.o.v. pistes6

Toen wij er waren in 2004 had het hotel een oude indruk, ouderwets maar wij zaten een een appart gebouw waar de kamers goed waren, zeer ruim met mooie badkamer.

Hotelbuffet in het hotel zelf is ook goed, niet uitgebreid maar wel goede service.

Vriendelijke mensen

Harrochov is klein maar voor goedkope en beginnende wintersporter wel goed te doen en Tjechie is niet duur!

• Ligging t.o.v. pistes3

Dit hotel heeft een dependance vlak er tegenover en dat is wel perfect. Het eten (half pension) is waardeloos.

Personeel verstaat (op receptie na) slecht Duits of Engels. Zwembad is te koud en te klein. Kamers rommelig en bedden zijn keihard en kraken bij bepaalde hobby's behoorlijk. Handoeken wisselen eens in de 2 dagen. Er is een nieuw gedeelte aangebouwd met goeie kamers maar de muren lijken van karton en de buren zijn dus ook hoorbaar aanwezig. Kortom niet echt (zwak uitgedrukt) een goed hotel.

2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ondanks de aardige ligging viel het hotel erg tegen. Het eten was ronduit slecht en de gastvrijheid van de medewerkers was ver te zoeken. De kamers waren klein en werden niet goed schoongemaakt

We hebben een aantal aanbieders voor Golden voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden in Harrachov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.