We hebben een aantal aanbieders voor Harrachov voor je op een rij gezet:

Reviews over Harrachov

Leuk stadje

familie uit belgie
    1-1-2016

Ondanks er geen sneeuw aanwezig was, zag het er toch een gezellig stadje uit. Toffe ski winkels en snuisterijtjes te vinden. Genoeg lekkere restaurants te vinden en skibar op de pistes. Het is niet zoals de grote skigebieden,maar met de kinderen,wel voldoende. Maar de vriendelijkheid bij de meeste mensen is toch ver te zoeken. Wij hadden het gevoel niet echt welkom te zijn. Dit was een gemiste kans,dus echt reclame ga ik er niet voor maken. Al de geen die willen gaan,ik hoop voor jullie beter.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2015

Overzalige relax vakantie!

Anna De Busscher
    24-2-2015

Voor de ganse groep was de omgeving te appreciëren. Iedereen genoot ervan. Ook de lokale cultuur en mensen zijn ontspannen en beleefd. Er is geen gevoel dat men zich moet opjagen. Een bestemming dat zeker in de kijker mag komen!

Gereisd Met vrienden in februari 2015

Een mooie uitvalsbasis

Bart, Tsjechië reiziger -
    27-5-2014

Harrachov, gelegen tegen het drielandenpunt Polen, Duitsland, Tsjechië is een prachtige uitvalsbasis voor de verkenning van Noord Tsjechië. En in ieder klein dorpje dat je komt wordt je verrast door prachtige natuur of fantastische kastelen.

Gereisd Met vrienden in Sun Mar 02 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk dorp

Maas
    2-2-2014

De glasblazerij en de bierbrouwerij zijn zeker de moeite waard een keer te bezoeken. Verder kun je er fantastisch wandelen. Bij het busstation beginnen en dan naar de waterval is een mooie wandeling van een uurtje en wil je wat verder en langer dan ga je onder de stoeltjes lift door en volg je de groene route.

Gereisd Met partner in Sat Jan 25 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi ski-oord

erik
    15-1-2014

Harrochov heeft een hypermodern ski-oord en een prachtige lange rodelbaan. De rodelbaan is wel gevaarlijk. Als je niet afremt vlieg je gewoon met een enorme vaart uit de bocht. Leuk dorp met leuke terrasjes waar je goedkoop kunt drinken. Te gek.

Gereisd Met vrienden in Sun Jun 01 2003 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Harrachov scoort een 8 uit 10, op basis van 223 reviews