9,7

Weer vandaag2°-1°

5 reviews over Pension Nový Den in het Nederlands

Jednym alleen FANTASTYCZNIE

Piotr Robak, 19-10-2017

Wszystko bylo super. Lokalizacja, apartament, jedzenie, basen i goscinnosc wlascicieli na medal.

Heel leuk!

Jan, 4-9-2017

Het was een mooi schoon appartement en alles was aanwezig. Verder zijn de eigenaren vriendelijk en was de tuin met zwembad en bar erg mooi. Verder was de omgeving fantastisch om lekker de wandelen. Echt een superplek om naast het ondernemingen van activiteiten ook echt tot rust te komen, ga er zeker nog een keer naar toe.

Geweldige locatie

Arjan, 27-8-2017

Fijn pension, goede service, goede locatie, lekkere bedden. Na ons verblijf was een paar dagen bijboeken geen probleem

Samen met mijn partner heb ik een week overnacht in Pension Novy Den. We werden ontvangen met een welkoms drankje en kregen een rondleiding door het pension. Hierna mochten we naar het appartement. Het appartement was ruim opgezet en alle faciliteiten waren aanwezig. We sliepen op de vide. Dit was een mooie ervaring.

De tuin was erg ruim, in de tuin is gelegenheid te barbecuen en 's avonds kon je ook de houtkachel aanzetten. Zelfs wanneer het zou regenen, zou je heerlijk onder de overkapping zitten met de houtkachel aan.

Op 15 minuten afstand zit je in het prachtige Liberec. In deze stad is van alles te krijgen en te beleven. Veel restaurants en winkelgelegenheid.

Zowel 's zomers als 's winters is dit pension een geweldige bestemming voor een fantastische vakantie. De prachtige natuur en leuke stad kunnen je de hele vakantie bezig houden.

Fantastische plek. Een echte aanrader.

A.Kuzak, 4-7-2017

Gebouw, omgeving en de eigenaren zijn in een woord: Super. Wij gaan er zeker weer naartoe om weer van alle drie te kunnen genieten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Nový Den in Albrechtice u Frýdlantu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Nový Den zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Nový Den scoort een 9.72 uit 10 op basis van 7 reviews.