Pension Nový Den

Tonen op kaart

12 reviews over Pension Nový Den

• 2019
    10Joyce09-09-2019

Ons verblijf van 19 dagen was in 1 woord geweldig Het 4 persoons appartement was erg mooi en van alles voorzien Het gebouw is sowieso erg mooi. Prachtige tuin met zwembad waar onze kinderen heerlijk konden zwemmen Tafeltennisen kon er ook. Gezellig drankje op het terras of in de bar. Anja en aad zijn super mensen die je echt een geweldige vakantie bezorgen Van alles weten over de omgeving en erg gezellig zijn Niks is te gek Wij en onze kinderen hebben t erg fijn gehad Ook de omgeving is prima en er is veel te doen. Kortom een perfecte vakantie gehad

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    10Ton Boon14-09-2018

Geweldig genoten

We zijn een week in het schitterende verbouwde pension Novy Den geweest. De kamers zagen er zeer verzorgd uit met een eigen badkamer en het ontbijt is goed verzord. Anja en Aad zijn twee hartelijke mensen die voor iedereen klaar staan. Het pension ligt tegen de bossen waar je heerlijk kunt wandelen . In de tuin kun je heerlijk luieren en genieten van een drankje en je kunt afkoelen in het zwembad. Ook een bezoek aan de stad Liberec is aan te bevelen. Er zijn diverse andere bezienswaardigheden in de omgeving daar kunnen Aad en Anja alles over vertellen. Wij komen hier zeker een keer terug.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Nirmala13-08-2018

Superb

Wij werden heel warm verwelkom in dit heerlijk rustige pension. Mijn dochter van 8 en 13 vonden de vides geweldig om te slapen. Het is een omgeving waar je zowel in de zomer als winter kunt vermaken. Één ideale plek om van hieruit verder te stappen. Het leuke is dat de eigenaren gewoon Nederlands spreken. Dank zij hun tips en adviezen hebben we heel wat kunnen zien. In de avonduren kun je makkelijk de zwembad in en wordt je nog verwend met popcorn. Hmmm heerlijk. Now ik zeg aarzel niet maar boek je vakantie gewoon bij dit pensioen. Wij gaan der vast nog een paar keer in.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 10Paul en Rianne16-07-2018

Mooi appartement, fijn zwembad, gastvrij ontvangst

We hebben genoten van onze 10 dagen bij Aad en Anja in Pension Nový Den. Mooi, verzorgd, superschoon appartement met veel details ingericht, een grote tuin met heerlijk zwembad, leuke bar waar je een biertje kunt drinken, een omgeving waar je lekker kunt wandelen met de stad Liberec om de hoek. De gastheer en -vrouw zijn hartelijk en weten veel over de omgeving. We zouden Nový Den aan iedereen aanbevelen.

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Orlando Sardaro05-05-2018

Topplek

Fantastische ligging, hartelijke en persoonlijke ontvangst. Een bar met heerlijk Tsjechisch tapbier twee trappen onder je appartement, dat wil je gewoon!

Gereisd met vrienden in februari 2018

• Oude reviews

10Piotr Robak19-10-2017

Jednym alleen FANTASTYCZNIE

Wszystko bylo super. Lokalizacja, apartament, jedzenie, basen i goscinnosc wlascicieli na medal.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Jan04-09-2017

Heel leuk!

Het was een mooi schoon appartement en alles was aanwezig. Verder zijn de eigenaren vriendelijk en was de tuin met zwembad en bar erg mooi. Verder was de omgeving fantastisch om lekker de wandelen. Echt een superplek om naast het ondernemingen van activiteiten ook echt tot rust te komen, ga er zeker nog een keer naar toe.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Arjan27-08-2017

Geweldige locatie

Fijn pension, goede service, goede locatie, lekkere bedden. Na ons verblijf was een paar dagen bijboeken geen probleem

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Luc12-08-2017

Mooie locatie, goede prijs en goede service

Samen met mijn partner heb ik een week overnacht in Pension Novy Den. We werden ontvangen met een welkoms drankje en kregen een rondleiding door het pension. Hierna mochten we naar het appartement. Het appartement was ruim opgezet en alle faciliteiten waren aanwezig. We sliepen op de vide. Dit was een mooie ervaring. De tuin was erg ruim, in de tuin is gelegenheid te barbecuen en 's avonds kon je ook de houtkachel aanzetten. Zelfs wanneer het zou regenen, zou je heerlijk onder de overkapping zitten met de houtkachel aan. Op 15 minuten afstand zit je in het prachtige Liberec. In deze stad is van alles te krijgen en te beleven. Veel restaurants en winkelgelegenheid. Zowel 's zomers als 's winters is dit pension een geweldige bestemming voor een fantastische vakantie. De prachtige natuur en leuke stad kunnen je de hele vakantie bezig houden.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10A.Kuzak04-07-2017

Fantastische plek. Een echte aanrader.

Gebouw, omgeving en de eigenaren zijn in een woord: Super. Wij gaan er zeker weer naartoe om weer van alle drie te kunnen genieten.

Gereisd met partner in januari 2017

0 tips over Pension Nový Den