Pension Nový Den

9 reviews over Pension Nový Den in het Nederlands

Geweldig genoten

Ton Boon
14-9-2018

We zijn een week in het schitterende verbouwde pension Novy Den geweest. De kamers zagen er zeer verzorgd uit met een eigen badkamer en het ontbijt is goed verzord. Anja en Aad zijn twee hartelijke mensen die voor iedereen klaar staan. Het pension ligt tegen de bossen waar je heerlijk kunt wandelen . In de tuin kun je heerlijk luieren en genieten van een drankje en je kunt afkoelen in het zwembad. Ook een bezoek aan de stad Liberec is aan te bevelen. Er zijn diverse andere bezienswaardigheden in de omgeving daar kunnen Aad en Anja alles over vertellen. Wij komen hier zeker een keer terug.

Superb

Nirmala
13-8-2018

Wij werden heel warm verwelkom in dit heerlijk rustige pension. Mijn dochter van 8 en 13 vonden de vides geweldig om te slapen. Het is een omgeving waar je zowel in de zomer als winter kunt vermaken. Één ideale plek om van hieruit verder te stappen. Het leuke is dat de eigenaren gewoon Nederlands spreken. Dank zij hun tips en adviezen hebben we heel wat kunnen zien. In de avonduren kun je makkelijk de zwembad in en wordt je nog verwend met popcorn. Hmmm heerlijk. Now ik zeg aarzel niet maar boek je vakantie gewoon bij dit pensioen. Wij gaan der vast nog een paar keer in.

Mooi appartement, fijn zwembad, gastvrij ontvangst

Paul en Rianne
16-7-2018

We hebben genoten van onze 10 dagen bij Aad en Anja in Pension Nový Den. Mooi, verzorgd, superschoon appartement met veel details ingericht, een grote tuin met heerlijk zwembad, leuke bar waar je een biertje kunt drinken, een omgeving waar je lekker kunt wandelen met de stad Liberec om de hoek. De gastheer en -vrouw zijn hartelijk en weten veel over de omgeving. We zouden Nový Den aan iedereen aanbevelen.

Topplek

Orlando Sardaro
5-5-2018

Fantastische ligging, hartelijke en persoonlijke ontvangst. Een bar met heerlijk Tsjechisch tapbier twee trappen onder je appartement, dat wil je gewoon!

Jednym alleen FANTASTYCZNIE

Piotr Robak
19-10-2017

Wszystko bylo super. Lokalizacja, apartament, jedzenie, basen i goscinnosc wlascicieli na medal.

Heel leuk!

Jan
4-9-2017

Het was een mooi schoon appartement en alles was aanwezig. Verder zijn de eigenaren vriendelijk en was de tuin met zwembad en bar erg mooi. Verder was de omgeving fantastisch om lekker de wandelen. Echt een superplek om naast het ondernemingen van activiteiten ook echt tot rust te komen, ga er zeker nog een keer naar toe.

Geweldige locatie

Arjan
27-8-2017

Fijn pension, goede service, goede locatie, lekkere bedden. Na ons verblijf was een paar dagen bijboeken geen probleem

Samen met mijn partner heb ik een week overnacht in Pension Novy Den. We werden ontvangen met een welkoms drankje en kregen een rondleiding door het pension. Hierna mochten we naar het appartement. Het appartement was ruim opgezet en alle faciliteiten waren aanwezig. We sliepen op de vide. Dit was een mooie ervaring.

De tuin was erg ruim, in de tuin is gelegenheid te barbecuen en 's avonds kon je ook de houtkachel aanzetten. Zelfs wanneer het zou regenen, zou je heerlijk onder de overkapping zitten met de houtkachel aan.

Op 15 minuten afstand zit je in het prachtige Liberec. In deze stad is van alles te krijgen en te beleven. Veel restaurants en winkelgelegenheid.

Zowel 's zomers als 's winters is dit pension een geweldige bestemming voor een fantastische vakantie. De prachtige natuur en leuke stad kunnen je de hele vakantie bezig houden.

Fantastische plek. Een echte aanrader.

A.Kuzak
4-7-2017

Gebouw, omgeving en de eigenaren zijn in een woord: Super. Wij gaan er zeker weer naartoe om weer van alle drie te kunnen genieten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Nový Den in Albrechtice u Frýdlantu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Nový Den zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.