Vakantiehuis Dvorak

1 review over Vakantiehuis Dvorak in het Nederlands

Gezellig vakantiehuis

rinske
6-7-2009

Vorig jaar september (2008) met twee kleine kinderen naar vakantiehuis Dvorak geweest. Een erg leuk gezellig vakantiehuis, met een grote tuin erbij waar de kinderen met een kabelbaantje kunnen, zandbak, schommelbank, tafeltennistafel, en een lekker zwembad (jammer dat de zonnepanelen voor het verwarmen kapot waren) Als de jongste volgend jaar kan lopen gaan we zeker terug.

Het ligt wel afgelegen, ongeveer 20 minuutjes voordat je bij een stadje bent waar je boodschappen kunt doen.

Geweldig huis als je van rust houdt, en er niet elke dag op uit hoeft.

Onze jongste was nog geen jaar, ik denk dat het vanaf 2,5 jaar een leuk huis is ook voor kinderen

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

Vakantiehuis info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Dvorak

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Dvorak in Zelenecka Lhota, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Dvorak zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.