Vakantiehuis Hebra

22 reviews over Vakantiehuis Hebra

• 2018
    10Kees en Rina29-07-2018

Tot de volgende keer!

Verjaardag vieren in dit zeer ruime huis, was geen enkel probleem. Ook al omdat de keuken zeer compleet was ingericht. En een drankje bij het kampvuur is heel gezellig!!

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 10Fam.Visser-Hueber28-07-2018

Helemaal TOP.

Alles was heerlijk, zelfs het weer. Het huis is meer dan een vakantiehuis. Zeer compleet!

Gereisd met vrienden in april 2018

• 9Willy26-07-2018

veel gezien, gewandeld en van natuur genoten.

Goede uitvalsbasis voor mooie en leuke tochten. Goede wandelomgeving. Mooie ligging en veel rust.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 9A.C. Dekkers26-07-2018

ontspannen(d)

Je gaat hier naar toe voor je rust. Wandelen, genieten van natuur en indrukken opdoen van andere culturen

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

10Aart en Nel30-10-2013

Te gek!! en te leuk!!

We hebben een heerlijke tijd gehad in het compleet ingerichte, zeer ruime huis. Genoten van het zeer weidse uitzicht. Ook diverse herten voorbij zien komen vanaf een van de terrassen. Het welkomsdrankje bij een knappend haardvuur genuttigd. Nadat we door erg leuke huisbeheerders waren ontvangen met een goede uitleg .Vanuit het huis diverse zeer mooie wandelingen gemaakt, maar ook in de omgeving. Uiteraard diverse bezienswaardigheden bezocht, waaronder de mijn in Lampertice. De oorverdovende stilte was heerlijk om te ervaren. Leuke uurtjes in de Sauna doorgebracht. Maar ook TV gekeken en leuke CD en Dvd's gedraaid. Als we tenminste niet in de goed uitgeruste spelletjeskamer waren, om te biljarten,darten, kaarten enz..Het "fikkie" stoken, met het zelf gesprokkelde hout, was ook wel heel erg lollig. Gelukkig hadden we ook heerlijk weer om al onze activiteiten te ondernemen. Lekker uit eten gegaan, maar ook in de grote keuken zelf het nodige gekokkereld. Een verblijf naar ons hart!!

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 9Gijs29-10-2013

Heerlijk tot rust komen

Heerlijk tot rust komen in een een compleet ingericht huis, aan alles is gedacht. Mooie omgeving, genoeg te zien en te doen en de omgeving (buiten activiteiten)

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013

• 10Sansan29-07-2013

Schitterende plek

Dit jaar voor het eerst naar Tsjechie geweest, en dan naar huis "Hebra". Onze eerste indruk is zeer positief, groot huis, ruime woon en spelletjes kamer, grote, nette slaapkamers, grote badkamer. Inrichting is luxe , er is alles aanwezig. De kinderen hebben zich zeer goed vermaakt, zowel binnen als buiten in de reusachtige tuin, inclusief het dagelijkse partijtje voetbal. De contacten met de verhuurder waren zeer goed, en ook de sleutel ophalen en uitleg ter plaatse was perfect. Het uitzicht inclusief de reeen die we een aantal malen hebben gezien was perfect. Kortom een geweldige vakantie en zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9fam . Slegten07-09-2012

schitterende lokatie

vakantiehuis Hebra is een prachtig en groot huis, dat ligt in een mooie en rustige omgeving. Het uitzicht op de snezka en andere gebergtes is geweldig. Ook kun je vanaf het huis meteen de bergen op wandelen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 9Jan Meijer06-04-2012

Schitterend huis in een schitterende omgeving.

Hebra is een perfecte mogelijkheid om uit te rusten en tot rust te komen. Het ligt schitterend in de bergen met een bosrijk panorama. Centraal gelegen tussen een aantal aantrekkelijke typisch Tsjechische plaatsjes kan men hier van de echte culturele sfeer van de omgeving en het land genieten. Voldoende mogelijkheden voor boodschappen doen, gezellig winkelen of lekker eten zijn ruimschoots aanwezig in de directe nabijheid. Bovendien bied het huis een zee van ruimte met daarbij alle hedendaagse gemakken: Grote keuken voorzien van alle apparatuur waaronder zelfs een vaatwasser, een grote leef/ woonruimte en meer als voldoende slaapgelegenheden. Een aanrader voor mensen die naast rust ook van cultuur en luxe willen genieten.

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 9Moniek Vermeer06-04-2012

Geweldige plek, vlakbij ski gebied

Geweldig uitzicht, op een rustige plek gelegen. Een echte aanrader in de winter voor het skieën en snowboarden . In de buurt kun je heerlijk eten voor weinig. De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met vrienden in februari 2012

2 tips over Vakantiehuis Hebra

• Sansan, 29-07-2013

Boodschappen doen in Trutnov bij Tesco en/of Albert een aanrader, stuwmeer, zweefvliegen en dierentuin ook een aanrader

• fam . Slegten, 07-09-2012

In de omgeving kun je bunkers bekijken, een wandeling door het rotsgebied van ardspach maken , een safaripark bezoeken, rodelen en natuurlijk lekker door de natuur wandelen. 's avonds lekker uit eten in de vele goedkope restaurantjes.

0 vragen over Vakantiehuis Hebra

Vakantiehuis info