Vakantiehuis Hebra

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Te gek!! en te leuk!!

Aart en Nel
30-10-2013

We hebben een heerlijke tijd gehad in het compleet ingerichte, zeer ruime huis. Genoten van het zeer weidse uitzicht. Ook diverse herten voorbij zien komen vanaf een van de terrassen. Het welkomsdrankje bij een knappend haardvuur genuttigd. Nadat we door erg leuke huisbeheerders waren ontvangen met een goede uitleg .Vanuit het huis diverse zeer mooie wandelingen gemaakt, maar ook in de omgeving. Uiteraard diverse bezienswaardigheden bezocht, waaronder de mijn in Lampertice.

De oorverdovende stilte was heerlijk om te ervaren. Leuke uurtjes in de Sauna doorgebracht. Maar ook TV gekeken en leuke CD en Dvd's gedraaid. Als we tenminste niet in de goed uitgeruste spelletjeskamer waren, om te biljarten,darten, kaarten enz..Het "fikkie" stoken, met het zelf gesprokkelde hout, was ook wel heel erg lollig. Gelukkig hadden we ook heerlijk weer om al onze activiteiten te ondernemen. Lekker uit eten gegaan, maar ook in de grote keuken zelf het nodige gekokkereld.

Een verblijf naar ons hart!!

Heerlijk tot rust komen

Gijs
29-10-2013

Heerlijk tot rust komen in een een compleet ingericht huis, aan alles is gedacht.

Mooie omgeving, genoeg te zien en te doen en de omgeving (buiten activiteiten)

Schitterende plek

Sansan
29-7-2013

Dit jaar voor het eerst naar Tsjechie geweest, en dan naar huis "Hebra".

Onze eerste indruk is zeer positief, groot huis, ruime woon en spelletjes kamer, grote, nette slaapkamers, grote badkamer. Inrichting is luxe , er is alles aanwezig. De kinderen hebben zich zeer goed vermaakt, zowel binnen als buiten in de reusachtige tuin, inclusief het dagelijkse partijtje voetbal. De contacten met de verhuurder waren zeer goed, en ook de sleutel ophalen en uitleg ter plaatse was perfect. Het uitzicht inclusief de reeen die we een aantal malen hebben gezien was perfect. Kortom een geweldige vakantie en zeker voor herhaling vatbaar

schitterende lokatie

fam . Slegten
7-9-2012

vakantiehuis Hebra is een prachtig en groot huis, dat ligt in een mooie en rustige omgeving. Het uitzicht op de snezka en andere gebergtes is geweldig. Ook kun je vanaf het huis meteen de bergen op wandelen.

Hebra is een perfecte mogelijkheid om uit te rusten en tot rust te komen. Het ligt schitterend in de bergen met een bosrijk panorama. Centraal gelegen tussen een aantal aantrekkelijke typisch Tsjechische plaatsjes kan men hier van de echte culturele sfeer van de omgeving en het land genieten. Voldoende mogelijkheden voor boodschappen doen, gezellig winkelen of lekker eten zijn ruimschoots aanwezig in de directe nabijheid. Bovendien bied het huis een zee van ruimte met daarbij alle hedendaagse gemakken: Grote keuken voorzien van alle apparatuur waaronder zelfs een vaatwasser, een grote leef/ woonruimte en meer als voldoende slaapgelegenheden.

Een aanrader voor mensen die naast rust ook van cultuur en luxe willen genieten.

Geweldige plek, vlakbij ski gebied

Moniek Vermeer
6-4-2012

Geweldig uitzicht, op een rustige plek gelegen. Een echte aanrader in de winter voor het skieën en snowboarden . In de buurt kun je heerlijk eten voor weinig. De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam.

reusachtige locatie met schilderachtig uitzicht

corine en edwin zwaneveld
24-9-2011

Heerlijke locatie om te onthaasten. Back to basic. Hout sprokkelen in de boomgaart voor een groots kampvuur. appelmoes maken en peren stoven uit eigen boomgaard. Veldbloemen plukken tijdens een wandeling in de weide omgeving voor een kleurijk boeket op de grote keukentafel in een afgeknipte waterfles als vaas. Lekker luieren in de hangmat of heerlijk genieten van de mooie vergezichten.Herten en roofvogels spotten met of zonder verrekijker. Of een heerlijk cultureel dagje weg met de auto naar diverse bezienswaardigheden. Echte aanraders in de omgeving zijn aderspach en de stuwdam byla tremesna tevens mogelijkheid om te vissen. Om vervolgens in de nabijgelegen restaurants goedkoop en lekker uit eten te gaan. En het nabijgelegen Trutnov niet te vergeten waar je heerlijk kan genieten van een ijsje op het gezellige plein met uitzicht op de kleurijke gevels en muurschilderingen. Of heerlijk shoppen in de vele winkeltjes.

fantastich

Fam. Vos
2-8-2011

Geweldig, heerlijk groot huis op een zeer rustige plek, met een fantastisch uitzicht.

We waren met 2 familie`s met 5 kinderen die zich bij en rond het huis uitstekend vermaakt hebben. veel bezienswaardigheden\uitstapjes liggen binnen 45 minuten rijden van Hebra. Echt een plek om tot rust te komen.

Ruim huis op gigantische plek!!

Harm en Corrie
11-11-2010

Wat een uitzicht!

Wat een ruim, gezellig huis!!

Grote boomgaard met schommel, boomhut en zandbak!!!

Heerlijke bedden!!!!

een "thuis" op vakantie!!

Elsien Wagenaar
19-8-2010

Onze vakantie was een TOP ervaring. De ruime acoomodatie is "warm" en praktisch ingericht. De directe omgeving is een schitterende verademing en de excursiemogelijkheden zijn zeer divers.

Wij zijn als 2 bevriende gezinnen op vakantie gegaan met 6 kinderen, varierend in leeftijd van 8 tot 16 jaar en ieder van ons heeft ten volle genoten.

Dit vakantie adres is ZEKER aan aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hebra in Vrchova, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hebra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Hebra scoort een 9.29 uit 10 op basis van 18 reviews.