Camping Euro-Air Camp

8,1

13 reacties Camping Euro-Air Camp

zwemmen

Miranda, 16-6-2017
Is er in de buurt ook een zwemvijver/meer? ik zie wel een visvijver maar ik bedoel echt om te zwemmen
0 reacties

accommodaties

Carla, 27-1-2017
Heb op deze camping een huisje geboekt, met 3 slaapkamers en er zou ook wifi zijn. Heeft iemand hier ervaring mee? Is het een mooi huisje, en doet de wifi het ook goed?
0 reacties

Omgeving

Inge12, 9-7-2015
Klopt het dat er in de omgeving van deze camping veel industrie en fabrieken zijn. We zoeken iets wat echt in een mooi gebied ligt in Tsjechie. Nu las ik in een boek dat dit een gebied is met dus veel industrie

We hebben een aantal aanbieders voor Euro-Air Camp voor je op een rij gezet:

mogelijkheid groep jongeren

Sander, 12-1-2015
Is het mogelijk om met een groep jongeren van 18/19 jaar er te kamperen?

Agnes, 13-5-2014
Is er wifi op de camping?
1 reactie

Wie weet of je mag vissen in het meertje

Coby Uitenbroek, 23-3-2014
en is dat ook toegankelijk voor vissers vanaf de camping

Weer

Marian, 31-1-2014

Wij willen waarschijnlijk half juli naar deze camping.

Hoe is het weer in de zomer in dit gedeelte van Tsjechie?

Welke temperatuur overdag en 's nachts, regenkans?

Ik hoor het heel graag, dank je wel.

2 reacties

Honden?

Janneke, 8-9-2013
Wij denken er aan volgend jaar naar deze camping te gaan, kan iemand mij vertellen of er op loopafstand een beekje is voor de hond om af te koelen? Kan je vanaf de camping mooi wandelen? Zijn er bij meren regels wat betreft honden? Ik hoor het graag.

gezinnen met oudere kinderen

fam noord, 16-7-2013
Zijn er gezinnen met oudere kinderen (pubers) die in de periode van 28 juli tot 10 augustus naar deze camping gaan?
1 reactie

mar er gezwommen worden in de vijver

mariska, 16-7-2013
Op de kaart van de camping on air en omgeving, zie ik achter de camping een vijver liggen, is het toegestaan hierin te zwemmen?

We hebben een aantal aanbieders voor Euro-Air Camp voor je op een rij gezet: