Camping Euro-Air Camp

57 reviews over Camping Euro-Air Camp

• 2017
    9jolanda31-08-2017

super!

Kleine, rustige camping, zelf hout sprokkelen, elke avond vuurtje stoken. Top locatie als uitvalbasis voor veel activiteiten. Mooie omgeving. 2 uurtjes rijden van Praag. Zeer vriendelijke en behulpzame campingeigenaren.

• 7Jan Jongstra26-08-2017

Mooie ervaring

Lijkt rommelig als je aan komt rijden.Maar je wordt prima ontvangen door de eigenaar en de familie.Prima eten, goede bediening en men helpt je met toeristische tips en wat je maar wil weten. Modderig terrein bij veel regen.Tegenover cjesna vliegveld ,wat leuk is.Op fietsafstand van Supermarkt en het centrum.Ideale camping een bezoek aan het reuzengebergte.

• 7Staat v/h sanitair

• Oude reviews

10Flos18-09-2016

Géweldig relaxte camping

Wij hebben hier een fantastische vakantie gehad. De eigenaar is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Er heerst een zeer aangename sfeer op de camping. Er mag heel veel, nergens word moeilijk overgedaan. De locatie is perfect, je kan overal goed heen en er is ontzettend veel te doen. Het sanitair is verouderd maar word goed schoon gehouden. Een echte aanrader wat ons betreft.

• 7Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 9Jan Willem26-08-2016

Aanrader

Een leuke, overzichtelijke camping waar je zelf je plaats mag uitzoeken. Een leuk zwembad om even af te koelen. Ruime plaatsen, vriendelijk personeel. Enigszins gedateerd sanitair, maar wel schoon en een lekker warme douche. Op de warme dagen voldoende schaduw rondom de meeste plekken. De eigenaar is bereid om op al je vragen antwoord te geven. Tevens een mooie uitvalsbasis om de omgeving te bekijken. Wij kijken terug op een fijn verblijf en een heerlijke vakantie.

Met jonge kinderen

• 1Thijs Berends18-08-2016

10 dagen geboekt maar na 5 dagen vertrokken

Behalve de vriendelijkheid van de beheerder deugde er niets aan deze camping. Alle voorzieningen zien er aftands uit. Een vuurtje op je kampeerplaats is heel gebruikelijk in Tsjechie. Op deze camping liep het helemaal uit de hand. Overal op het terrein grote schroeiplekken. Kampeerders wisten met complete paasvuren geen maat te houden. De hele camping lag 's avonds zwaar in de rook. De website van de camping geeft in alle opzichten een vertekend beeld. Het zwembad is voor kleine kinderen niet met een hek beveiligd. Het zwemwater is troebel. Het terrein kent slechts schrale begroeiing met wat populieren. Wij hebben op de camping nooit personeel gezien. Een grote bult afval tref je aan direct achter de entree. De afvoeren van de douches, die er niet uit zien, werken slecht.Het resultaat is dat je in een volle douchebak staat. Bah, een vieze onaangename camping.

• 1Staat v/h sanitair

• 9paul02-08-2016

ideale camping

het ligt best centraal. Eigenaar wil je overal mee helpen. Print zelfs route voor je uit om te mountainbiken of voor het wandelen. Elke morgen lekkere broodjes, er was altijd genoeg. Personeel erg vriendelijk. Sanitair werd goed en geregeld schoon gehouden.wc-rollen zijn aanwezig. voor de kinderen altijd wel iets te doen: zwemmen, bowlen, gratis op tandem, spelletjes (voor slecht weer), biljarttafel, enz. voetbal en volleybal ook aanwezig. Je mag zelf een plaats kiezen, en als er genoeg plaats is mag je ook wel een dubbele plaats gebruiken voor dezelfde prijs. Je krijgt een pasje en betaald bij vertrek alle kosten. Heel makkelijk want overal moet je contant geld hebben. vuurtje stoken is natuurlijk geweldig en mag bij de tent.Erg gezellig. We zullen hier met alle plezier weer terug komen.

• 10Mevr. Mulder25-06-2016

Gemoedelijke vrijheid

Hier wordt je vrijheid je ongewoon toevertrouwd, er wordt uitgegaan van gezond verstand; je mag bij je tent een vuurtje stoken, dat gebeurde dan ook veelvuldig. Ook werd er een groot vuur gemaakt waar veel mensen rustig bij zaten. Rustige sfeer, goede zorg, ze staan altijd voor je klaar, goede tips voor werkelijk al je vragen. We hebben de bowlingbaan gehuurd met ons gezin, was goedkoop. Veel spellen en binnenruimte voor de jeugd die elkaar dus snel vindt. We konden hier heerlijk tot rust komen en zijn dan ook meer dan een week gebleven, wat we anders nooit doen. Zwembad niet al te groot maar was geen probleem, er werd erg van genoten, de temperatuur was goed. Echt supersfeer.

• 9Staat v/h sanitair

• 8Ger Prins04-09-2015

Ideale camping

Gewoon een no nonsense camping, geen moeilijke regels. Zoek maar een mooie plek, lekker kampvuur bij de plek en niet op een voorgeschreven "stookplaats" , zelf hout halen uit het bos. Niet te druk, gewoon gezellig, ook geen Nederlandse kolonie maar verschillende nationaliteiten.

• 10fam.Hage28-08-2015

Fantastische camping

fantastische camping, wij hebben hier 3 weken gekampeerd met caravan.( voor het 2e achtereenvolgende jaar) Mooie ruime plaatsen Schoon sanitair, leuk zwembad, ook diverse dingen gratis te leen zoals tandemfiets, sky-runners enz. in het centrale gebouw kun je Bowlen, Poolen, Air-hockey Game console. erg vriendelijke eigenaars die alles voor je doen. goed restaurant waar je lekker kunt eten voor Tsjechische prijzen, Cocktails Bier e.d. kun je ook halen en meenemen naar je caravan s 'avonds vuurtje stoken voor de tent Veel leuke dingen te doen in de omgeving, echte aanrader

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• 10Fam Ros17-08-2015

Niets is te gek!

Wij waren zo maar aan komen rijden, gevraagt of er nog plek was Ja hoor zoek maar uit waar je wil staan! We zouden maar 2 a 3 dagen blijven maar zijn er 17 geworden! Was gewoon geweldig avonds waren jeugd gewoon weer verstoppertje aan het spelen tot 20 jaar geweldig waar zie je dat nog. Komen er zeker terug!!!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

7 tips over Camping Euro-Air Camp

• Jacques, 20-10-2013

Ga altijd op het hoger gelegen deel staan, zodat je voeten droog blijven.

• Diana, 17-07-2014

*Rotsen van Adršpach *Zomerrodelbaan Spindleruv *Praag *Polen Wroclaw etc etc.

• Roland, 31-07-2013

Als je wandelen in het Reuzengebergte, vertrek dan heel vroeg in de ochtend De mooie paden kunnen nogal druk zijn.

13 vragen over Camping Euro-Air Camp

• Miranda, 16-06-2017

zwemmen

Is er in de buurt ook een zwemvijver/meer? ik zie wel een visvijver maar ik bedoel echt om te zwemmen

• Carla, 27-01-2017

accommodaties

Heb op deze camping een huisje geboekt, met 3 slaapkamers en er zou ook wifi zijn. Heeft iemand hier ervaring mee? Is het een mooi huisje, en doet de wifi het ook goed?

• Inge12, 09-07-2015

Omgeving

Klopt het dat er in de omgeving van deze camping veel industrie en fabrieken zijn. We zoeken iets wat echt in een mooi gebied ligt in Tsjechie. Nu las ik in een boek dat dit een gebied is met dus veel industrie

ad_baas, 21-10-2015

Nee, er is in Vrchlabi en omgeving weinig industrie. De enige industrie van betekenis is Skoda, gelegen ruim buiten de bebouwde kom van Vrchlabi en bovendien schoon! Vrchlabi - en ook de camping - ligt aan de voet van het Reuzengebergte. Vanaf de camping wandel je zo de uitlopers van het Reuzengebergte in. Als je al ergens last van hebt dan is het hooguit van het vliegveldje tegenover de camping; hier stijgen vooral in het weekend sport- en zweefvliegtuigen op.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen