Appartement Chateau

Meer appartement info

22 reviews over Appartement Chateau

• 9fam. Gitmans20-02-2013

geweldige vakantie

Mooi en schoon appartement midden in het centrum en toch zeer rustig gelegen. Winkels en restaurants op loopafstand en ook bij de skipiste ben je zo.Bij Herlicovic een leuke kinderpiste waar de kleintjes het skien goed en leuk bij wordt bijgebracht. Sleutelbeheerder David erg attent. Kortom een aanrader !

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 8Gerard30-07-2012

Goed appartement, prima uitvalsbasis.

Mooi en net appartement in een authentieke stijl. Vrchlabi is een plaats met een goed voorzieningen nivo, er zijn meer dan voldoende winkels, restaurants etc. Het is er dan ook altijd gezellig. Wij vinden het het leukste stadje in het Reuzengebergte. Voordeel van het appartement is dat het zelf hartstikke rustig is, terwijl met je 100 m. lopen midden op het gezellige dorpsplein staat! Het appartement is een prima uitvalsbasis om het Reuzengebergte te verkennen, per voet of per fiets. Houd er wel rekening mee dat buiten het seizoen de stoeltjesliften, die vaak onderdeel zijn van een wandelroute, niet werken. Je moet dan zelf een alternatief gaan bedenken, die is er vaak wel maar het betekent veel klimwerk.

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Anja03-07-2011

Wat een heerlijk appartement!

Ik kwam deze site tegen en kan me helemaal aansluiten bij de enthousiaste reacties over het chateau. Ik heb eerder appartement 201 gehuurd, het was zo prachtig en met aandacht ingericht dat ik me er helemaal thuisvoelde! Ik wilde dat toch nog even laten weten, zie foto's! Groet, Anja Onderwater

• 8Ligging t.o.v. pistes

Alleen gereisd in augustus 2008

• 9bannink28-03-2011

prima, maar.................................

toch nog een paar opmerkingen. We hadden een week voorjaarsvakantie geboekt. appartement was netjes, ruim, sfeervol ingericht. koelkast koelde niet omdat het lampje continu brandde (ook met deur dicht) dus die uitgedraaid......... installatiepapieren zaten nog om de lamp in de wasemkap (ontstond al een brandvlek in het papier), we mistten een douchegordijn o.i.d. .......... 2 dagen geduurd om het app op temperatuur te krijgen en overmaat van pech hadden we geen nederlandse tv zenders en geen internet. hiervoor is wel betaald en wij hebben daarvoor speciaal dit app gekozen. verder is het voor ons de zoveelste keer dat we in Vrchlabi zijn en komen zeker weer terug. De omgeving is voor ons perfect.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

• 10Fam. Vlot01-03-2010

Na 3x nog steeds geweldig!

Chateau Vrchlabi is van binnen en van buiten prachtig.. De appartementen zijn smaakvol en compleet ingericht. Groot voordeel is de ligging in het centrum van Vrchlabi, zodat je lopend naar de winkels en restaurants kunt.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

• 9ypma04-01-2010

mooie locatie zeker de moeite waard

Chateau Vrchlabi is een mooie locatie om een aantal dagen door te brengen, zeer mooi appartement en een leuk stadje om te vertoeven.

Gereisd met oudere kinderen in december 2009

• 9Rudy K. van Leussen23-12-2009

een fraai appartement in een fraaie omgeving

appartement chateau Vrchlabi is mooi in of nabij centrum gelegen in de directe nabijheid van winkels en restaurants en wifi plaatsen rustige plek in een fraai gebeid voor zowel winter- als zomervakanties.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in december 2009

• 10Fam. de Vlugt05-09-2009

Een hele mooie plaats

Alles was zeer netjes verzorgd, er lagen ook nederlandse vertalingen in het appartement. Het beviel ons heel goed.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8Wico en Corry Hensen31-08-2009

Prachitig appartement op een prima locatie

Pas gerenoveerd complex met keurige inrichting en ruim voldoende ruimte. Ligt midden in het centrum van Vrchlabi en toch rustig in een park. Goede locatie om in de zomer diverse bijzienswaardigheden te bezoeken en natuurlijk Praag.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2009

• 9Wim van Steijn10-08-2009

Bijzonder mooie accomodatie

We hebben een hele fijne vakantie gehad in deze prachtige omgeving.

Gereisd met partner in juli 2009

Appartement Chateau info