We hebben een aantal aanbieders voor Vrchlabí voor je op een rij gezet:

Reviews over Vrchlabí

Saai en klein dorpje

Renata
    25-5-2018

Vrchlabi is een heel klein dorpje waar heel weinig te beleven is. Er is 1 goed en gezellig restaurant. Nog 2 restaurants in een hotel en een kebabzaak, dat is het. Een paar winkeltjes maar echt niet veel. Ook een klein overdekt winkelcentrum. Na 1 dag (of eigenlijk een uurtje) ben je er wel uitgekeken. Mensen zijn er ook onaardig. Maar dat is in heel Tsjechie eigenlijk wel. Reuzengebergte in omgeving wel mooi, maar wel eind rijden.

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Leuke mooie omgeving.

sonjavr
    27-8-2014

Leuk plaatsje met een klein maar mooi centrum. Voor de dagelijkse boodschappen zijn er voldoende grote winkels in de plaats zelf (lidl, penny), of evt in de volgende plaats. Of ga lekker uit eten. Er zijn ook genoeg restaurantjes in de omgeving te vinden. Uit eten gaan is naar nederlandse begrippen erg goedkoop. Natuur is erg de moeite waard, er zijn erg mooie wandelingen te maken in de omgeving en ook genoeg toeristische atracties te bezoeken. Oa het glasmuseum in Harrochov is een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie plek met genoeg te doen in de omgeving!

Kim Langhout
    29-5-2013

Gezellig dorpje waar je lekker kunt eten, bowlen, enz. Lidl en Pennymarket in het centrum waar alles te krijgen is voor erg lage prijzen in verhouding met NL. Van hieruit valt er op redelijke afstanden genoeg te doen in de omgeving (excursies, dierentuin, rodelen, zwemmen, bezienswaardigheden, enz.)

Gereisd Zakelijk in april 2013

Zeker de moeite waard

Bruinsma
    18-8-2011

Voor ieder wat wils! Absoluut de moeite waard. Wij zitten er NU! Toch MOET ik opmerken dat deze ZOOVER site temperaturen aangeven die wel meer als 15 graden afwijken met de werkelijkheid. Waar ze 14 graden aangeven,... hebben wij het vandaag ruim 34 graden gehad. Maar zo ook de afgelopen dagen, we hebben stralend warm en hoog zomers weer gehad, terwijl deze site maar 10-12 graden aangeeft. Het heeft ons verkeerd voorgelicht en dus hebben wij royaal koud weer kleding mee,.... geheel overbodig. Ik adviseer daarom andere sites ook te informeren over de weersvoorspellingen.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke plek voor 'n weekendje

djimmieetten
    14-8-2011

Een erg klein dorpje. In het dorp en de omgeving is genoeg te zien om je een weekend goed te kunnen vermaken, maar niet langer. In het dorpje is vrijwel niks te doen. Net buiten het dorpje is de mogelijkheid om te zorben (in een grote plastic bal van een berg afrollen) en om in een groot meer te zwemmen. De omgeving is erg mooi groen en bergachtig. Een mooie plek om een weekend door te brengen.

Gereisd Met vrienden in Tue Jun 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Vrchlabí scoort een 7,8 uit 10, op basis van 65 reviews