Vakantiehuis Vižnov

8,8

Kenmerken
Huisdieren toegestaan

3 reviews over Vakantiehuis Vižnov in het Nederlands

Relaxed verblijf: een aanrader.

Traveller,
6-1-2019

Weekje "short-break" op heerlijke lokatie. Halverwege de week begon het te sneeuwen en veranderde de groene omgeving in een sprookjesachtig landschap. In het vlakbij gelegen bosgebied heerlijk gewandeld (vond de hond ook !). Verder relaxed genoten van de rist en niet te vergeten een bezoek aan het klooster in Broumov

Gereisd met partner in februari 2018

geweldige vakantieplek

Maria Groot
18-11-2009

Rust, ruimte, natuur en alle luxe die je thuis gewend bent. Heerlijk!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

nooit meer ergens anders naar toe

A.Francois
15-11-2009

Het is een oergezellig huis met een Nederlands comfort en uitstraling. zals terras, zwmbad en ruime tuin.

Ligging aan een rustig zijweggetje met een prachtig natuurgebied op loopafstand.

In de zomer leuke relatief korte dagtochtjes naar interessante bezienswaardigheden, voldoende info in het huis aanwezig.

In de winder wordt de toegangsweg naar het huis sneeuwvrij gehouden en is de dichtbijgelegen skilift gemakkelijk per auto te bereiken.

Gereisd met vrienden in januari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vižnov in Vižnov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vižnov zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.