Appartement Vernerovice

9.2Fenomenaal

Tsjechie, Královéhradecký, Vernerovice

Op vakantie geweest naar Vernerovice?

9.2Fenomenaal

Meer appartement info

5 reviews over Appartement Vernerovice

• 9Gorrit25-06-2013

Perfecte vakantie in Ooost-Bohemen

Afgelopen week hebben we een prijs verzilverd, de prijs die mijn vrouw vorig jaar gewonnen had met een fotowedstrijd. Een gegeven paard kun je niet in de mond/bek kijken vandaar de nvt bij Prijs/Kwaliteit

Het was in één woord fantastisch!! De ontvangst, de sfeer, de omgeving, Bert en Mien, wat een lieve mensen... Ook al was het tropisch warm, we hebben verschillende uitstapjes gemaakt, enkele met gids Bert, Wat weet die man veel van deze omgeving maar vooral: Hij weet het leuk en boeiend te brengen, ook nog erg leerzaam dus. De natuur was door de vele regen in de weken ervoor echt nog "lentefris".

Het appartement (huis) was uit de kunst en van werkelijk alles voorzien. Enige minpuntje vonden we de trap naar de slaapverdieping. Deze vraagt enige gewenning en behendigheid in het gebruik. Voor het overige niets dan lof.

Tot ziens!

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Susan07-12-2012

Kom heerlijk tot rust!!

Wij waren toe aan heel veel rust en die vindt je al gauw na aankomst bij Bert & Mien. Gezellige rondleiding gehad van Mien en onze vakantie kon nu echt beginnen. Perfect vakantie huis met heerlijk kachel (iedere dag lekker fikkie stoken) en voor onze Rens een ligbad, kon niet beter. Mooie wandeling in de omgeving gehad met Bert als gids, wat weet die man veel te vertellen, TOP.Verder gingen wij niet mee op excursies, maar de mogelijkheid was er wel. Het mooie van Vernerovice en omgeving is dat het niet zo toeristisch is en daardoor snuif je nog veel cultuur op. Toch hebben wij nog veel gezien en beleefd. Adrspachgebergte, dierentuin, markt in Polen en veel frisse lucht gesnoven in de natuur. En als je van geocachen houdt kan je hier ook zeker je hart ophalen. Dus: niet twijfelen, maar ga dit zelf allemaal zien....bij Bert en Mien!!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2012

• 9Fam Aangeenbrug14-02-2012

Fantastisch, gezellig en ruim Appartement.

Geweldig gezellig en ruim appartement De kerst en jaarwisseling geviert in dit heerlijke appartement. Kerstavond een diner in Pension Zamecek, Janovicky Polen, georganeseerd door onze gastheer/vrouw Bert en Mien van Kampen. De jaarwisseling bij het houtvuur in het appartement waar we werden verrast door Mien met heerlijke oliebollen. De jaarwisseling buiten bij het kampvuur waar de Campagne klaar stond. Geweldig.

Gereisd met vrienden in december 2011

• 10Gerda17-08-2011

perfecte plek!

Wat een heerlijke vakantie hadden wij in dit appartement en in de heerlijke rustige, wonderschone omgeving. Wat de vakantie extra fijn maakte waren de inspirenende excursies die verzorgd werden door Bert en Mien. Twee liefdevolle mensen die Tjechië in hun hart hebben gesloten en onze vakantie super plus maakten. Echt een aanrader voor een heerlijke, zeer voordelige vakantie.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Appartement Vernerovice info