Camping Minicamping Aktief

Top week

Gerrit en Els
26-8-2018

aug.2018

We hebben een week in het vakantiehuis "de Roos" gelogeerd. Een ruim en volledig ingericht huis met alle gemakken die je wenst.

We kijken terug op een heerlijke week, het voelde meteen bij aankomst al goed aan met een hartelijk ontvangst.

Het huis staat midden op de camping en het is daarmede één en al gezellige reuring om je heen. Vanuit huis en vanaf buitenverblijf wordt je getrakteerd op een schitterend uitzicht met zo nu dan een kudde grazende stieren van eko-farmboer Jan. Een klein minpuntje is dat dit veel vliegen teweeg brengt.

Er is veel te doen en te bekijken in de omgeving en dat maakt zo'n vakantieweek helemaal af.

Bert en Mien verdienen van ons een dikke duim!!

De vakantieweek samengevat: TOP!!!!

Rustige camping voor ouwelui

Lieske Bottema
9-8-2018

Hele gastvrije, schone, rustige camping. De eigenaren zijn erg vriendelijk en organiseren zelf excursies (waaraan wij overigens niet hebben meegedaan), daarnaast krijg je meteen een hele map met allemaal wandel- en fietsroutes in de omgeving. Erg leuk. Gemeenschappelijke ruimte met keuken, koelkast en tafels is heel fijn. Het sanitair is schoon.

Waarom dan toch geen 10? Deze camping is meer geschikt voor oudere stellen (50+). Ons was de sfeer iets te degelijk.

Fantastische camping

Timme Dankers
29-8-2017

Camping Aktief kan ik van harte aan bevelen voor iedereen die een mooie vakantie wil midden in de Tsjechische natuur. Dat camping zelf ligt in een klein typisch Tsjechisch dorpje. Vanaf de camping kijk je prachtig uit over de weilanden en het berggebied. In de omgeving is van alles te doen. Van mooie stadjes zoals Broumov tot mooie wandelroutes door het Adrspach gebergte en de Broumovsky steny.

De eigenaren zijn echt geweldige mensen. Erg betrokken. Elke week worden er door hen diverse excursies gepland waar je je voor kan inschrijven. Een absolute aanrader.

Mooi verblijf gehad in gehuurde caravan

Fred en Marijke
28-8-2017

We zijn een week en de caravan van Bert en Mien verbleven. De caravan was oud maar alles wat nodig was zat er in. Grote voordeel was dat we zonder caravan naar Tsjechie konden rijden. Prijs was inclusief verblijf op de camping en kwam op deze manier op ongeveer € 10 euro per nacht voor de huur van de caravan. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Gezellige camping waar we goed tot rust konden komen.

Fijne camping!

Stefan en Annemarie
17-8-2017

Erg vriendelijke, gastvrije en enthousiaste eigenaren. Bij aankomst ontvingen wij een map met allerlei informatie over de omgeving (inclusief fiets- en wandelroutes).

De camping beschikt over rustige, ruime kampeerplekken met uitzicht over de omliggende velden. Zeker een aanrader!

Fijne rustige camping

Han ten Kate
13-8-2016

Camping actief is een aanrader. Er wordt veel georganiseerd de sfeer is geweldig. De eigenaren zijn geweldig. Het is er schoon en netjes . Wij komen hier nu voor de derde keer en we komen zeker volgend jaar terug. Groet Han en Annette ten Kate

mooie ligging met vriendelijke eigenaars

Jan en Tineke
26-7-2016

Als je naar Tjechie op vakantie wilt, is deze camping zeker een aanrading. Vanaf de camping zijn er veel wandelmogelijkheden, mooie fietsroutes. Goed aangegeven. Bij aankomst op de camping krijg je een map met informatie over de omgeving. De eigenaren organiseren regelmatig leuke uitstapjes, zoals wandelingen, steden bezoeken, rondleiding in een kasteel. Eigenlijk geen negatieve puntjes.

Geweldig

Peter en Gerda
29-10-2015

Mooie, rustige en veilige locatie. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren die al hun kennis over het Tsjechise land heel goed en duidelijk delen met hun gasten.

Uniek en insprerend

Marten
27-9-2015

Een fijne Mini camping in een prachtig gevarieerd landschap.

Mooi schoon goed onderhouden sanitair in een prachtig verbouwd authentiek pand.

Het veld om te kamperen heeft bijna overal uitzicht op de bergen en velden rondom het dorp Vernerovice.

Vanaf de Camping loop je een pittoresk dorpje binnen en heb je alle basis inkopen binnen 5 minuten in je bereik.

De omgeving leent zich uitstekend om te wandelen fietsen en dorpjes en steden te bezoeken.

Vooral Wroclaw (polen) is een aanrader.(Culturele hoofdstad 2016).

Bert en Mien maken het plaatje compleet.

Ze weten werkelijk alles over de omgeving en steden en zijn heel goed in staat de info te leveren waarmee je precies kunt beleven wat je wilt.

Deze Camping is een aanrader en heeft gewoon alles wat je in Tsjechië en Polen wilt zien doen en ervaren. Geweldig.!!!!!

Wij hebben genoten en komen zeker terug.

Fijne camping!

Eva de Baat
16-9-2015

Vanaf onze aankomst tot ons vertrek was het heel prettig bij Bert en Mien op camping Aktief. We hadden een goede plek voor onze tent met mooi uitzicht - precies wat we na een jaar hard werken nodig hadden. We genoten van de pruimen en het zelfgemaakte appelsap en waren erg blij met de informatiemap, waarmee we goed hebben kunnen wandelen.

Heel blij waren we ook met de tip om "rondje Slowakije" te doen, iets wat de Slowaakse campinghouders ook erg op prijs stelden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Aktief in Vernerovice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Aktief zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.