Géén boekingskosten

Camping Minicamping Aktief

TsjechieKrálovéhradeckýVernerovice

We hebben de beste aanbieders voor Camping Minicamping Aktief voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 38 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

38 Reviews over Minicamping Aktief

• 9Jaap en Inge09-10-2019

Prettige camping en vriendelijk gastheer en vrouw

Zeer genoten van het verblijf hier. Bert en Mien zetten zich zeer in voor hun gasten met bijvoorbeeld een begelijde wandeling of een barbecue. In september en dus einde seisoen was het zeer rustig op de camping.

• 10D. Bakker25-09-2019

Geen minpunten voor deze fantastische camping!

Prima camping met heel aardige beheerders. Goed en schoon sanitair, rustige omgeving met leuke fiets- en wandelpaden. Toen we aankwamen vroeg de beheerder of we suggesties hadden voor aanpassingvan het sanitair. Dat was heel aardig want mijn partner zit in een rolstoel. De suggestie die we deden om een beugel aan de wand te monteren werd binnen een half uur opgevolgd. Klasse! De avond voor we huiswaarts keerden organiseerden de beheerders een bbq voor alle campinggasten. Heerlijk en heel gezellig!

• 9Connie26-08-2019

Fijne camping met hartelijke eigenaren!

Hele fijne camping. Ruime plek, mooi uitzicht. Maar wat deze camping zo bijzonder maakt is de hartelijkheid van Bert en Mien. Heel bijzonder! Ga zeker met Bert op excursie naar Osowka. Wij hebben op de MTB een mooie ronde om Broumov gedaan. Eén MTB van hen kunnen gebruiken tegen een zeer gunstige prijs. Wel wat achtergrondgeluiden 's avonds van de stieren en we werden zo nu en dan bekogeld met rijpe pruimen aangezien we onder twee pruimenbomen stonden. We kwamen ruim aan onze Vitamine C intake deze week. Geen vliegen, geen muggen, wel wat wespen. Verder een vos die voor wat reuring zorgde door 's nachts met je schoenen te gaan slepen als je die niet goed opgeborgen had. Opletten trouwens, er is nog een Vernerovice in dezelfde regio op ongeveer twintig km afstand. Net zo'n klein rustig dorpje, alleen zonder deze fijne camping ;-)

• 9Gerrit en Els26-08-2018

Top week

aug.2018 We hebben een week in het vakantiehuis "de Roos" gelogeerd. Een ruim en volledig ingericht huis met alle gemakken die je wenst. We kijken terug op een heerlijke week, het voelde meteen bij aankomst al goed aan met een hartelijk ontvangst. Het huis staat midden op de camping en het is daarmede één en al gezellige reuring om je heen. Vanuit huis en vanaf buitenverblijf wordt je getrakteerd op een schitterend uitzicht met zo nu dan een kudde grazende stieren van eko-farmboer Jan. Een klein minpuntje is dat dit veel vliegen teweeg brengt. Er is veel te doen en te bekijken in de omgeving en dat maakt zo'n vakantieweek helemaal af. Bert en Mien verdienen van ons een dikke duim!!

De vakantieweek samengevat: TOP!!!!

• 9Lieske Bottema09-08-2018

Rustige camping voor ouwelui

Hele gastvrije, schone, rustige camping. De eigenaren zijn erg vriendelijk en organiseren zelf excursies (waaraan wij overigens niet hebben meegedaan), daarnaast krijg je meteen een hele map met allemaal wandel- en fietsroutes in de omgeving. Erg leuk. Gemeenschappelijke ruimte met keuken, koelkast en tafels is heel fijn. Het sanitair is schoon.

Waarom dan toch geen 10? Deze camping is meer geschikt voor oudere stellen (50+). Ons was de sfeer iets te degelijk.

• 10Timme Dankers29-08-2017

Fantastische camping

Camping Aktief kan ik van harte aan bevelen voor iedereen die een mooie vakantie wil midden in de Tsjechische natuur. Dat camping zelf ligt in een klein typisch Tsjechisch dorpje. Vanaf de camping kijk je prachtig uit over de weilanden en het berggebied. In de omgeving is van alles te doen. Van mooie stadjes zoals Broumov tot mooie wandelroutes door het Adrspach gebergte en de Broumovsky steny. De eigenaren zijn echt geweldige mensen. Erg betrokken. Elke week worden er door hen diverse excursies gepland waar je je voor kan inschrijven. Een absolute aanrader.

• 8Fred en Marijke28-08-2017

Mooi verblijf gehad in gehuurde caravan

We zijn een week en de caravan van Bert en Mien verbleven. De caravan was oud maar alles wat nodig was zat er in. Grote voordeel was dat we zonder caravan naar Tsjechie konden rijden. Prijs was inclusief verblijf op de camping en kwam op deze manier op ongeveer € 10 euro per nacht voor de huur van de caravan. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Gezellige camping waar we goed tot rust konden komen.

• 10Stefan en Annemarie17-08-2017

Fijne camping!

Erg vriendelijke, gastvrije en enthousiaste eigenaren. Bij aankomst ontvingen wij een map met allerlei informatie over de omgeving (inclusief fiets- en wandelroutes). De camping beschikt over rustige, ruime kampeerplekken met uitzicht over de omliggende velden. Zeker een aanrader!

• 10Han ten Kate13-08-2016

Fijne rustige camping

Camping actief is een aanrader. Er wordt veel georganiseerd de sfeer is geweldig. De eigenaren zijn geweldig. Het is er schoon en netjes . Wij komen hier nu voor de derde keer en we komen zeker volgend jaar terug. Groet Han en Annette ten Kate

• 8Jan en Tineke26-07-2016

mooie ligging met vriendelijke eigenaars

Als je naar Tjechie op vakantie wilt, is deze camping zeker een aanrading. Vanaf de camping zijn er veel wandelmogelijkheden, mooie fietsroutes. Goed aangegeven. Bij aankomst op de camping krijg je een map met informatie over de omgeving. De eigenaren organiseren regelmatig leuke uitstapjes, zoals wandelingen, steden bezoeken, rondleiding in een kasteel. Eigenlijk geen negatieve puntjes.

Camping Minicamping Aktief info

Camping-informatie