Appartement De Roos

2 reviews over Appartement De Roos in het Nederlands

Geweldige plek

Ben Reerink
19-10-2010

Ongerepte natuur waar het hout nog met paarden uit het bos wordt getrokken.

Mooie wandel en foto routes.

De eigenaren Bert en Mien zijn enorm gastvrij en erg aktief en weten veel van de omgeving te vertellen.

We hebben aan een mooie wandel-foto workshop deelgenomen.

Mooie ruime accomodatie en Bert kan lekker koken.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

Geweldige locatie in een prachtige omgeving!

Elja Kraijer
6-7-2010

De Roos ligt in een prachtig gebied van Tjechië, Broumov. Ideaal voor een wandelvakantie. Polen ligt om de 'hoek' dus ook hier kan een uitstapje naartoe ondernomen worden. Verder zijn de gastvrouw- en heer bijzonder gastvrij! Verder valt de stilte op, er is enkel het geluid van vogels te horen. Genieten met een hoofdletter G! Kortom, een dikke aanrader als vakantiebestemming!

Gereisd met vrienden in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement De Roos in Vernerovice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement De Roos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.