Reviews over Vernerovice

Top week

Gerrit en Els,
    26-8-2018

aug.2018

We hebben een week in het vakantiehuis "de Roos" gelogeerd. Een ruim en volledig ingericht huis met alle gemakken die je wenst.

We kijken terug op een heerlijke week, het voelde meteen bij aankomst al goed aan met een hartelijk ontvangst.

Het huis staat midden op de camping en het is daarmede één en al gezellige reuring om je heen. Vanuit huis en vanaf buitenverblijf wordt je getrakteerd op een schitterend uitzicht met zo nu dan een kudde grazende stieren van eko-farmboer Jan. Een klein minpuntje is dat dit veel vliegen teweeg brengt.

Er is veel te doen en te bekijken in de omgeving en dat maakt zo'n vakantieweek helemaal af.

Bert en Mien verdienen van ons een dikke duim!!

De vakantieweek samengevat: TOP!!!!

Gereisd met partner in augustus 2018

Rustige camping voor ouwelui

Lieske Bottema,
    9-8-2018

Hele gastvrije, schone, rustige camping. De eigenaren zijn erg vriendelijk en organiseren zelf excursies (waaraan wij overigens niet hebben meegedaan), daarnaast krijg je meteen een hele map met allemaal wandel- en fietsroutes in de omgeving. Erg leuk. Gemeenschappelijke ruimte met keuken, koelkast en tafels is heel fijn. Het sanitair is schoon.

Waarom dan toch geen 10? Deze camping is meer geschikt voor oudere stellen (50+). Ons was de sfeer iets te degelijk.

Gereisd met partner in juli 2018

Fantastische camping

Timme Dankers,
    29-8-2017

Camping Aktief kan ik van harte aan bevelen voor iedereen die een mooie vakantie wil midden in de Tsjechische natuur. Dat camping zelf ligt in een klein typisch Tsjechisch dorpje. Vanaf de camping kijk je prachtig uit over de weilanden en het berggebied. In de omgeving is van alles te doen. Van mooie stadjes zoals Broumov tot mooie wandelroutes door het Adrspach gebergte en de Broumovsky steny.

De eigenaren zijn echt geweldige mensen. Erg betrokken. Elke week worden er door hen diverse excursies gepland waar je je voor kan inschrijven. Een absolute aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2017

Mooi verblijf gehad in gehuurde caravan

Fred en Marijke,
    28-8-2017

We zijn een week en de caravan van Bert en Mien verbleven. De caravan was oud maar alles wat nodig was zat er in. Grote voordeel was dat we zonder caravan naar Tsjechie konden rijden. Prijs was inclusief verblijf op de camping en kwam op deze manier op ongeveer € 10 euro per nacht voor de huur van de caravan. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Gezellige camping waar we goed tot rust konden komen.

Fijne camping!

Stefan en Annemarie,
    17-8-2017

Erg vriendelijke, gastvrije en enthousiaste eigenaren. Bij aankomst ontvingen wij een map met allerlei informatie over de omgeving (inclusief fiets- en wandelroutes).

De camping beschikt over rustige, ruime kampeerplekken met uitzicht over de omliggende velden. Zeker een aanrader!

Vernerovice scoort een 8,1 uit 10, op basis van 10 reviews