Vakantiehuis Rocnich

1 review over Vakantiehuis Rocnich in het Nederlands

Prima huis

Rob
14-9-2015

Prachtig goed onderhouden huis in een mooie omgeving. Alleen is de toegangsweg naar het huis dramatisch slecht. Gelukkig hadden we erg mooi en droog weer. Grotere plaats Trutnov op 5 minuten waar alles te krijgen is in o.a. een grote Tsjechsiche Albert (Heijn). Daar ook restaurants. Prima uitgangspunt voor trips.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Rocnich in Trutnov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Rocnich zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Rocnich scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.