Camping Pohadkovy Mlyn - De Sprookjesmolen

Camping Pohadkovy Mlyn - De Sprookjesmolen
7,9

47 reviews over Camping Pohadkovy Mlyn - De Sprookjesmolen in het Nederlands

Met jonge kinderen

Fantastische camping met gezellige sfeer!

Familie Kort
31-7-2018

De campingplaatsen liggen rond een groot vlak veld. Het zijn ruime plaatsen van ongeveer 11 meter breed. Ons plek was voorzien van stroom, dit jaar waren er nieuwe stroomkasten aangelegd. Ook waren er nu 2 watertappunten. Het was voor ons de eerste keer op een kleine camping. Bij aankomst werden wij gastvrij ontvangen door Miranda. De bestelde verse broodjes bracht zij 6 dagen in de week bij de mensen langs, dit was heerlijk! Ook heeft zij ons veel informatie en wandelroutes in de omgeving gegeven. Het sanitair was schoon en de douches waren super! Op de woensdagavond was het Hollandse snackavond en op de vrijdagavond kampvuur met Tsjechische worstjes, stoofpot etc. De sfeer op de camping vonden wij gezellig. Miranda en haar zoon Romano runnen samen de camping. Wij hebben hier veel respect voor en dankzij hen hebben wij een fantastische vakantie gehad. Wij komen zeker een keer terug!

Heerlijke camping

Fan Meijer
26-7-2018

Wij zijn hier voor de vijfde keer, en volgend jaar gaan we weer.

Fantastische camping, mooie omgeving.

Mooie gezellige familie camping

Simone
18-8-2017

Een hele gezellige en gemoedelijke camping ondanks dat de eigenares er alleen voor stond vond ze toch nog tijd om iedereen te helpen (haar echtgenood was plotseling opgenomen in ziekenhuis).

Sanitair mooi schoon en moet nou eenmaal afgesloten worden om schoongemaakt te worden (gaat moeilijk als ze er steeds gebruik van maken).

Verder heel veel informatie te krijgen bij de eigenares die er veel over kan vertellen.

Er wordt geregeld wat georganiseerd o.a. koekjes bakken en sminken voor de kinderen. Bbq of tsjechiesche avond met kampvuur en worstjes e.d.

En de kinderen vermaken zich prima bij mooi weer in de beek die langs de camping loopt.

Verder is er een doolhof en huttenbouw bos voor de kids.

Verder een hele gezellige tijd gehad op deze camping.

Echt holland in Tsjechie

Okken
15-8-2017

Prima camping voor allerlei uitstapjes. Een veld met slechte electricteits aansluitingen. Gras wat behoorlijk hoog staat. En wat zeer selectief word gemaai. Een gastvrouw die veel van de omgeving weet. Maar behoorlijk gestrest op ons over kwam. Sanitair is schoon en prima. Maar word twee keer per dag een uur afgesloten i.v.m schoonmaak werkzaamheden. De hele camping moet dan gebruik maken van 1 wc. Toen wij er waren stonk het naar riool. Schijnt al heel lang een probleem te zijn . De site laat voorkomen dat het een kinder camping is. Maar de zandbak moet je zoeken in het hoge gras. De huisjes die zo schattig overkomen op de site zijn roestig en oud met scherpe metalen randen. Schommel of iets dergelijks?Kipjes voeren is leuk. De schuur is voor de jeugd denk ik een leuke plek om een spelletje te doen. De site doet heel anders vermoeden dan de werkelijkheid. Ons zien ze nooit meer terug op de sprookjesmolen.

Op zijn Hollands

Sj
8-8-2017

Prima camping als je op zoek bent naar Nederlandse vriendjes voor je kinderen. Je waant je bijna in Nederland, grasveld met rondom vrij ruime plaatsen. Auto mag niet op het veld, ook niet om je boodschappen af te zetten e.d. Het welkom is op zijn Hollands, met een uiteenzetting van regeltjes. Eigenaresse is heel behulpzaam en kan veel vertellen over de omgeving, maar is ook een beetje gestresst in het naleven van de regeltjes. Dat was even wennen na diverse 'gemakkelijke' Tsjechische campings te hebben ervaren. Het sanitair is top! Geen muntjes, lekker warm water, en netjes! De avondschoonmaak (21:00-22:00) blijkt toch erg ongemakkelijk, als er niet mag worden gedouchet e.d. De speelschuur is erg leuk!

Geweldig!

Sjef en Helga
24-1-2017

Geweldige camping met super gastvrije camping eigenaren.

Miranda,Lau en Romano zorgen voor een geweldige vakantie.

Heel veel informatie met daarbij nog persoonlijk advies.

Er is veel te zien en te beleven in de omgeving.

Wij hebben een geweldige vakantie gehad en komen zeker nog een keer terug.

Zo moesten alle campings zijn!

Christine Manders
7-9-2016

De Nederlandse eigenaren, Miranda en Lau, zijn ontzettend vriendelijk en bovendien erg behulpzaam.

Wij wilden graag een tocht maken op onze e-bikes en Miranda kwam vragen hoe we graag wilden fietsen en hoe ver. Ze heeft een speciale route gemaakt en uitgeprint.

Het sanitair is 100% in orde en wordt goed schoongemaakt.

Op het terrein zagen we hertjes lopen.

Leuk om bij het kampvuur te zitten en lekker te eten uit de grote ketel die boven het vuur hing.

Elke morgen verse broodjes en eitjes.

We voelden ons erg welkom en hebben overal van genoten.

Advies voordat iemand die boekt: wat wil je als kampeerder? Een gezellige eenvoudige camping waar iedereen elkaar kent en volop sfeer is er tijdens de BBQ en kampvuuravonden; mensen die later klagen en een lage beoordeling geven(cijfer) moeten de volgende keer boeken bij een 5 sterrencamping.

ik zag klachten over het verkeer dit jaar; ten 1ste dit jaar is de weg maar voor 20% open i.v.m. wegwerkzaamheden, dus maar heel weinig verkeer dat wij tijdens ons verblijf geconstateerd hebben.Ten 2de: camping ligt stuk lager dus heb zelf weinig gemerkt.Het belangrijkste is: het is een camping in opbouw; dus er moet nog veel gedaan worden, maar de service en de spelletjes die georganiseerd worden om zowel de kinderen als de ouderen te vermaken is prima geregeld. Ook voor uitstapjes kun je bij Miranda en Lau terecht. Je krijgt uitgeprinte formulieren mee en een routebeschrijving!!

Dus kort samengevat: op elke camping heb je - en + punten, maar sfeer en positiviteit maak jezelf en dat bepaalt ook of je vakantie slaagt of niet!!!

Geweldige camping met geweldige eigenaren.

Chrissy van de graaf
30-8-2016

Ik ben 2 weken met me ouders op de camping geweest .. voor mij het eerste jaar en voor mijn ouders het 2de jaar dat ze er zijn . Ik vind het echt een Supper camping met supper leuke en vriendelijke eigenaren .. ze hebben alle uitjes die we gedaan hebben voor ons geregeld en staan 24/7 voor je klaar ... supper leuke en gezzellige camping en enorm lieve en hartelijke mensen ! We hebben een top 2 weken gehad met enorm veel leuke uitjes bv paardrijden in reuzen. Gebergte , dierentuin , rotsstad , 2 bergen op geweest en wezen rodelen .. het was geweldig en alle lof en dank gaat naar miranda en lau toe .. die hebben alles voor ons geregeld... geen slecht woord over te zeggen .. en ook de ligging van de camping is prachtig.. midden in de bergen en je kan allemaal uitstapjes en winkelen en alles doen met de auto .. naar mijn mening is deze camping echt een aanrader voor iedereen jong en oud!

Prima camping!

Gorkum
30-8-2016

Gezellige camping van Nederlandse eigenaren.

Schoon sanitair, gemoedelijke sfeer.

Mooie omgeving en een eigenaresse die je daar alles over kan vertellen en adviseren.

Prima prijs/ kwaliteits verhouding!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pohadkovy Mlyn - De Sprookjesmolen in Trutnov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pohadkovy Mlyn - De Sprookjesmolen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.