Pension Nas Dumstersterster

Tonen op kaart

49 reviews over Pension Nas Dum

• 2019
    10aerts jimmy01-09-2019

suuuuper gastheer en gastvrouw

door omstandigheden niet heel veel kunnen zeggen over ons verblijf , maar kan wel zeggen dat het mensen zijn met het hart op de juiste plaats , een gastheer en gastvrouw die je niet veel zal tegenkomen , gewoon super gastheer en vrouw

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2018
    10Raymond van der Leek22-09-2018

Heerlijk

Gezellige B&B, vriendelijke en gastvrije mensen die altijd voor je klaar staan. Lekker ontbijt. Vele tips om de omgeving te ontdekken

Gereisd met partner in september 2018

• 10K Jongsma18-09-2018

Super

Heerlijke vakantie gehad, Lies en Jan zijn erg vriendelijke en gastvrije mensen. Ontbijt was erg goed geregeld, lekkere koffie. Altijd tijd voor een praatje. Leuke tips voor uitstapjes, omzetten naar GPRS coördinaten? geen probleem. Mooi pand met ruime kamers en goede bedden.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Sytze en Saskia02-09-2018

Vakantie!

Fijne kamers, ruim appartement, Jan en Lies staan voor je klaar.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

9Peter en Miranda Schrier27-08-2016

Meer dan een Bed & Breakfast

Na een hectisch jaar was het een verademing om de vakantie te mogen doorbrengen bij Jan en Liesbeth. Een warm en hartelijk welkom zorgt ervoor dat je je direct thuis voelt en dat blijft tot de dag van vertrek. Het is meer dan een B&B. Het appartement en de kamers zijn allemaal schoon, bijzonder ruim en gezellig ingericht. Het ontbreekt er aan niets. Iedereen kan en mag gebruik maken van een grote woonkeuken voorzien van een ruime keuken met inbouwapparatuur en koeling zodat je -mocht je dat willen- voor jezelf kunt koken. Maar je kunt er ook in een bank ploffen en even tv kijken (alle Nederlandse zenders). Ben je graag onder de mensen? In een grote gemeenschappelijke ruimte waar 's ochtends een goed en uitgebreid ontbijt wordt geserveerd, kun je je 's avonds vermaken met diverse spelen en/of met de andere gasten er een gezellige avond van maken. De bar is altijd open! En als dat nog niet genoeg is kun je ook gezelschap zoeken in een knusse woonkamer met grote tv.
    Als het weer het toelaat kun je heerlijk vertoeven op de veranda, een goed boek lezen, reeën en hertjes en andere leven bewonderen in de gezellige tuin of genieten van een bbq en kampvuur tot het tijd wordt om de dag af te sluiten.. En wil je op pad? Er ligt voldoende info van mooie en interessante uitstapjes zodat je je geen moment hoeft te vervelen in de prachtige omgeving. Een B&B Plus wat ons betreft.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Willeke en Jan23-08-2016

Lies en Jan creëren een thuissfeer!

Wij hebben een kleine week in het appartement doorgebracht. Direct de 1e avond nam Jan ons al mee om de zonsondergang te fotograferen. Zo bleef het de hele week: gastvrij en bezig met onze wensen (eitje bij het ontbijt) tot in hun botten. Goede slaapkamer, goed ontbijt, tips te over voor mooie plekken en 's avonds gezellig afsluiten met vertellen hoe je dag was, onder het genot van een biertje (desgewenst) terwijl andere gasten gezellig aan het sjoelen waren. Helaas hebben we de bbq gemist maar we hebben echt heel erg genoten en als het er ooit in zit, gaan we zeker terug! Al is het maar om de goudtrein in Polen te gaan opgraven :-)

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10L.P. Mischker20-07-2016

Absolute aanrader

's Avonds heerlijk vertoeven bij een kampvuur. Perfecte overkapping om toch nog heerlijk buiten te zitten bij evt. regen. Ondanks een B&B is een BBQ mogelijk. De eigenaren zorgen voor de beste verzorging mogelijk en het zijn echte gezelschapsmensen. Alles is tiptop in orde. Mooi uitgangspunt voor diverse dagtripjes. Map met mogelijkheden aanwezig. Erg mooie locatie en niet geheel onbelangrijk: schoner kan haast niet. Vergeet hier niet een pot echte Tsjechische honing te kopen. Overheerlijk 😉 En vooral je camera bij de hand houden voor "onverwachte" bezoekers.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Johan, Christa en Daan22-10-2015

Heerlijke weken!

Tsjechie was voor ons de eerste keer. Een spontane keus die bijzonder goed is bevallen op dit heel speciale en mooie plekje. Wij verbleven in het appartement en dat is ons heel goed bevallen. Jan en Liesbeth geven je direct een heel welkom gevoel en staan je tijdens je verblijf aldoor bij met tips en adviezen voor leuke uitjes of mooie plekjes om te bekijken. Ook onze honden hadden het zichtbaar naar hun zin. Kortom, een bijzonder fijne vakantie die zeker voor herhaling vatbaar is!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 10Martijn8029-08-2015

Jezelf thuis voelen in Tsjechië!

Jan en Liesbeth zijn allereerst een geweldige gastheer en gastvrouw. Zo voel je je er direct thuis. Het ontbijt is super geregeld, elke ochtend lekkere verse broodjes en lekkernijen. De kamers zijn erg ruim en hebben een eigen grote douche en toilet. Alles super schoon.

De B&B heeft een leuke map samengesteld waarin leuke uitjes vermeld staan in de buurt, zo hoef je nooit lang te zoeken naar een leuke activiteit. Ook zijn de vermelde restaurants een aanrader! En in de avond is het goed vertoeven op de veranda of aan de bar.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 10Fantastisch plekje!!!16-08-2015

Een fantastisch plekje om vakantie te vieren!!!

Voor ons de eerste keer dat we in Tsjechië waren. Het kon niet beter beginnen, lekker warm en lieve mensen die ons verwelkomden. Onze berner Boaz was ook helemaal in zijn element. Als wij een dagje op pad gingen, haalde Liesbeth hem uit onze kamer en mocht hij in de huiskamer, waar het lekker koel was, zijn tukjes doen. De avonden in het gezelschap van andere gasten en Jan en Liesbeth waren supergezellig, evenals de gezamenlijke bbq. Prima kamers, goede bedden en elke morgen een heerlijk ontbijtje, op de tijd die jezelf het beste uitkwam. Kortom, we hebben een fantastische vakantie gehad en komen zeker terug, een aanrader voor iedereen die van natuur houdt, zonder blabla. Jan en Liesbeth, BEDANKT!!!!!

Gereisd met partner in augustus 2015

4 tips over Pension Nas Dum

• Fam. Hoeve, 09-01-2013

Erg mooie dierentuin op zo'n 30 km afstand (vraag Jan of Liesbeth naar de naam/plaats haha)

• Karin en Jerry Bos, 15-07-2013

Ardspach (rotsformaties) Restaurant de 2 huisjes

• Gerda, 29-08-2012

kom het zelf beleven.......restaurantjes in overvloed....

0 vragen over Pension Nas Dum

Pension info