Pension Nas Dum

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Onvoldoende: 1 - 5

Meer dan een Bed & Breakfast

Peter en Miranda Schrier, 27-8-2016

Na een hectisch jaar was het een verademing om de vakantie te mogen doorbrengen bij Jan en Liesbeth. Een warm en hartelijk welkom zorgt ervoor dat je je direct thuis voelt en dat blijft tot de dag van vertrek.

Het is meer dan een B&B. Het appartement en de kamers zijn allemaal schoon, bijzonder ruim en gezellig ingericht. Het ontbreekt er aan niets. Iedereen kan en mag gebruik maken van een grote woonkeuken voorzien van een ruime keuken met inbouwapparatuur en koeling zodat je -mocht je dat willen- voor jezelf kunt koken. Maar je kunt er ook in een bank ploffen en even tv kijken (alle Nederlandse zenders).

Ben je graag onder de mensen? In een grote gemeenschappelijke ruimte waar 's ochtends een goed en uitgebreid ontbijt wordt geserveerd, kun je je 's avonds vermaken met diverse spelen en/of met de andere gasten er een gezellige avond van maken. De bar is altijd open!

En als dat nog niet genoeg is kun je ook gezelschap zoeken in een knusse woonkamer met grote tv.

Als het weer het toelaat kun je heerlijk vertoeven op de veranda, een goed boek lezen, reeën en hertjes en andere leven bewonderen in de gezellige tuin of genieten van een bbq en kampvuur tot het tijd wordt om de dag af te sluiten..

En wil je op pad? Er ligt voldoende info van mooie en interessante uitstapjes zodat je je geen moment hoeft te vervelen in de prachtige omgeving.

Een B&B Plus wat ons betreft.

Lies en Jan creëren een thuissfeer!

Willeke en Jan, 23-8-2016

Wij hebben een kleine week in het appartement doorgebracht. Direct de 1e avond nam Jan ons al mee om de zonsondergang te fotograferen. Zo bleef het de hele week: gastvrij en bezig met onze wensen (eitje bij het ontbijt) tot in hun botten. Goede slaapkamer, goed ontbijt, tips te over voor mooie plekken en 's avonds gezellig afsluiten met vertellen hoe je dag was, onder het genot van een biertje (desgewenst) terwijl andere gasten gezellig aan het sjoelen waren. Helaas hebben we de bbq gemist maar we hebben echt heel erg genoten en als het er ooit in zit, gaan we zeker terug! Al is het maar om de goudtrein in Polen te gaan opgraven :-)

Absolute aanrader

L.P. Mischker, 20-7-2016

's Avonds heerlijk vertoeven bij een kampvuur. Perfecte overkapping om toch nog heerlijk buiten te zitten bij evt. regen. Ondanks een B&B is een BBQ mogelijk. De eigenaren zorgen voor de beste verzorging mogelijk en het zijn echte gezelschapsmensen. Alles is tiptop in orde. Mooi uitgangspunt voor diverse dagtripjes. Map met mogelijkheden aanwezig.

Erg mooie locatie en niet geheel onbelangrijk: schoner kan haast niet.

Vergeet hier niet een pot echte Tsjechische honing te kopen. Overheerlijk 😉

En vooral je camera bij de hand houden voor "onverwachte" bezoekers.

Heerlijke weken!

Johan, Christa en Daan, 22-10-2015

Tsjechie was voor ons de eerste keer. Een spontane keus die bijzonder goed is bevallen op dit heel speciale en mooie plekje. Wij verbleven in het appartement en dat is ons heel goed bevallen. Jan en Liesbeth geven je direct een heel welkom gevoel en staan je tijdens je verblijf aldoor bij met tips en adviezen voor leuke uitjes of mooie plekjes om te bekijken. Ook onze honden hadden het zichtbaar naar hun zin. Kortom, een bijzonder fijne vakantie die zeker voor herhaling vatbaar is!

Jezelf thuis voelen in Tsjechië!

Martijn80, 29-8-2015

Jan en Liesbeth zijn allereerst een geweldige gastheer en gastvrouw. Zo voel je je er direct thuis. Het ontbijt is super geregeld, elke ochtend lekkere verse broodjes en lekkernijen.

De kamers zijn erg ruim en hebben een eigen grote douche en toilet. Alles super schoon.

De B&B heeft een leuke map samengesteld waarin leuke uitjes vermeld staan in de buurt, zo hoef je nooit lang te zoeken naar een leuke activiteit. Ook zijn de vermelde restaurants een aanrader! En in de avond is het goed vertoeven op de veranda of aan de bar.

Een fantastisch plekje om vakantie te vieren!!!

Fantastisch plekje!!!, 16-8-2015

Voor ons de eerste keer dat we in Tsjechië waren. Het kon niet beter beginnen, lekker warm en lieve mensen die ons verwelkomden. Onze berner Boaz was ook helemaal in zijn element. Als wij een dagje op pad gingen, haalde Liesbeth hem uit onze kamer en mocht hij in de huiskamer, waar het lekker koel was, zijn tukjes doen. De avonden in het gezelschap van andere gasten en Jan en Liesbeth waren supergezellig, evenals de gezamenlijke bbq. Prima kamers, goede bedden en elke morgen een heerlijk ontbijtje, op de tijd die jezelf het beste uitkwam. Kortom, we hebben een fantastische vakantie gehad en komen zeker terug, een aanrader voor iedereen die van natuur houdt, zonder blabla. Jan en Liesbeth, BEDANKT!!!!!

ons heerlijk onderkomen in Tsjechië

Piet, Carla en Olav, 15-8-2015

We hebben een heerlijke 11 dagen doorgebracht bij Jan en Liesbeth.

De beide eigenaren zorgde er voor dat het ons aan niets ontbrak en geen enkele moeite was teveel. Drankjes moesten genuttigd worden op het terras van de eigenaren. Het is handig te weten dat voor de tarieven die ze hier voor rekenen je zelf geen boodschappen gaat doen. Kortom heerlijke verwennerij. Daarnaast mochten wij iedere dag ontbijten waarbij het tijdstip dusdanig flexibel was dat het ook echt een vakantiemomentje was. Zeker bij het zien van de heerlijkheden die op tafel gezet werden. Zelfs bij een verzoek tot pannenkoeken werd weer alles uit de kast getrokken . Jammer dat je bij de smileys niet een smiley + kan zetten. Wij hebben in twee voorafgaande vakanties Tsjechië al leren kennen, maar mn het reuzegebergte is een machtig mooi stuk natuur. de ligging is ook heel geschikt als basisstation voor een dagje Polen of Praag. Wij komen graag nog eens terug.

Formidabele accomodatie

Marion en Dennis, 4-8-2015

Dankzij de supervriendelijke gastheer en gastvrouw voel je je onmiddellijk thuis in dit prachtig domein.super mooi, groot ,modern en met verschillende kamers voor gasten: tv kamer,eetzaal,terras....

De kinderen vonden de schommel geweldig,wij vonden het gezelschap van Jan en Lies super na een lange wandeldag.

Veel te bezichtigen in deze buurt, ook door de geweldige map van de gastheren.

Prima en lekker afwisselend ontbijt.

Kortom alles voor een fantastiche vakantie.

Knus, gezellig, voelt als thuis komen

Peter & Carla, 23-7-2015

Goede uitvalbasis voor diverse tripjes. Mooie natuur in de omgeving.

Lekker ontbijt gemaakt door de gastheer, 's avonds gezellig met z'n allen in de woonkamer.

Kamers zijn zeer goed onderhouden en worden dagelijks schoongemaakt.

Tip; vroeg wakker? Ga dan stilletjes naar buiten om de reeën te zien.

Een pareltje nabij het Reuzengebergte

Willem en Wietske, 18-7-2015

Een heerlijke rustige plek, maar ook een hele goede uitvalsbasis om wat te ondernemen. Lekker wandelen in een prachtig gebied.

Genoeg bezienswaardigheden in de regio. Zeer gastvrije gastheer en -vrouw waarbij je je meteen thuis voelt. De kamers zijn heel netjes en super schoon, de bedden zijn goed en 's morgens een heerlijk ontbijtje. Wat wil je nog meer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Nas Dum in Trutnov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Nas Dum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Nas Dum scoort een 9.52 uit 10 op basis van 45 reviews.