Géén boekingskosten

Meer pension info

52 Reviews over Nas Dum

• 10Jan Bartlema01-09-2022

Hartverwarmende gastvrijheid!

Eigenaars Jan en Liesbeth Kiefte verstaan de kunst gasten onmiddelijk op hun gemak te stellen en je thuis te laten voelen. Hollandse nuchterheid gepaard gaande met passie en humor maakt een verblijf in Nas Dum als een heerlijke vakantie. Erg leuk is zeker ook de verhuur van fatbikes bij hetzelfde adres waarmee je mooie tochten kunt maken in de omgeving. Kortom een absolute aanrader! Jan en Peta Bartlema

• 10Andre en Nanda05-08-2020

We willen terug hiernaartoe 💕

Hoe heerlijk het hier is. Gastvrij vriendelijk en de accommodatie is super! Het appartement is smaakvol ingericht en compleet. De bedden slapen heerlijk en je kunt snachts in je warme bed zomaar wakker worden door geluiden van spelende vossen 🥰 De tuin is een speel/bezoekplaats voor de dieren van herten t/m eekhoorntjes. En jij als gast mag meegenieten. Zo mooi.

• 10Fera van de Mortel31-07-2020

Een B&B met een B-tje meer.

Een heerlijk plek aan de rand van Bernartice. We worden hartelijk ontvangen en er wordt ons meteen iets te drinken aangeboden. We maken kennis met twee ontzettend aardige mensen met het hart op de juiste plaats. De (oranje) kamer is schoon en ruim genoeg genoeg voor twee personen. De badkamer is wat klein om er tegelijkertijd gebruik van te kunnen maken maar ach, we hebben vakantie dus tijd genoeg. In het riante pand is het heerlijk koel en stil. In de tuin maken we later kennis met andere gasten en al snel ontstaat er een gezellige samenkomst rondom het kampvuur. Drankjes zijn te krijgen voor zeer acceptabele prijzen. Ja, we worden echt in de watten gelegd. Een vakantie met een 'plus'-factor. Ontbijt, in een prachtige multifunctionele ruimte, is goed en elke dag wordt er een verrassend extraatje bij geserveerd. De ene dag hartig, de andere dag zoet.
    Naš Dům is echt een B&B om nog eens naar terug te gaan.

• 10aerts jimmy01-09-2019

suuuuper gastheer en gastvrouw

door omstandigheden niet heel veel kunnen zeggen over ons verblijf , maar kan wel zeggen dat het mensen zijn met het hart op de juiste plaats , een gastheer en gastvrouw die je niet veel zal tegenkomen , gewoon super gastheer en vrouw

• 10Raymond van der Leek22-09-2018

Heerlijk

Gezellige B&B, vriendelijke en gastvrije mensen die altijd voor je klaar staan. Lekker ontbijt. Vele tips om de omgeving te ontdekken

• 10K Jongsma18-09-2018

Super

Heerlijke vakantie gehad, Lies en Jan zijn erg vriendelijke en gastvrije mensen. Ontbijt was erg goed geregeld, lekkere koffie. Altijd tijd voor een praatje. Leuke tips voor uitstapjes, omzetten naar GPRS coördinaten? geen probleem. Mooi pand met ruime kamers en goede bedden.

• 9Sytze en Saskia02-09-2018

Vakantie!

Fijne kamers, ruim appartement, Jan en Lies staan voor je klaar.

• 9Peter en Miranda Schrier27-08-2016

Meer dan een Bed & Breakfast

Na een hectisch jaar was het een verademing om de vakantie te mogen doorbrengen bij Jan en Liesbeth. Een warm en hartelijk welkom zorgt ervoor dat je je direct thuis voelt en dat blijft tot de dag van vertrek. Het is meer dan een B&B. Het appartement en de kamers zijn allemaal schoon, bijzonder ruim en gezellig ingericht. Het ontbreekt er aan niets. Iedereen kan en mag gebruik maken van een grote woonkeuken voorzien van een ruime keuken met inbouwapparatuur en koeling zodat je -mocht je dat willen- voor jezelf kunt koken. Maar je kunt er ook in een bank ploffen en even tv kijken (alle Nederlandse zenders). Ben je graag onder de mensen? In een grote gemeenschappelijke ruimte waar 's ochtends een goed en uitgebreid ontbijt wordt geserveerd, kun je je 's avonds vermaken met diverse spelen en/of met de andere gasten er een gezellige avond van maken. De bar is altijd open! En als dat nog niet genoeg is kun je ook gezelschap zoeken in een knusse woonkamer met grote tv.
    Als het weer het toelaat kun je heerlijk vertoeven op de veranda, een goed boek lezen, reeën en hertjes en andere leven bewonderen in de gezellige tuin of genieten van een bbq en kampvuur tot het tijd wordt om de dag af te sluiten.. En wil je op pad? Er ligt voldoende info van mooie en interessante uitstapjes zodat je je geen moment hoeft te vervelen in de prachtige omgeving. Een B&B Plus wat ons betreft.

• 10Willeke en Jan23-08-2016

Lies en Jan creëren een thuissfeer!

Wij hebben een kleine week in het appartement doorgebracht. Direct de 1e avond nam Jan ons al mee om de zonsondergang te fotograferen. Zo bleef het de hele week: gastvrij en bezig met onze wensen (eitje bij het ontbijt) tot in hun botten. Goede slaapkamer, goed ontbijt, tips te over voor mooie plekken en 's avonds gezellig afsluiten met vertellen hoe je dag was, onder het genot van een biertje (desgewenst) terwijl andere gasten gezellig aan het sjoelen waren. Helaas hebben we de bbq gemist maar we hebben echt heel erg genoten en als het er ooit in zit, gaan we zeker terug! Al is het maar om de goudtrein in Polen te gaan opgraven :-)

• 10L.P. Mischker20-07-2016

Absolute aanrader

's Avonds heerlijk vertoeven bij een kampvuur. Perfecte overkapping om toch nog heerlijk buiten te zitten bij evt. regen. Ondanks een B&B is een BBQ mogelijk. De eigenaren zorgen voor de beste verzorging mogelijk en het zijn echte gezelschapsmensen. Alles is tiptop in orde. Mooi uitgangspunt voor diverse dagtripjes. Map met mogelijkheden aanwezig. Erg mooie locatie en niet geheel onbelangrijk: schoner kan haast niet. Vergeet hier niet een pot echte Tsjechische honing te kopen. Overheerlijk 😉 En vooral je camera bij de hand houden voor "onverwachte" bezoekers.

Pension Nas Dum info

• Room serviceBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (2)
  • HuisdierenBeschikbaar
  • BBQ toegestaanBeschikbaar