Vakantiehuis Dolce Vita

Vakantiehuis Dolce Vita
8,9

6 tips over Vakantiehuis Dolce Vita

Yvonne Kurz, 27-1-2015
De nabijgelegen stad Trutnov of Reuzengebergte.
Mathijs, 4-8-2014
Er ontbreekt boven een traphekje waardoor het met kleine kinderen wat improvisatie vereist om ze veilig te laten slapen. Een traphekje van een paar tientjes zou uitkomst bieden.
Rian en Luc, 25-9-2013
Voor kinderen is er in het bergdorpje Pec Pod Snezkou een geweldig klimpark in het bos incl rodelbaan. En in de omgeving kun je mooie wandelingen maken of met de lift naar de top.

Mirjam, 14-8-2013
Neem waterschoenen mee ivm stenen op de bodem van het meer.
Dirk & Anneke, 19-8-2012
Combineer uw bezoek aan Dolce Vita met vakantiedagen in Berlijn en Praag.
Rene muijen, 16-7-2012

Diverse uitstapjes gemaakt omdat er voldoende te zien is in de buurt.

Bv. de Stachelberg bunker, de dierentuin in Dvur Kralove, het Adrspach gebergte.

We zijn een dag naar Praag geweest wat zeker de moeite waard is echter dit is wel ruim twee uur rijden met de auto.

In het huis ligt een map waarin diverse informaties van de diverse uitstapjes staat.

In deze map staan ook de adressen van diverse restaurantjes in Trutnov wat zeer handig is.

We hebben ze allemaal gedaan en ze zijn allemaal erg goed