Appartement Dasa

1Onvoldoende

Tsjechie, Královéhradecký, Svoboda nad Úpou

Op vakantie geweest naar Dasa?

1Onvoldoende

• 7.5Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

Meer appartement info

2 reviews over Appartement Dasa

• 1Mary Petra24-03-2009

NOOI MEER NIET DOEN

NOOIT MEER. zo slecht hebben we nog nooit meegemaakt, veelste klein voor zes personen, beloven twee garages is er maar een, kast ruimte voor je kleding is er niet, voor je skie spullen ook niet, in de keuken kon een persoon zich niet eens omdraaien,het was gewoon een schande dus ga daar nooit heen. is echt een afrader. NIET DOEN.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

• 1Sabrina22-03-2009

te erg voor worden

Tja ik kan het alleen maar over een kelder hebben.En wat zal ik erover vertellen. Tis gewoon te erg voor worden.In dit appm zoals ze het noemen moeten 6 pp kunnen. Nou is het zo dat er 3 in de woon kamer en 3 in een aangrenzende kamer.Als die 3 in de woonkamer in hun bedden lagen kon je niet meer door de woon kamer heen. die je moest uitschuiven en wat ook de banken waren.(Was gewoon een bed met de muur als leuning).De tafel was 50 bij 80 voor 6pp. en er was 1 kleding kast. de keuken was zo groot dat er max maar 1p in kon staan. en dan was het nog zo dat wij een baby mee hadden waar van we het bedje niet eens kwijt konden.Er worden ook twee garage geboden. Alleen was er maar 1 circa 500 meter lopen.Tis gewoon niet normaal zoveel pp op zo'n kleine opervlakte het zou eigelijk een amp voor 2 volwasen en 1 kind moeten zijn.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009