Vakantiehuis Miloda

Vakantiehuis
Vakantiehuis Miloda
8,8

4 reviews over Vakantiehuis Miloda in het Nederlands

Miloda is uit en toch thuis

Marga van der Zwet
4-3-2012

Wij zijn voor onze wintersportvakantie naar Tsjechië gereisd. Via Google kwamen we op het huis Miloda. Na de zeer vriendelijke onderhandelingen met de familie Hulsen was het huis snel geboekt. Het huisje ligt op ongeveer 30 minuten van de skipistes. Alles is keurig ingericht en schoon. De bedden slapen prima en met zes mensen is het goed vertoeven in dit mooie huis. De avonden zijn gezellig door de open haard. De winkels zijn goed te bereiken. Je moet wel in het bezit van een auto zijn.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Feb 25 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldig

john en herma
25-6-2011

moet wel met auto brood halen en zo. 5 km nova paka.

met 2 honden een geweldige omgeving. rechtstreeks geboekt bij eigenaar. 2,5 week gewldig we komen terug.

Gereisd Met partner in juni 2011
2008

fantastisch

marjo
21-7-2008

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad, het is een heel mooi huis, van alle gemakken voorzien, en er zijn ontzettend veel dingen te bekijken en te doen in de omgeving.Een dagje Praag is ook goed te doen (+/- 100 km. Het is een heerlijk gebied om te wandelen.

Gereisd Familie in Mon Jul 21 2008 14:07:07 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

het is een heel mooi en luxe ingericht vakantiehuis

Jannet
19-4-2008

het is een heel mooi en luxe ingericht vakantiehuis. de ligging op de berg is geweldig!! de hele dag zon en zeer centraal. praag is makkelijk te berijden en vele andere leuke steden en activiteiten in de buurt. voor de kinderen een grote trampoline in de tuin, alle voorzieningen voor een heerlijke vakantie

Gereisd Familie in april 2008

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Miloda in Stupna , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Miloda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.