Vakantiehuis Chalupa Bergov

28 reviews over Vakantiehuis Chalupa Bergov in het Nederlands

Heerlijk!!

Wendy de Pree
16-7-2018

Een ruime, verzorgde, nette vakantiewoning! Alles is aanwezig wat je nodig hebt voor onbeperkt genieten: verwarmd zwembad, sauna, volledig ingerichte en grote keuken, ...

Hartelijk ontvangst door een erg vriendelijk meneertje uit de buurt.

A.Brandsen
20-4-2018

De dubbele douche ruimte is ideaal als je met twee gezinnen hier verblijft

Er waren voor ons geen min punten

We hebben genoten

Familie van Bentum
9-3-2016

Het is een erg mooi huis. Veel ruimte. Wij waren op wintersport met vijf kinderen. Ruime kamers, twee badkamers, drie toiletten. Prima keuken. Leuke open haard.

Meer dan waard voor z'n geld

Jeroen Wijnen
29-8-2014

14 dagen met 2 gezinnen (10 personen) in augustus 2014 hier vertoefd. Wat een ruimte. Woning is fantastisch ingericht, grote keuken en prima zwembad.

Heel mooi huis

Esther
8-8-2014

Prachtig huis, mooie omgeving en vriendelijke bevolking. Zeker de moeite waard om nog een keer te gaan!

Een fijn huis!

Paul Boon
20-10-2013

We hebben een lekkere week vakantie gehad in dit prachtige huis. Een mooie (rustgevende) omgeving en een ruim huis die van alle gemakken is voorzien (o.a. WIFI, kabel tv, buiten zwembad en ligbad).

In de omgeving is genoeg te doen; dierentuin, golfen, kanoën. Met een uurtje ben je in Praag en binnen een half uur ben je op de pistes van Spindleruv Mlyn! In de buurt zijn genoeg eetgelegenheden waar je voor ongeveer €12,50 een driegangendiner hebt. (tip: Sklepy en Maja te Nova Packa)

Heerlijke luxe vakantiewoning

Fam Stroet
19-7-2013

Alles is aanwezig voor een heerlijke vakantie; zwembad, veel ruimte, schitterende natuur en veel mogelijkheden voor uitstapjes in de omgeving.

Fijne vakantie, open haard werkt super, zwembad bij alle weersomstandigheden kunnen gebruiken. Netjes verzorgd. Ideaal voor twee gezinnen. Keuken heel compleet. Prima dus!

SUPER

familie Peters
6-8-2012

Schitterend huis met schitterend uitzicht in een prachtige omgeving.

Winkels en restaurants op steenworp afstand; echt een aanrader!!!

Kinderen (en volwassenen) genieten van het geweldige zwembad!!!

Heerlijk gezellig huis om vakantie te vieren

Dick van Middelkoop
12-1-2012

Bergov is een mooi ruim huis met veel mogelijkheden om te genieten van de omgeving.

De keuken is van alle gemakken voorzien. En er is een fijne openhaard om lekker bij weg te dromen na een dag in de buitenlucht.

De slaapkamers zijn ruim en voorzien van goede bedden.

De badkamers zijn voorzien van vloerverwarming wat heerlijk aanvoeld 's-morgens vroeg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Chalupa Bergov in Stupna , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Chalupa Bergov zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.