Géén boekingskosten

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

9 Reviews over Oude Boerderij

• 10Freek Jurg05-04-2018

Geweldig tot rust gekomen en heerlijk genoten!

Wat een geweldige rustgevende locatie. In het begin dacht ik: "Hoe ga ik hier mijn tijd doorkomen, het is zo stil..." Al snel kwam ik tot rust en ben ik op deze heerlijke plek geweldig tot rust gekomen. Ik heb genoten van de omgeving en de natuur. Heerlijke wandelingen gemaakt. Kampvuur gemaakt en lekker van het mooie weer genoten in op het gras. Echt een geweldige plek! Totale rust! De faciliteiten zelf zijn ook super, de bedden zijn echt goed en de slaapkamers enorm comfortabel. De woonkamer voldoet aan alle eisen. Complimenten aan de Fam. ten Dam voor de overdracht: er was een overvloed aan informatie voor activiteiten in de omgeving aanwezig. Wandelingen, sporten, eten, alles in een grote map.

Dikke aanrader!!

• 9Sander28-09-2014

Fantatsche plek om tot rust te komen!

Vakantiehuis Oude Boerderij in Slatina nad Zdobnici is een heerlijke accommodatie om volledig tot rust te komen. Prachtig uitzicht, Mooie omgeving, lekkere bedden. De eigenaren zijn heel klantvriendelijk en betrokken. 's Avonds was er een groot kampvuur en we hebben onder begeleiding van 1 van de eigenaren een wandeltocht gemaakt.

• 9Hans la Faille07-08-2013

prachtplek op een prachtplek

Prachtig huis met alles erop en eraan. Hele aardige gastvrouw met veel informatie over wat er te doen is in de omgeving. En dat is veel! Mooi stuk Tsjechië vlakbij het Adelaarsgebergte langs de Poolse grens. Wat een uitzicht, wat een stilte en wat een sterrenhemel.

• 8OverheinHekke10-08-2012

kom tot rust tussen de Tsjechische flora en fauna

Op een heel mooi afgelegen plek met prima mogelijkheden tot wandelen in de natuur ligt de 'oude boerderij'. De boerderij is voorzien van alle gemakken. In de nacht is het 'echt' donker, waardoor je prima sterren kunt kijken. Alle ingrdienten zijn op deze locatie aanwezig om tot rust te komen en bij te tanken. De onvangst was meer dan hartelijk en ook de ruimte in de boerderij was meer dan voldoende. Onze zoon van 1 jaar had alle ruimte om lekker op het gras te spelen, maar de schommel en zandbak waren wat verouderd en nodigden niet echt uit. De tips die wij van Marry kregen over bezienswaardigheden (zoals de dierentuin in Dvur Kralove) en authentieke restaurantjes waren zeer welkom.

• 10Christien25-07-2011

Geweldig mooi. Hier komen we zeker terug

Wat is dit een heerlijke plek om helemaal tot rust te komen. Vanaf het terrein loop je zo het bos in. Rondom het huis zijn de velden waar je reeën en enorme hazen kan zien. Ook voor de kinderen genoeg te doen. Een lekker groot grasveld. Een zwembadje voor de warme dagen om af te koelen, binnen een tafeltennis tafel, computer om spelletjes te doen, heel veel boeken. Je hoeft je dus echt niet te vervelen. En de omgeving is prachtig. Zo de ongerepte natuur in, maar ook veel mooie stadjes die het bezichtigen zeker waard zijn. Vlak bij is een prachtig zwembad met leuke glijbanen. Echt een aanrader voor wie van rust en ruimte houdt. We zijn zeker van plan in de toekomst hier vaker te komen. Ook de bezetting is uiterst behulpzaam en vriendelijk, Nederlands/Engels sprekend. Er is veel info. aanwezig voor allerlei uitstapjes.

Martin en Diana ten Dam, eigenaar, 19-08-2011

Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling. Wij zijn erg blij dat u het zo naar uw zin heeft gehad bij ons. Wij hopen net als u, u zeker terug te zien om nog meer van de mooie omgeving met ons te kunnen komen genieten.

• 9Gerard Visker13-05-2010

Een plek om altijd naar terug te keren

De eerste keer dat we in de boerderij zaten hebben we ervaren als een punt van rust in een hectische tijd voor ons. We zijn ik en mijn twee dochters van toen 5 en 12. We hebben lekker bij de boerderij gezeten lekker niks doen en we zijn naar de omgeving geweest. Bossen, rivieren, de "vruchtbare brug", "grootmoeders vallei" en Praag. Dit zijn en aantal mogelijkheden. Ook is er in de buurt een modern zwembad met drie glijbanen. Heerlijk. Tevens is het heerlik eten in de buurt voor weinig geld. We komen er dit jaar voor de vierde keer (1x boerderij, 1x in het huis en 1x gekampeerd) op dezelfde plek. We gaan dit jaar weer in de boerderij met z,n drieen. We kijken er nu al naar uit. Vooral naar de "tipi" die er nu ook is. Kun je bij regen eventueel toch heerlijk onder dak zitten en vuurtje stoken en eventueel wat eten maken. De bezetting is altijd behulpzaam en kan je veel verschillende uitstapjes vertellen. Een bezetting met wie het gezellig vertoeven is. We wensen iedereen veel plezier.

• 9Sebastiaan Bosman25-02-2010

prachtige omgeving met zeer ruime accomodatie

door het omliggende bos, heuvels en bergen zijn er meer dan genoeg activiteiten, van wandelen tot meer fysieke, zoals een high-rope parcours. Daarnaast is er geen reden tot vervelen in het huis zelf, door een tafeltennistafel, dartbord, dvd's en boeken in overvloed.

• 9Shanna12-05-2009

Lovely Holiday Home!

I've been to this place a couple of times now and I have to say that I love it over there. It's the perfect place to relax and have a lot of fun. The house is great, really spacious, and thanks to a lot of inprovements made this year, really comfortable. In summertime the perfect place for hiking, swimming at swimmingpools and lakes, mountainbiking, warm summernights and campfires, carting and of course, shopping at really cheap vietnamese shops which you can find in the surrounding villages. In wintertime the perfect place for skiing, snowboarding and crosscountry skiing at one of the best skiingarea's in the Czech Republic. People are really friendly and welcoming, and I assure you you will have a great time comming here.

• 8Karen06-05-2008

Vele malen bezocht vanaf winter 2000/2001. Een absolute aanrader in alle seizoenen voor rustzoekers, maar ook voor mensen die willen wandelen, fietsen, mountainbiken, skien, langlaufen of die een bezoekje willen brengen aan een van de vele pittoreske steden/dorpen in de omgeving. Zeer geschikt voor gezinnen met kleine kinderen!

Vakantiehuis Oude Boerderij info

• CafeNiet beschikbaar