Reviews over Slatina nad Zdobnici

Geweldig tot rust gekomen en heerlijk genoten!

Freek Jurg,
    5-4-2018

Wat een geweldige rustgevende locatie. In het begin dacht ik: "Hoe ga ik hier mijn tijd doorkomen, het is zo stil..." Al snel kwam ik tot rust en ben ik op deze heerlijke plek geweldig tot rust gekomen. Ik heb genoten van de omgeving en de natuur. Heerlijke wandelingen gemaakt. Kampvuur gemaakt en lekker van het mooie weer genoten in op het gras. Echt een geweldige plek! Totale rust! De faciliteiten zelf zijn ook super, de bedden zijn echt goed en de slaapkamers enorm comfortabel. De woonkamer voldoet aan alle eisen. Complimenten aan de Fam. ten Dam voor de overdracht: er was een overvloed aan informatie voor activiteiten in de omgeving aanwezig. Wandelingen, sporten, eten, alles in een grote map.

Dikke aanrader!!

Fantatsche plek om tot rust te komen!

Sander,
    28-9-2014

Vakantiehuis Oude Boerderij in Slatina nad Zdobnici is een heerlijke accommodatie om volledig tot rust te komen. Prachtig uitzicht, Mooie omgeving, lekkere bedden.

De eigenaren zijn heel klantvriendelijk en betrokken. 's Avonds was er een groot kampvuur en we hebben onder begeleiding van 1 van de eigenaren een wandeltocht gemaakt.

Rust, ruimte, gezelligheid, heerlijk voor kinderen

Coen,
    20-8-2013

We hadden een heerlijke vakantie op deze prachtige, rustige plek in Tsjechië. Omgeving is niet toeristisch, heel leuk om op te gaan in het Tsjechische leven. Genoeg te doen voor jong en oud in de omgeving, en het terrein waar het huis op staat is heerlijk om te spelen en uit te rusten. Wij hebben genoten, ook van de gastvrijheid van de gastvrouw.

Echt een aanrader voor iemand die op zoek is naar een betaalbare vakantie op een plaats waar veel te doen is en je toch niet over de toeristen struikelt.

prachtplek op een prachtplek

Hans la Faille,
    7-8-2013

Prachtig huis met alles erop en eraan. Hele aardige gastvrouw met veel informatie over wat er te doen is in de omgeving. En dat is veel! Mooi stuk Tsjechië vlakbij het Adelaarsgebergte langs de Poolse grens. Wat een uitzicht, wat een stilte en wat een sterrenhemel.

kom tot rust tussen de Tsjechische flora en fauna

OverheinHekke,
    10-8-2012

Op een heel mooi afgelegen plek met prima mogelijkheden tot wandelen in de natuur ligt de 'oude boerderij'. De boerderij is voorzien van alle gemakken. In de nacht is het 'echt' donker, waardoor je prima sterren kunt kijken. Alle ingrdienten zijn op deze locatie aanwezig om tot rust te komen en bij te tanken.

De onvangst was meer dan hartelijk en ook de ruimte in de boerderij was meer dan voldoende.

Onze zoon van 1 jaar had alle ruimte om lekker op het gras te spelen, maar de schommel en zandbak waren wat verouderd en nodigden niet echt uit.

De tips die wij van Marry kregen over bezienswaardigheden (zoals de dierentuin in Dvur Kralove) en authentieke restaurantjes waren zeer welkom.

Slatina nad Zdobnici scoort een 8,4 uit 10, op basis van 5 reviews