Reviews over Ruprechtice

Geweldig ruim vakantiehuis.

M. Kerbof,
    7-8-2013

Een zeer ruim huis, netjes, ruime slaapkamers.

Zeer grote tuin erom heen met een plaats om een kampvuur te maken, een barbecue en een droogmolen.

Huis heeft een wasmachine en droger. In de keuken is alle apparatuur aanwezig en meer dan voldoende pannen, borden, bestek e.d.

Het staat in een rustig dorpje vlak bij de grens met Polen. 4 km verder in een dorp is een mooi zwembad en zijn een paar winkels. Onder andere een bakker met veel lekkers (ook ijsjes).

In Broumov (10km) is een Lidl en zijn leuke restaurantjes.

Kortom een geweldige vakantie gehad en met name de prijs is heel goed te doen.

authentiek en prettig verblijf

marjonstaal,
    7-9-2012

Deze verbouwde boerderij vonden wij een fijn onderkomen. Het ligt aan een weg die uiteindelijk in de bergen uitkomt. Via de oprit kom je bij de boerderij aan. Het zijn twee gebouwen en een schuur die in een u-vorm staan. Binnen in de u-vorm is gras en je kan er vuurtje stoken maar ook bijv. badmintonnen. Het boerderijtje is prettig ingericht en biedt voldoende ruimte. De slaapkamers zijn prima en zo ook de matrassen. Buiten heb je uitzicht op een oplopend weiland en bomen en aan de linkerkant de bergen. Voor de boerderij, naast de oprit is een veld met bloemen. Het is een rustig omgeving. Vanuit de acco kun je zo de weilanden oplopen of de bergen in wandelen. Hertjes komen soms in de achtertuin. De eigenaren zijn gastvrij en hebben goede tips. In de buurt (tussen 2 en 10 km) zijn prima restaurantjes te vinden. Deze acco is ook prima geschikt voor kinderen die goed zonder pretpark kunnen De natuur is het pretpark ;-).