Pension Zamek

2 reviews over Pension Zamek in het Nederlands

ideale accomodatie voor wintersport

fam. Sijmens
11-3-2009

Voor ons 2volw en 2kids perfecte accomodatie, geen luxe maar gewoon. Ontbijt is voor ons goed, geen uitgebreid ontbijtbuffet. Kamers zien er goed uit. Supermarktje schuin tegenover kasteel. Ong 12 km van skipiste CernyDull, je moet wel even een stukje rijden naar de piste. Wij zijn hier al 4x rond de kerst geweest. 't is een beetje ons kasteel. Vriendelijke gastvrouw en fam. Alles gaat op zijn Tsjechisch.

Pension Zamek is een gastvrije accomodatie

H.Vlassak
4-3-2009

Pension Zamek ligt in het kleine maar gemoedelijke dorpje Rudnik aan de voet van het reizengebergte.

Het kasteel (Zamek = Slot) wordt op autentieke wijze in zijn oorsponkelijke staat teruggebracht. De kamers zijn smaakvol ingericht en voorzien van douche, wastafel en toilet.

Logies met ontbijt 400 CKR. Bij voldoende gasten wordt ook de warme maaltijd in het restaurant geserveerd. Anders zijn er voldoende betaalbare en gezellige restaurants in de directe omgeving van het Slot.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Zamek in Rudnik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Zamek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Zamek scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.