Hotel Westend

Perfect hotel

Phillip van Berkel
18-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ligging net iets buiten het centrum van Spindl. Mooie suite met mooi uitzicht over het stadje en de Elbe voor een kleine prijs. Prima uitvalsbasis voor diverse wandelingen. Goed uitgebreid ontbijt. Vriendelijke bediening en schoon. Zeker drie sterren waard. Voor het avondeten een beperkte keuze, maar voldoende restaurants in de buurt van het hotel.

Stylový hotel

Michalková Alena
4-3-2011

Strávili jsme s přítelem víkendový pobyt v hotelu Westend. Byli jsme se vším spokojeni. Komfortní pokoje s velkou koupelnou, krásná restaurace s výbornou kuchyní (kozí sýr na rajčatovém tataráčku...), vstřícní personál, výborná lokalita - romantické prostředí na procházky, v blízkosti centra, vše "poruce" vřele doporučuji

Skvělé místo

Ludmila Bobková
11-11-2010

Tento hotel s rodinnou atmosférou mohu všem vřele doporučit. Stylové vybavení hotelových pokojů, příjemná restaurace...či welness. kde můžete relaxovat a hlavně milý a ochotný pesonál Vám bude zárukou příjemné dovolené.

We hebben een aantal aanbieders voor Westend voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Westend in Špindlerův Mlýn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Westend zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Westend scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.