Hotel U tri ruzi

29 reviews over Hotel U tri ruzi

• 2018
    8Monique05-03-2018

Prima voor een jaar.

Hotel Tri Ruze is een knus en sfeervol hotel, op 5 min. loopafstand van de lift. De 4 persoonskamer was prima. Goede bedden en goede douche. De buitenkant van de vensterbank gebruikten we als koelkast. Natuurlijk bevroor het dan wel. Het ontbijt was een klein buffetje en voor het avondeten kon je steeds (de dag van tevoren) uit 3 gerechten kiezen. Echt prima gegeten. In de sauna van het hotel kun je gratis terecht. Lekker even opwarmen na zo'n koude dag. Er is alleen een douche bij. Op de piste betaal je net zoveel als in Oostenrijk of Nederland en de keuze van gerechten is voornamelijk hamburger met patat. Of hele dure pizzapunten. De pistes waren mooi breed, niet al te druk. De lift in Svaty Petr was altijd druk. 10 minuten in de rij. De andere liften waren nooit zo druk, maar dan moet je wel van rood durven. Het aquapark was erg leuk maar prijzige entree: € 40 voor 3 pers. voor max 2 uur.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• Oude reviews

8chris25-04-2013

prachtig!

De ligging van het hotel is perfect, heel dichtbij de piste. Voor de rest zagen dekamers er mooi uit. Eten was lekker en het personeel heel vriendelijk.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 4Thom11-03-2013

Van buiten mooi, binnen zooi

Hotel lag op een mooie lokatie in een leuke omgeving. het personeel was beslist niet echt klantvriendelijk, bij aankomst zoeken, maar eindelijk een dame gevonden die de sleutel gaf en alleen vertelde hoe laat het avondeten was en de ontbijt. Personeel stond wel steeds bij je als je in de bar zat en wilde graag veel drank verkopen. Taal was de grote bariere daar, engels was redelijk, duits was daar veel minder. De staat van de kamer was droevig, erg werd totaal niet schoongemaakt en 1 handdoek voor een hele week is wel erg slecht, moest zelfs vragen om w c papier. Warm eten was niet goed, totaal geen keuze, elke dag soep, was een enkele keer goed, meestal lauw en een nare bijsmaak. Warme hap, niet om aan te bevelen, het a la carte menu zag er beter uit. Er werd in de bar en eettafels schoongemaakt met een miniscuul klein doekje, vervelend voorgeval, er moest een kind overgeven en het personeel wist niet hoe ze het moesten schoonmaken was geen grote doek voor aanwezig. Nooit meer. Thom

• 2Gery24-02-2013

Vies stofnest

Onvriendelijk ontvangst Kamer is vies, ongezellig stoffig hok. Bedden en kamermeubilair (mn. verwarmingsradiator) zit vol stof. Beddegoed vol gele kringen en vlekken. Plafon bladdert af en hangt door als gevolg van water lekkage. Hele week geen schoonmaakster gezien ( of gemerkt dat er was schoongemaakt) Geen ontspanningsruimte voor kinderen. Jacuzzi defect. Sauna tegen betaling Oude slechte TV met uitsluitend Tsjechische programma’s. Vaak geen warm water om te douchen. Vieze badkamer. Eenvoudig ontbijt, wordt niet bijgevuld als er dingen op zijn. Personeel spreekt slecht de gangbare buitenlandse talen. Hotel ziet er van de buitenkant leuk uit, ligt gunstig tov pistes maar is gezien bovenstaand beslist niet aan te bevelen. Gunstige prijs vergoed in geheel niet de bijzonder slechte kwaliteit. Wij gezin met 2 tieners gaan er beslist niet weer heen.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

• 3Ineke24-02-2013

U tri prutsi

Ontvangst: niet Frituurpanlucht en rook als je binnenkomt. Kamer simpel, stoffig, harde bekken, vieze dekbedden met flutovertrekken...en uitgezakte hobbelige overjarige kussens. Personeel is niet dol op de gasten, des te meer op elkaar. Ontbijt simpel, geen aanvulling zonder te vragen....

• 2marieke23-02-2013

Wat een ramphotel!!

-bij aankomst werden we in het hotel ontvangen door een nurkse, ongeintreseerde jongen. -onze kamer was een stofhol met een kapot raam, vies tapijt en een smerige badkamer waar de spinnenwebben van vorig jaar nog hingen. -handdoeken zijn twee keer vervangen ;we hadden 1 handdoek pp gekregen.. -Bed was een plank met daarop oude vodden. deze werden niet verschoond of opgemaakt. -er werd in het restaurant gedeelte gerookt. voornamelijk door het personeel, al stonden die ook vaak in de keuken te roken. -het ontbijt was minimaal; er stond een koffiemachine maar toen die stuk ging moesten we de koffie betalen (kwam dan van de bar) - de medewerkers in het hotel vielen ook niet mee... er werd in een jogingbroek en ongekamde haren geserveerd. Vies!! Maar vooral onaardig, je voelt je zeker niet welkom in U Tri Ruzi Helaas kan ik zo nog wel even door gaan met dit soort klachten... Een hotel op een mooie lokatie, dat is het enige positive wat je er over vermelden kunt.

• 7Ligging t.o.v. pistes

• 2Tom16-02-2013

Waardeloos!

Verschrikkelijke plek, 4 nachten overnacht op waardeloze bedden. Koude douches, geen nieuwe handdoeken, ontbijt na 9.00u op. Personeel onbehulpzaam, chagerijnig en vreselijk arrogant. Via touroperator geboekt als zijnde 3 sterren, maar eigenlijk geen enkele ster waard. Nooit meer!

• 5Corrie30-12-2012

vaag hotel

Hotel U tri Ruzi ligt tegenover de skilift, maar daarvoor moet je wel eerst een behoorlijk steil stuk op en neer lopen. Het personeel achter de bar weet van toeten noch blazen en een lachje kan er maar moeilijk vanaf. Als je niet heel veel drinkt in heel korte tijd, dan mag je 's avonds niet meer bestellen. De bedden zijn hard, 1 bed was zelfs helemaal kapot! Over de hele kamer waren spinnenwebben verspreid en de kamer werd tussendoor niet schoongemaakt, alleen de prullenbak werd geleegd. De WC's spoelen niet goed door en de douches hangen op borsthoogte en hebben vaak koud water. Als je half pension boekt, mag je 's avonds uit 2 dingen kiezen, eten is over het algemeen goed, wel weinig tot geen groente. Niet mijn favoriete hotel...

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in december 2012

• 8Margreet06-03-2012

perfecte ligging

Perfect hotel erg gezellig ontbijt /avondeten prima alleen misten we de groente maar dat zijn ze in tjechie wast niet zo gewend als in Nederland Personeel was vriendelijk

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 8Janine08-02-2012

U Tri Ruzi zeer aan te raden

Wij gaan al een aantal jaren naar Tsjechië op wintersport, dit jaar voor het eerst in Spindleruv Mlyn zelf. Hotel U Tri Ruzi is ons zeer goed bevallen. Eten was prima, elke dag keuze uit 3 hoofdgerechten (voor- en nagerecht geen keuze). Ook ontbijt is prima. Kamers schoon en netjes. Mocht je schone handdoeken willen, hoef je dit alleen maar even te vragen. Afstand tot de piste perfect. Je kunt de straat oversteken naar de lift, of een klein stukje lopen naar de Svaty Petr zelf (waar je je skies en skischoenen ook in een huurdepot achter kunt laten tegen een kleine vergoeding, scheelt een boel gesjouw).

Gereisd met vrienden in januari 2012

Hotel U tri ruzi info