Hotel Pod Jasany ***

Hotel Pod Jasany ***

Weer vandaag-5°-16°

• Ligging t.o.v. pistes7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Pod Jasany voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Pod Jasany in het Nederlands

Bij ontvangst en tonen van kamers in het hotel, de mededeling dat sauna en whirlpool niet inclusief waren. Wij hebben geboekt voor de normale prijs. Op website was eea wel incl.

Goede keuken tegen relatief gezien (voor Sp Mlyn begrepen) schappelijke prijzen.

Bij ontbijt kunnen eieren besteld worden (hier hebben wij geen nota van ontvangen, dus inclusief?). Bediening door ober is allervriendelijkst.

Heerlijke vakantie gehad

Berg, 23-1-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

Heerlijke vakantie gehad. Het (kleine) hotel heeft 1 appartement, hier zaten wij. Zag er goed uit, moderne badkamer. Niet erg groot voor 4 pers, maar prima.

Erg knus hotel, goed ontbijt. Mooie ruimte met gratis sauna, whirlpool. Ook de massages van 7,50 voor 3/4 uur waren heerlijk.

Vanaf de piste is het wel berg opwaarts, maar daardoor heb je een prachtig uitzicht vanuit appartement en ontbijtzaal.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pod Jasany in Špindlerův Mlýn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pod Jasany zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pod Jasany scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.