Hotel Palace clubsterstersterster

32 reviews over Hotel Palace club

• 2017
    7P05-03-2017

Goede plek

We hebben hier een week geskieed, ligt redelijk dichtbij de skipiste alleen wij hebben een taxi gebruikt. Werkt goed en voor 5 euro ben je beneden.

Eten was prima, genoeg variatie en voor de kinderen denken ze ook mee. Voor de prijs is het een prima buffet!

Personeel is altijd druk, wel vriendelijk op z'n tjechische. Niet iedereen van het personeel kan Enges of Duits, waardoor communiceren soms moeilijk ging. Toch proberen ze allemaal vriendelijk te zijn!!

Prima week gehad, hotel is oud, is te zien maar daar moet je genoegen meenemen!

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 2Aggie26-02-2017

Nooit meer

Was een ontzettend slecht! Eens maar Nooit meer!! ramen van hotel waren kapot! Douche was kapot! kamers waren schandalig klein! We slopen met zijn 3 en in een kamer van 2 meter breed bij 4 en halve meter lang!! Daar stonden 3 bedden in een hele grote stoel een kast en nog een tafel met een tv erop die we geen 1 dag hebben gebruikt! Dus stond gigantisch in de weg! Je moest schuifelen om naar de badkamer te komen! Konden de koffers bijna niet naar binnen doen dus hebben spullen in auto moeten laten liggen! en eten was echt heel erg slecht zelfs kip was rauw!!! drinken zoals appelsap of sinaasappelsap waren aangelengd met veel water! Bediening bij het eten was door 1 persoon voor alle hotelgasten dus duurde heel lang voor dat je bediend werd! Als je goedkoop wil zeg ik doe dit hotel nooit maar neem een ander hotel!

• 2Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

• 7Tamara Wakker29-01-2017

Tegenvaller helaas

Wij hadden een prachtige hotelkamer, maar schoonouders werden in een bezemkast gestopt. Na klagen kregen ze een dag later een andere kamer. Ontbijt was prima, werd goed aangevuld. Diner was steeds net niet warm. Receptie was goed mee te praten. Hot tub, sauna, alles was buiten werking helaas. Ver lopen naar piste. Dorp was niks te doen behalve restaurants. Erg steile hellingen om tegenaan te klimmen. Niet verwacht dat 't zo slecht begaanbaar was. Bijna geen parkeerplaatsen voor de auto's. Bedden doorgezakt en 's nachts dronken lui te schreeuwen op de gang. Kan allemaal.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2017

• 7maurice04-01-2017

Niks mis mee.

Eten is goed. Afstand naar de piste te ver om te lopen,neem een taxi kost bijna niks.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

• Oude reviews

8Marieke van Beugen06-01-2014

Goed rookvrij hotel!

Als je voorbij de oudbollige printjes op de vloerbedekking/banken kijkt is het een prima hotel: schoon, grote kamers, nette badkamer. Zeer vriendelijke engelssprekende medewerkers. En rookvrij! Altijd warm water, temperatuur op de kamer goed. Bedden ietwat hard (boxspring met dunne deklaag) maar liever harder bed dan eentje met enorme ligkuil. Goed geslapen. Geen last van kids. Wij hadden kamer 101a, tussen gang/slaapgedeelte zat nog een deur. Ontbijt was voldoende. Auto geparkeerd voor de deur van hotel voor 50 kronen/dag (=€1,75). Skies kunnen in apart hok, schoenen namen we mee naar de kamer om te drogen, verwarming stond altijd iets aan. Ik had zelf fohn meegenomen. NLstekkers met uitsparing voor pin. Het hotel ligt eigenlijk gewoon in het dorp, maar het ietwat steile grindpad maakt dat het verder weg lijkt. Circa 3 min naar dorp, 10 min naar skiliften (Svaty Petr/Hromovka). Voor boarder goed te doen, voor skier redelijk. Mijn partner op skies heeft gewoon alles gelopen.

Gereisd met partner in januari 2014

• 8Gwendolyn25-08-2010

Prachtig hotel alleen beetje hoog gelegen

Dit was onze eerste wintersport. Het is een erg leuk skigebied maar voor de gevorderde skier wel snel saai. Maar voor ons dus niet! Het hotel is prachtig de ligging is ietwat hoog, veel spierpijn in de kuiten van elke keer weer die berg op. Taxi's rijden als gekken dus dat deden we liever niet. Het ontbijt is utigebreid, de kamers ruim.

Ligging ten opzichte van de piste ongeveerg 10/15 minuten lopen, leuk sluipweggetje door de bossen. We hadden in maart trouwens drie meter sneeuw!

Gereisd met partner in maart 2005

• 7Peter10-01-2010

mooie vakantie

Wij zijn in dit hotel geweest met kerst en oud en nieuw 2009/2010 en hebben een goede vakantie gehad in dit hotel. De mensen die er werken zijn in tegenstelling van wat vele mensen zeggen, erg vriendelijk. Heb je vragen beantwoorden ze deze erg vriendelijk. zijn ze vergeten handdoeken te brengen zorgen ze per direct dat het er komt, vandaar ook de 9 voor de service.

de kamers waren ruim en schoon. wel is een minpuntje dat het bed zo hard was als een plank

het eten in het hotel is gewoon prima te eten en het ontbijtbuffet was gewoon perfect voor elkaar.

de ligging van het hotel t.o.v. de piste is niet ideaal en wij lieten daarom smorgens de receptie een taxi bellen, deze was er dan binnen 5 minuten. lopend is het denk ik 10 minuten en dat is met skischoenen niet ideaal

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in december 2009

• 4Jacques28-02-2008

Het niveau van dit hotel is gewoon fors beneden peil. Alles is smoezelig tot vies. Kamers worden niet goed schoongemaakt en schone handdoeken ontvang je inderdaad maar eens in de 2 tot 3 dagen. Het eten is wat je van een gaarkeuken kan verwachten. Het personeel is, net als overigens de meeste Tjechen, nors en afstandelijk. Kortom, eens maar nooit meer!

• 2Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in februari 2008

• 8Yvon25-02-2007

Net terug van een heerlijke week! Kamers zijn sober maar schoon, personeel vriendelijk, behulpzaam en leveren een goede service. Ontbijt is prima, avondeten geen culinaire hoogstandjes maar wel voldoende afwisseling en smakelijk. Bar is gezellig en prijzen goedkoop. Er is ook tafelvoetbal en poolbiljart en voor de liefhebber sauna & whirlpool. Ligging t.o.v. piste: 10 min. lopen door het bos. Naar het dorp is zeer steile weg af en helaas weer op lopen. Voor weinig geld kun je ook een taxi pakken, evenals naar en van de pistes. Halverwege de weg ligt een leuke disco/bar: silver rock. Aan de overkant prima bowlingbaan bij hotel Windsor. In het dorp zelf weinig winkels, paar restaurantjes, een bar, disco. Wij waren met 12 personen waarvan 6 kids in leeftijd van 12-17 jaar en we hebben ons allemaal prima vermaakt.

Gereisd met familie in februari 2007

• 8Peter26-03-2005

tussen 5 en 12 maart hebben wij dit hotel bezocht en ook bij ons was het perfect, schone kamers, goed ontbijt en vriendelijk personeel. inderdaad is de route van en naar het dorp door de sneeuw wat zwaar te belopen. zeker een aanrader al is het alleen al voor het uitzicht.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in maart 2005

1 tip over Hotel Palace club

• Marieke van Beugen, 06-01-2014

Het eten in Tjechie is gewoon goed. Wij zijn 8 keer uit eten geweest in Praag en Spindleruv in zeer diverse restaurantjes (modern/oudbollig/sjiek/duur/goedkoop) en het was altijd goed en snel. Dus maakt niet uit waar je gaat zitten!

0 vragen over Hotel Palace club

• VerzorgingHalfpension