Hotel Orea Hotel Horal

Laatste review

Prima hotel !

fotokoning,
1-5-2017

Hier 23 tot 27 april 2017 met een groepsreis hier mijn vakantie gehouden. De kamer was perfect, super heerlijk bed. Goede wifi ontvangst op de kamer. Badkamer stralend wit en elke dag schoongemaakt. Ontbijt en diner was super goed verzorgd, genoeg keuze. Dus eerdere recensies over het eten dat het niet goed was, is niet mijn ervaring. Zeker voor herhaling vatbaar.

Kenmerken

14 reviews over Hotel Orea Hotel Horal in het Nederlands

Prima hotel !

fotokoning,
1-5-2017

verzorgd hotel met verschrikkelijk eten

melisad
12-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

Vanuit de nette kamers met balkon heb je een mooi uitzicht. We hadden 2 kamers met verbindingsdeur. Wifi was gratis op de kamer.

Het eten daarentegen viel ontzettend tegen. Ik kon niet 1 lekker gerecht vinden gedurende de ganse week. Overal zat een vieze kruiding overheen of doorheen. Ik zou geen halfpension meer boeken. Bij het ontbijt lukte het nog net om iets eetbaars te vinden. De keuken is zelfs geen 2* waard. Hopelijk vinden ze snel een andere kok.

Het zwembad van het hotel is enorm koud, waardoor het bubbelbad overbevolkt zit. Oppassen want dit is niet altijd inbegrepen en ontzettend duur wanneer je moet betalen.

De kinderen hadden skiles bij yellow point. Handig dat je werd opgehaald samen met de kids bij de lobby van het hotel. 's Avonds werd je dan samen teruggebracht of pikten ze ons op aan de piste wanneer ze de kinderen terugbrachten. De skibus stopt op 100 m van het hotel.

Jammer dat je voor de parkeerplaats moet betalen. Ook een lach krijg je niet te zien.

Prima plek nabij piste

sander en tineke
16-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Net hotel. Geen bijzonderheden. Netjes schoon. Ligt bij busstop. Deze is 1 minuutje lopen van het hotel. Binnen 5minuten bij de piste.

Heerlijk Hotel voor de skivakantie

jjsierat
26-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel ligt wel hoog via hellend pad! met gratis skibus naar de pistes(1keer per uur) of taxi € 7,00 goed te doen , Kamers zijn goed, bedden ook goed, ieder dag schone handdoeken bedden opgemaakt!!

Het eten is zeker voor Tsjechie heel goed verzorgd !!! Voor ieder wat wils, alleen hooguit 1 keer pw patat! Ook is er een welness, niet heel luxe wel leuk, aardige mensen, zwembad is leuk ! gratis wifi in de lobby kortom heerlijk hotel voor een betaalbare prijs!!

Wij gaan zeker volgend jaar weer terug!

Mooi gelegen hotel

Wintersporters
1-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes4
  • Ligging t.o.v. pistes4

Het hotel is helemaal prima. Kamers zien er netjes uit en hebben een prachtig uitzicht over het dal en de pistes (allemaal met balcon!).

Personeel is correct, maar er kan geen lachje af (zoals bij zoveel Tsjechen).

Helaas gaat er maar 1x per uur een bus naar de pistes, zodat je of heel ver moet lopen of met de taxi moet.

Goed hotel

Fam. de Wit
21-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes5

Een mooi hotel, goed eten en mooie familie kamer met grote gang alleen matrassen keihard!

Een kleine piste bij het hotel nadeel: ligging te ver bij de grote pistes en dorp. Personeel vriendelijk en spreken duits en engels.

wat een topper

Petra vd Donk vd Aa
19-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

wij zijn afgelopen week met ons gezin naar de wintersport in hotel horal geweest en het was er echt goed.eten was goed,ontbijt en avondeten.we kwamen niets tekort, maar we hadden wel een keer frietjes willen eten. de kamers zijn echt netjes, iedere dag schone handdoeken en poetsen.iedereen was ook vriendelijk tegen de kinderen. vooral de bewaker was erg vriendelijk. de piste was wel 20 25 minuten lopen,maar is wel om te doen. we gingen met de skibus of de taxtie terug, wij hebben een fantastisch week gehad in hotel horal.volgende keer weer.

2008
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij zijn in de voorjaarsvakantie met 2 kleine (4/5 jaar) kinderen naar Hotel Horal geweest. Het hotel was goed. Elke dag schoonmaak en nette kamers. Nadeel was dat het niet dicht bij het centrum en Sv.Petr ligt en je dus afhankelijk bent van bus/tax/eigen vervoer. Als er meer sneeuw ligt zal je hier minder last van hebben omdat de kids dan bij hotel in een klasje kunnen.

• Ligging t.o.v. pistes5

Eén van de weinige 4* hotels in Spindler, bijgevolg is de keus beperkt. Het hotel is geen 4 wel 3 * waard. Geen minibar op kamer en voor alles moet je extra betalen. De onbewaakte buiten parking, het zwembad, sauna, enz. Voor de biljard durven ze zelfs 2 kronen per minuut aan te rekenen. Het ligt duidelijk aan het management, die je overigens niet te spreken krijgt. Als de kinds ook maar iets willen doen, moet je mee om de rekening te ondertekenen. Het personeel daarentegen is zeer behulpzaam en vriendelijk. Ook andere gasten die er al jaren komen kloegen hierover en komen niet meer terug. Dat ze gewoon de prijs een beetje optrekken en de voor een viersterren hotel normale dingen, inclusief maken zou al veel helpen. Het eten is redelijk, maar ook niet naar 4* normen. We hebben veel beter gegeten in hotel Praha in het centrum. De ski uitrusting die te huur is in het hotel is zeer verouderd. De skibus valt bijna uiteen en zit altijd propvol. Meestal kun je pas in de tweede 1hr later ...

Kleine, maar zeer nette kamers

Rudie Dragtstra
1-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Kleine, maar zeer nette kamers. Hotel ligt ver buiten het dorp, maar er gaat elk uur een bus van en naar de pistes. Vanuit de ontbijtzaal heb je een heel mooi uitzicht op het dal en de pistes.

Jammer, dat je voor alle extra faciliteiten, zoals het zwembad (teveel) moet betalen.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Orea Hotel Horal in Špindlerův Mlýn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Orea Hotel Horal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.