Hotel Orea Hotel Arnika

6.1Voldoende

Tsjechie, Královéhradecký, Špindlerův Mlýn

6.1Voldoende

• 5.8Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Orea Hotel Arnika voor je op een rij gezet:

• Sauna

40 reviews over Hotel Orea Hotel Arnika

• 6julesvaes06-08-2010

mooi gelegen

leuk hotel, mooie kamers, personeel is wat onvriendelijk. Heel dicht bij de piste,is namelijk zo naar toe te skieen alleen terug is 15 minuten lopen. Ski's worden daar wel veel gejat

Gereisd met vrienden in december 2006

• 6lou07-04-2009

gaat wel ,niet het geld waard

eten net redelijk,kamers zijn mooi ,piste ligt voor de deur (rood)niet lekker om te leren skien ,want voor blauw (de makelijste moet je het dorp met de bus. liften op de piste voor de deur,Echter de eerste dagen voor een beginneling geen lift!!!!!!!!!!!.dit is echt waardeloos,de eerste 2 dagen 20 meter naar boven en naar beneden spartelen in de lessen .(niet leuk !!)in oosterijk kan je als begineling gebruik maken van de kleine liftjes,(scheelt echt een stuk geloof me !. Niet een aanrader

• 3Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in april 2009

• 7Mark Ledder23-02-2009

Avond eten zeer slecht

Voor beginners is de skipiste goed en ligt 200 meter van het hotel parkeerplaats niet overdekt maar wel per dag 7 euro betalen e ontbijt is goed

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

• 7karina16-02-2009

leuk hotel

leuke en gezellig personeel (behalve de bali medewerkers)

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2008

• 5Frank20-08-2008

Echt nooit meer!!!

Wel mooie kamers, maar verder is het niks, klein en erg koud zwembad, en moet je nog apart betalen ook. Eten is zwaar belabberd. Service is ver te zoeken, het hotel heeft tegenwoordig 4 sterren, 2 is misschien terecht, maar niet meer. De prijs/kwaliteit verhuoding is ver te zoeken. Dus...echt nooit meer, dan maar weer naar Harrachov.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 7beek06-08-2008

een mooi hotel

service perfect, kamers worden goed opgeruimd alleen het personeel mag wel iets meer lachen want de meeste hebben van lachen nog nooit gehoord denk ik :-))

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in juli 2008

• 7van der beek29-07-2008

een mooi er goed hotel

ik weet niet hoe het in de winter is maar wij gaan graag in de zomer en dan IS HET HIER PRIMA wij worden hier heel goed ontvangen en de mensen die er werken helpen als ze kunnen en zijn zeer vriendelijk als ik hier zo moeten werken zou ik er zo een paar duitsers omlaag gooien maar zij blijven vriendelijk en het eten kun je kiezen uit 3 verschillende munu`s dus is er altijd is bij wat je lust als er iets zou zijn op je kamer dan heeft iedere verdieping een poets vrouwtje die het regelt dus niks mis mee maar je hoeft alleen maar te vragen (er zijn mensen die daar moeiten mee hebben) en als ze het netjes gedaan hebben een dankje wel vinden zij daar ook leuk

Gereisd met familie in juli 2008

• 7Brigitte16-04-2008

Wij hebben dit hotel bezocht met Pasen en hebben bijna elke dag verse sneeuw gehad. Bij aankomst waren de bedden niet opgemaakt, denkelijk was de kamer ook maar summier schoongemaakt. Wel zeer ruime familiekamers met veel kastruimte. Koelkast aanwezig.Veel keuze qua ontbijt en diner. Elke dag iets anders.Bus aan hotel naar andere pistes te betalen. Maar al met al supervakantie, leuke bar, aardige pistes.Harde matrassen,stroef personeel.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in april 2008

• 5Truus24-03-2008

Zelden zulk onvriendelijk personeel meegemaakt. Geen goedemorgen etc kon eraf. Je bord werd onder je neus weggehaald zonder te vragen. Goede mogelijkheden om te skien, maar heel weinig mogelijkheden tot wandelen in de winter wandelpad liep door een rode piste levensgevaarlijk of langs de autoweg geen gezellige restaurantje bij de 3 pistes die wij hebben bezocht. Plus bij het afrekenen in het hotel moest je heel goed opletten, anders werd je in de maling genomen

Gereisd met partner in maart 2008

• 1ares19-03-2008

heel slecht hotel, bediening en service in het restaurant en bar waren belabberd, het personeel lacht nooit betalen doe je voor het zwembad (erg klein)en ook voor parkeren (modderpoel) moet veel beter voor 3 sterren

• 1Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in februari 2008