Géén boekingskosten

Hotel Montana

TsjechieKrálovéhradeckýŠpindlerův Mlýn

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Montana voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 24 reviews

7.8GoedScore uit 24 reviews
  • 8Ligging t.o.v. pistes

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

25 Reviews over Montana

• 4Richard04-03-2017

Totaal niet als verwacht

Net terug van 8 dagen in Hotel Montana met mijn vrouw en twee dochters van 5 en 7. Wij hadden de familiekamer geboekt met half pension. Via de reisorganisator stond de kamer aangegeven als "Familiekamer met 2 kamers". Wij gingen uit van twee kamers aan elkaar die met elkaar verbonden waren. Aangekomen in het hotel bleek dat het twee verschillende kleine kamers tegenover elkaar waren met ieder 2 aparte bedden. Dit hadden we niet verwacht en aangezien we onze kinderen nog niet graag op een aparte kamer wilden laten slapen vroegen we vriendelijk of er misschien iets geregeld kon worden. De als een junk uitziende receptionist werd gewoon kwaad!! Hoe haalden we het in ons hoofd om dit te vragen, hiervoor moesten we niet bij hem klagen. Met tegenzin werd toch door het personeel een harde slaapbank, 120 cm breed, op 1 van de kamers opgemaakt als bed waardoor we met zn vieren op 1 kamer konden liggen. De andere kamer werd door ons gebruikt als speelkamer.

Het avondeten was echt heel vies en het bedienend personeel was onvriendelijk en onbeschoft. Alles wat we vroegen was hen te veel en werd met veel zuchten en wegdraaiende ogen beantwoord (en nee, we waren echt niet veeleisend. Een extra bord friet waar we voor wilden betalen). Na 2 avonden gewoon lekker elke avond in het dorp gegeten. Het ontbijt was niet veel bijzonders, maar goed zo uitgebreid ontbijten we thuis ook niet.

Wat wij ook niet echt fijn vonden was dat er in de bar bij de receptie, de hele dag, erg veel gerookt werd. Deze ruimte is open zodat je de rooklucht door het hele hotel kon ruiken.

Positief was de goede snelle wifi verbinding en standaard Netflix op de tv op de kamer. Ook was het fijn dat de skibus recht tegenover het hotel stopte.

Ik begrijp niet dat dit hotel zo hoog scoort. Op foto's en op de website ziet het hotel er een stuk beter uit dan dat het in het echt is.

Het dorp en skigebied is ons wel erg goed bevallen en we hebben ons hotel voor volgend jaar al uitgezocht. We gingen daar langs om te informeren en de ontvangst was al 10x beter. Wij gaan volgend jaar weer terug naar Spindleruv Mlyn, maar nooit meer naar hotel Montana!

• 7Yvette19-01-2017

Mooi 3 sterren hotel

Mooi hotel, gelegen tegen een berg. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Ontbijtbuffet is sober maar goed, wel iedere dag het zelfde. Wij hadden voor halfpension gekozen. Je kunt iedere avond een keuze maken uit 3 gerechten voor de dag erna. Het diner wordt snel achter elkaar geserveerd, je hebt je soeplepel nog niet neergelegd of het hoofdgerecht staat op tafel. Houd er rekening mee dat als je naar het centrum loopt je, op de terugweg tegen een behoorlijke steile helling weer op moet lopen om het hotel te bereiken. Dit voor eventuele mensen die slecht ter been zijn. Wij hebben hier een weekje gezeten voor de wintersport en reden iedere dag met de auto naar de piste. De ski bus stopt voor de deur van het hotel. Prima hotel om in te verblijven. Wij zouden voor een volgende keer voor logies ontbijt kiezen en 's avonds in de centrum eten.

• 5Ligging t.o.v. pistes
  • 9Paul van Luijtelaar (malastrana18)09-05-2016

Fijn hotel

Hotel Montana is een goedgelegen hotel met een fijne service en goede verzorging. De keuken is regionaal en Europees met een fijne keuze en goede kwaliteit. Het is er ruim van opzet en men is zeer kind-vriendelijk, het is een ruim hotel.

• 10paul van luijtelaar12-03-2016

Een heerlijk 3***+ hotel

Hotel Montana is een 3 sterren plus hotel met een goede prijs/kwaliteitsverhouding gelegen tegen een berghang en mooi groot van opzet.en 61 kamers rijk. De service is er zeer goed en het is er ontzettend zuiver, de kamers zijn 2 persoons en goed uitgerust met douche/wc en wastafel, sat.tv en zitje en natuurlijk gratis Wifi. Er is legio parkeer mogelijkheid gratis en men heeft de ski-bus op 50 meter lopen. De kamers aan de voorzijde hebben alle balkon met een Giga uitzicht over het stadje en de pistes. Het hotel beschikt over een goed restaurant met lekkere menu''s en A la Carte service. Het ontbijt s'morgens is rijkelijk.Het hotel is rookvrij en heeft een apart rokersdeel in de bar en tevens een restaurant deel met panorama ruiten, hier kan men ook lekker zitten lezen en spellen spelen. Het personeel is uiterst vriendelijk en men spreekt er meerdere talen, men heeft een grote receptie die dag en nacht bezet is. Dit hotel is een echte aanrader!! Zowel s'winters als s'zomers

• 10Paul van Luijtelaar10-03-2016

Fantastisch hotel

Dit hotel, Hotel Montana, gelegen in Spindleruv-Mlyn en zeer dicht bij de pistes is een prima hotel zowel voor alleengaande alswel voor families met kinderen. Het hotel heeft een prima service en beschikt over 69 kamers voor een groot deel met balkon en giaga uitzicht. De service van en in het hotel is super en men spreekt meerdere talen en de ontvangst is werkelijk perfect. Het heeft een restaurant met panorama ramen en een zitcapaciteit voor 100 personen, het eten is er zeer goed en de keuze is meer dan voldoende, het ontbijtgedeelte wat zich beneden bevindt heeft ook weer panorama zicht en het ontbijt is zeer uigebreid met een reuze keuze in spijzen en dranken. Het is een hotel dat met zijn 3***en een + zijn geld meer dan waard is en waar men graag weer terug komt. Wij komen er zelf al meer dan 22 jaren naar volle tevredenheid. Alles is schoon en zuiver en ruimte genoeg zeker voor de kids. Een echte aanrader!!!!!

• 10Paul en Monika van Luijtelaar27-01-2016

Perfect Hotel-met goede ligging en service

Wij komen hier al vele jaren en zijn altijd meer dan tevreden. Goed eten, goede service, vriendelijk personeel, ontzettend zuiver en over de gehele lijn genomen kan het niet beter. Indien men de taal van het land spreekt en wat Engels en/of Duits kan men er zich perfect redden,(behalve bij de kamermeisjes) maar met een beetje goede wil gaat er heel veel. Hetgeen wat mij stoort is de Rotzooi die de vele gasten achterlaten op hun kamers,als zij thuis op zo een manier met alles omgaan dan moet het er een mooie Varkensstal zijn!!!

• 5Alexandr Hanousek27-12-2010

Drobné nedostatky zhoršují celkový dojem

Hotel je umístěn ve stráni max 10 minut chůze z centra Špindlerova Mlýna. Pokoje jsou pro 2 lidi dostatečně velké. Při obsazení 3-mi lidmi už by byl problém s prostorem. Koupelna je miniaturní, ale dá se na to zvyknout. Hodně chybí jakákoliv "sušící" zóna. V zimě je problém sušit mokré oblečení. Celkový dojem by nebyl špatný, ale za 2 tisíce na noc mimo hlavní sezónu bych očekával lepší standard. Tomuto hotelu bych s ohledem na posktované služby 3 nedal. Mnoho detailů kazí možnost pozitivního hodnocení. Např. poměrně velký hluk z chodby; přítomnost domácích mazlíčků, kteří štěkají nebo vyjí klidně v 11 večer; dírky v prostěradlech; osuška pomalu na odpis; fleky na koberci a sedačce; ventilace nasávající zápach z kuchyně a kouř z kavárny apod. To, že by na pokoji mohl být minibar, trezor nebo fén, je asi utopie. Přitom kdejaký 3 hotel toto dnes nabízí. Kdyby zde byla cena o třetinu nižší, je to OK. Ale takto neodpovídá poměr cena/kvalita. Personál je milý, ale jenom to nestačí.

• 8Jansen14-04-2009

Prima Hotel voor stelletjes (zonder kinderen)

Het hotel is netjes, modern en de mensen (zover mogelijk men kan communiceren) best vriendelijk.

De kamers zijn eenvoudig maar schoon. Alles wordt goed onderhouden en als er iets is (bv. lamje kapot) schiet men meteen te hulp. Elke dag worden bedden opgemaakt en als je de handdoeken op de grond laat liggen krijg je nieuwe.

Het eten is bij half pension best goed te doen maar is het eten bij de bar boven beter dan het restaurant(!). De menukaart in het restaurant is bets gevarieerd maar kan na enkele dagen een beetje je neus uit komen. Gelukkig kan je dan nog naar de bar waar de kwaliteit wat beter is, en anders het centrum in naar een restaurant.

Verder zijn de sommige pistes al lopend te bereiken maar het best toch een taxi te bellen omdat het toch niet veel kost en een stuk makkelijker is.

Voor kinderen lijkt me het hotel saai maar daarom ideaal voor stelletjes die gewoon willen geniet van hun vakantie.

Conclusie: Een degelijk, prima hotel voor een relaxte vakantie!

• 7D. Heuperman03-03-2008

comfortabel hotel - prijs/kwaliteit verhouding in balans.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 8l.v.peenen26-02-2008

ontbijt is goed,avondeten is heel erg vet en alles smaakt hetzelfde.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Hotel Montana info