Hotel Lomnicestersterster

Tonen op kaart

15 reviews over Hotel Lomnice

• 9Janine19-02-2014

Goed hotel, super eten.

Voor de 8ste keer op wintersport geweest in Tsjechië. Voor het eerst in hotel Lomnice. Perfecte ligging in het centrum van Spindl, dichtbij kroegjes pinautomaat en winkels. En de afstand tot de pistes is nog geen 5 min. wandelen. Hotel is prima. Goede service, redelijke kamers, erg kindvriendelijk. Eten was echt super!! Enige nadeel is dat het hotel zelf geen echte bar heeft voor de apres ski. Maar in de buurt zijn genoeg andere mogelijkheden om de dorst te lessen.

Gereisd met vrienden in februari 2014

• 7Motormuisje02-01-2013

Goed betaalbaar hotel

Het hotel is wat verouderd. Bedden zijn erg hard. Wij hadden een familiekamer met vier bedden en dat was prima te doen. Onze kamer was aan de straatzijde waardoor we af en toe wel wat last hadden van lallende apres skiers (tot in de vroege uurtjes). Douchekop was stuk en ondanks aangeven aan het eind van de week nog niet gemaakt. Jammer, want de service was voor de rest uitstekend. Kamer werd dagelijks schoongemaakt en af en toe legde de schoonmaakster ook wat speelgoed voor de kinderen neer. Restaurant onder het hotel was meer dan prima, Zeer smakelijk gegeten en ook goede service.

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

• 10Ton en Lucia28-01-2010

Een echte aanrader

Wij hebben al 5 jaar daar gelogeerd. Wij boeken via email, een aanbetaling van 20% en het is geregeld. Fijne eigenaar. Goed eten en prima ontbijt. Het beste hotel qua prijs en eten van het hele dorp. Ligging is 10 min. lopen naar de piste. Mooie wandeling. De ski's kan je bij de piste in lockers bewaren. Heb je geen zin om te lopen dan pak je de skibus (stopt voor het hotel en bij de piste) of een taxi die is daar ook niet al te duur. Het hotel ligt midden in het dorp en de skiverhuur en het afspreken voor skilessen kan direct naast het hotel. Prima skischool en goede leraren. Prima gebied voor beginners en gevorderden. Het hotel is echt een aanrader.

Gereisd met partner in januari 2010

• 8A. JACOBS03-01-2010

Hotel met perfecte ligging midden in centrum

Een prima hotel met een nieuwe ervaren eigenaar die meerdere accomodties in Spindl bezit. 's middag glij je op je skies langs het riviertje van Svaty Petr tot bijna aan de voordeur. 's morgens loop je een paar honderd meter naar de Hromovka-lift. Ontbijt zeer uitgebreid en compleet. Skiruim is niet verwarmd dus schoenen op de kamer drogen. Vuile handdoeken op de grond en ze worden verschoond. Kamers zijn gedateerd maar wel ruim genoeg, wij hadden een 2 en 3 persoonskamer Restaurant is modern en sfeervol ingericht, goede keuken maar ietwat exclusief dus verwacht geen garnituur etc. Personeel spreekt Engels en Duits en zijn zeer behulpzaam. Auto staat prima bij het hotel

Gereisd met oudere kinderen in december 2009

• 7Robin Heijselaar18-02-2008

Ik ben dit jaar voor het eerst op wintersport gegaan. met een groep van 8 personen zijn we naar Spindleruv Mlyn gegaan. na veel speur werk zijn we bij Hotel Lomnice uitgekomen en dat is ons enorm bevallen. lekker dichtbij de piste(svety petr) op 1 dag na werd de kamer verschoont en daarbij schone lakens en nieuwe handdoeken. ik zat met 2 andere in een ruime 3 pers. kamer en het aantal handoeken was ruim voldoende voor ons. we hebben geen last eghad van de schoonmakers, dit ten opzichte wat we gewend zijn in andere hotels/ andere landen.

voor wie naar Spindleruv Mlyn gaat en dicht bij de piste in een redelijk goede hotel willen zitten kan Hotel Lomnice zeker aanraden

Gereisd met vrienden in februari 2008

• 8Martijn07-01-2008

Eenvoudig, centraal liggend in het dorp. De bushalte is voor de deur, maar de bus komt maar 1x in het uur. Ontbijt was vanaf 8.00 uur en de bus komt om 8.15 uur dat is te krap. Wij moesten om 9.00 uur op de piste zijn voor de les, wij zijn dan ook gaan lopen, zo'n 10 minuten, goede warming up! De ski's kun je op de piste in een depot opslaan tegen een kleine vergoeding. Voordeel van het depot is dat het verwarmd is, bij het hotel staat het in een koude schuur. De kamer wordt 1 a 2 keer gedaan, maar de handdoeken worden niet vervangen, dus extra handdoeken meenemen is geen overbodige luxe. Het ontbijt is simpel maar prima. 's Morgens wordt je vanzelf vroeg wakker omdat het hotel aan een drukke straat ligt, maar dat vonden wij geen probleem. De auto staat netjes op een afgesloten parkeerplaats.

Gereisd met vrienden in december 2007

• 9Sandra01-01-2007

Wij zijn net terug en wij vonden het hotel meer dan zijn prijs waard. Het ontbijt is vrij eenvoudig maar wel heel lekker. Het is een knus hotel midden in het centrum met alle faciliteiten op loopafstand! Wij vonden het personeel heel aardig en ze deden erg hun best. Als we weer naar Spindleruv Mlyn zouden gaan dan gaan we zeker naar dit hotel!

Gereisd in januari 2007

• 8Hanneke05-03-2006

Onze eerste keer op wintersport is ons goed bevallen! En dat komt mede door dit hotel. De ligging is perfect, midden in het dorp, tussen 2 pistes in die met de bus te bereiken zijn. De bus stopt recht tegenover het hotel. Het ontbijt is vrij eenvoudig, maar wel lekker. Ook van de kamers mag je geen luxe verwachten, maar alles is wel netjes en schoon! In de Bistro naast het hotel is het inderdaad gezelliger eten dan in het hotel zelf. En heb nergens lekkerder gegeten dan daar! De Tsjechische bevolking vind ik zelf wel wat stug en niet over-vriendelijk zoals wij eigenlijk wel gewend zijn. Zo ook het personeel in het hotel. Ze zijn zeker niet onaardig, maar ze stralen niet echt enthousiasme uit. Ze doen wel alles voor je wanneer je ze iets vraagt. Ik heb een heerlijke vakantie gehad in dit hotel. Het is zeker een aanrader!

Gereisd in maart 2006

• 8Jos06-01-2006

Onze ervaring voor onze eerste wintersport is geweldig.Het hotel is iets ouder maar geeft een warm gevoel.De service en klantvriendelijkheid is zeer goed.Personeel kan goed duits verstaan en spreken.Verder lig je in het hart van het dorp zodat je te voet alles kunt bereiken.Ook zijn er verschillende gezellige bar's en cafe's in de buurt en bij Lomnice natuurlijk.

Gereisd in januari 2006

• 8Charlotte01-01-2006

De prijs die je betaald voor Lomnice is echt goed. Het is niet een van de luxe hotels maar het is er wel netjes en schoon. Ook het eten, vergeleken met de andere restaurants, is er erg lekker en goedkoop. Lomnice heeft een mooie liggen. Midden in het dorp tussen twee grote pistes in. je kunt met een skipas gratis met de bus mee, de bushalte ligt ook voor het hotel, je hoefd dus niet ver te lopen met je ski's. Lomnice is echt een aanraden, ik ga volgend jaar cker weer!!

Gereisd in januari 2006

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Terras
      • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
      • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats