Hotel Janosik

7.8Goed

Tsjechie, Královéhradecký, Špindlerův Mlýn

Op vakantie geweest naar Janosik?

7.8Goed

• 7.3Ligging t.o.v. pistes

4 reviews over Hotel Janosik

• 7Mirte17-02-2016

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Voordelen: lekker ontbijt! Bushalte pal voor hotel. Supermarkt is aan de overkant van de straat. Centrum op loopafstand goed te doen. Prima kamer/badkamer, fijne douche. Nadelen: geen schone handdoeken (maar als je er om vraagt krijg je ze wel) zeer dunne matrasjes (lattenbodem voelbaar) geen wifi op de kamers.

Leuke pistes in dit gebied! De skibussen zijn gratis, maar gaan maar 1 keer in de 2 uur en de laatste al om 16u30.. Het centrum van Spindleruv Mlyn viel ons erg tegen. Wel genoeg restaurants om te eten, maar aan après skiën doen ze gewoon helemaal niet helaas. De bars waren letterlijk uitgestorven. Onderaan de pistes wel barretjes maar weinig te beleven.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 7Vincent en Jori13-03-2007

Wij zaten ook in de nieuwe kamers, dit zijn de kamers 17 t/m 21 geloof ik! Mooie kamer dus. Eten was ook goed,hp maar geen keuze.Eten wat de pot schaft. Hier kun je dan beter a la carte eten in het hotel. Ligging prima,service oke, spotgoedkoop,we zouden hier best terug gaan maar we willen de volgende keer de hond meenemen en die is hier niet welkom.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in februari 2007

• 7Inge12-02-2007

Hotel Janosik, nieuwe gedeelte heel netjes, elke dag schoonmaak maar handdoeken worden maar een keer verwisseld en beddengoed helemaal niet. Ontbijt is goed en ook het avondeten was goed. In het dorp kan je ook lekker eten voor weinig geld. Vriendelijk personeel maar spreekt weinig andere talen behalve receptioniste. Overkant van de straat is de supermarkt en het is helemaal niet ver om te voet overal te komen

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2007