Pension Happy Spindlermühle

Jesse
19-11-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Leuk pension, gastvrije mensen, helaas is het ontbijt minimaal en de koffie slecht. Het zou ook geoptimaliseerd worden als er ook 's avonds gegeten kan worden. De proefdagen hebben bewezen dat ze het kunnen en dat er vraag naar is.

Gereisd Met partner in maart 2009
2007

Goed pension, vriendelijke pensionhouder

Rene de Krom
3-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

Goed pension, vriendelijke pensionhouder. Overdreven vriendelijke BARkeeper Davi, blijft wel aandringen met drankjes. Redelijk ontbijt, op vertrekdag slechts 1 broodje per persoon, voor de overige dagen wel voldoende. Wissel van badhanddoeken slecht (niet dus) Keurig onderhouden residentie, mooi uitzicht. Goede parkeerplaats, ski opbergplaats, schoenkastjes.

Gereisd Familie in februari 2007

Het is een mooi pension met ruime kamers

kees
27-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het is een mooi pension met ruime kamers. Alleen jammer dat er wel eens zomaar een schoonmaker of monteur komt binnenlopen.

Het ontbijt is niet echt bijzonder, helemaal niet als je kijkt wat je betaalt p.p. Wel kun je er voor een klein prijsje wat drinken in het barretje wat er gezellig uit ziet.

Gereisd Met vrienden in Thu Feb 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2006

Ik vond de eigenaar helemaal niet aardig, eerder (maar ja

Anneke
13-10-2006
  • Ligging t.o.v. pistes6

Ik vond de eigenaar helemaal niet aardig, eerder onbeschoft (maar ja zal wel tsjechisch zijn). De kamers zagen er keurig uit. Maar je moet niet teveel eisen stellen.

Gereisd Familie in Sun Jan 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig pension met mooie en goed verzorgde kamers

Evelien
25-9-2006
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prachtig pension met mooie en goed verzorgde kamers. Vriendelijke bediening en gunstig gelegen om mooie wandelingen te maken. In de winter kun je na 200 meter op de ski's naar de Hromovka skieën. Via de Medvedin kun je terug skieën naar Pension Happy. Mooi uitzicht op de pistes van de Svaty Petr

Gereisd Met partner in september 2006

Prima pension in een mooie wijk van Spindleruv Mlyn

Arie en Gerrie
11-8-2006

Prima pension in een mooie wijk van Spindleruv Mlyn. Vorig jaar ook al bij Pension Happy geweest, en omdat dit prima bevallen is, dit jaar weer. Keurig nette en schone kamers, die prima onderhouden worden. Het hele pension wordt overigens prima onderhouden. Vladimir Diblicek (eigenaar) is altijd wel aan het klussen of met onderhoud bezig. Prima ontbijt en vriendelijke bediening. Wij zijn alleen nog maar in de zomer Spinderluv Mlyn geweest, maar je kan er geweldig wandelen. Er zijn voldoende en prachtige wandelroutes (kaart is te koop bij de plaatselijke VVV). Voldoende en prima restaurants het dorp (ca. 10 minuten lopen vanaf pension).

Gereisd Anders in Fri Aug 11 2006 11:07:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension Happy is een prachtig gebouw met goed uitgeruste

Ton
5-2-2006
  • Ligging t.o.v. pistes6

Pension Happy is een prachtig gebouw met goed uitgeruste kamers. De kamers zijn schoon en worden ook netjes gehouden. Eigenaar Vladimir Diblicek investeert ieder jaar veel in zijn Pension. Je kunt er 's avond gezellig wat met elkaar drinken en de bediening is professioneel en vriendelijk. Pension Happy ligt in de mooie wijk Bedrichov. Informatie over Pension Happy kun je vinden op www.spindl.info.

Gereisd Anders in februari 2006

Pension info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Happy Spindlermühle in Špindlerův Mlýn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Happy Spindlermühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.