Hotel Bedriska

Goed hotel

Yvonne Toonders
11-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes6

Ik vond het een mooi hotel, wij hadden een zeer ruime familiekamer, ontbijt was goed, avondeten ook ( alleen wat weinig, toetje was o.a niet inbegrepen). Het skigebied is vind ik echt voor beginners. Het dorpje zag er leuk en toeristisch uit ( pas op: veel politie, dus alleen op grote parkeerplaatsen parkeren, alles langs de weg, wielklem en even stoppen om iemand op te pikken en ze hebben je, taxichauffeurs daar bellen meteen).

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Mar 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel met geweldige keuken

Peter
25-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het hotel bij toeval ontdekt. Ontzettend goede keuken en nette kamers. Leuk voor de beginnende wintersporter, pistes niet heel bijzonder maar echt dikke prima voor een week wintersporten. Vond het erg relaxt. Je kunt gebruik maken van de sauna van nabijgelegen hotel.

Al met al prima locatie om een week door te brengen!

Gereisd Met vrienden in februari 2012

Geweldige accomodatie

Elizabeth
30-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het hotel heeft onze verwachtingen ruim overtroffen. Onze kamer was heerlijk ruim, en de service is goed. Elke dag keurig schoongemaakt. Het ontbijt mag iets gevarieerder zijn als je er een hele week zit, maar voor deze prijs mag daar niet over geklaagd worden en is het prima te doen. Vriendelijke bediening en receptie, waar zowel Engels als Duits gesproken wordt. Vanaf het hotel is het ongeveer een half uur lopen naar de piste, maar de (gratis) bus stopt elk uur voor het hotel en brengt je er in 10 minuten.

Gereisd Met partner in Fri Jan 11 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Bedriska voor je op een rij gezet:

Sfeervol hotel en prima bediening

siepla
2-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Deze kerst (2011) gevierd in Bedriska (dependance appartement). Is heel goed bevallen. Op 5 minuten wandelen (met ski's en kinderen) naar piste. We hadden HP en het eten was prima. Erg vriendelijke dames in de bediening. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2011
2008

Na alle goede beoordelingen die wij lazen was dit hotel 5e

g. hofstee
25-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Na alle goede beoordelingen die wij lazen was dit hotel voor ons een fikse tegenvaller; Kamers waren niet gereed bij aankomst (op 5e persoon was niet gerekend - geen handdoeken etc.), warmwaterinstallatie niet berekend op capaciteit hotel (diverse malen koude douche), dunne dekentjes die het aanhouden van verwarming 's nacht nodig maakten. A la carte eten in hotel: goed. Vermijd echter te allen tijde het andere restaurantje 'het gebraden eendje'; zeldzame slechte bediening bij toch forse prijzen(naar locale maatstaven). Volgens medegasten is kwaliteit van Bedriska sinds vorig jaar sterk verslechterd. Al met al: zeer matige prijs/kwaliteitverhouding. Wij gaan niet terug.

Gereisd Familie in december 2007
2007

Wij zijn in juli (2007) geweest en raden het voor gezinnen

Jan en Ingrid
2-8-2007

Wij zijn in juli (2007) geweest en raden het voor gezinnen met kinderen ook zeker aan. De mogelijkheden en vrijheden bij het hotel zijn enorm goed er is veel en veilige ruimte voor de kinderen. De service is erg goed de studio's zijn geweldig erg modern ingericht en ruim. Het eten bij Orange la Moon( het restaurant bij het hotel)is in 1 woord super de prijs is erg laag je hoeft echt niet naar het centrum te lopen om goed koper of beter te kunnen eten. Het eten bij de dependance is daarin tegen erg sober en redelijk de prijs kwaliteit verhouding is in vergelijking met Orange la Moon dan hoog. Wij hebben een heerlijke week gehad en het is zeker een aanrader om in de zomer naar toe te gaan. De mogelijkheden en activiteiten in de omgeving zijn dan ook erg goed.

Gereisd Met partner in augustus 2007

Super hotel

Nynke
16-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes6

Super hotel. De ligging t.o.v de pistes iets minder, maar voor 120 kronen brengt de taxi van het hotel je er zo heen. Je kunt wel zo naar het centrum lopen, ongeveer 5 minuutjes. Het eten was ook goed, heerlijk! Vriendelijke mensen bij de balie en in het restaurant. Kortom wij waren zeer tevreden!

Gereisd Met vrienden in januari 2007

Goede service

wa spitteler
14-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goede service. Ruime, schone en comfortabele kamers. Goed ontbijtbuffet. Restaurant bij hotel uitstekend. Maaltijden halfpension simpel. Dus boeken op basis van logies met ontbijt. 10 minuutjes lopen van het centrum. Heel aardig en servicegericht personeel. Met andere woorden; we hebben genoten van ons verblijf hier en komen zeker nog een keer terug. Een echte aanrader is dus.

Gereisd Anders in Sun Jan 14 2007 20:23:40 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension

• ZwembadBinnenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBowling
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bedriska in Špindlerův Mlýn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bedriska zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.