Hotel Aquapark

super fantastisch aanrader

Det Bakker
6-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

leuke zowel zomers als in de winter je kunt er leuk mouintan biken etc \

niet zover weg 10 uur rijden

Leuk en goed hotel!

wdj
26-10-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

In februari jl dit hotel bezocht. De kamers waren goed onderhouden met een tweepersoonsbed, een slaapbank en toch wel heel praktisch een klein mini koelkastje! Het enige minpunt was het ontbreken van rookmelders op de kamers. Het zwembad waar je dagelijks, 2 uur, gebruik van mocht maken was prima. Het water was niet warm, maar heb de kinderen niet horen klagen. Ook het eten was perfect en niet vet! 's Morgens uitgebreid ontbijtbuffet, 's avonds 2 a 3 soorten (vlees/groenten/nagerecht etc)waar je uit kon kiezen. Het werd opgeschept dus ook geen geknoei. Vriendelijk personeel en je kon ook nog wel een 2e x op gaan scheppen. Enig minpunt is dat het er extreem warm is! Het was voor ons de 1e keer in een hotel met kinderen en het is goed bevallen. Als ik niet met een groep zou gaan, zou ik eerder voor een pension kiezen. Dat is toch wat intiemer.

Ligging t.o.v. pistes zeer gunstig voor ervaren skiers, minder praktisch met kinderen die les hebben en nog niet van een rode piste af kunnen.

Duur en slecht

Jeroen
29-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Aquapark Splindleruv Mlyn is een toeristenval. De 3 glijbanen zijn ok maar het zwembad is klein. Het personeel haat het leven en jou in het bijzonder. Het kost je 30 euro voor 2 uur voor een familie van 4. Heel bijzonder zijn de milkshakes die geserveerd worden op 5 graden Celsius, als vette melk dus en het personeel bezweert dat dat zo hoort! Als je van zwemmen houdt neem dan een hotel met een zwembad.

Neckermann Reizen

Belachelijk duur voor een aquapark

v_cau
22-7-2011
  • Ligging t.o.v. pistes5

Ga niet alleen voor het zwemmen naar dit aquapark.. wij wilden op een regenachtige dag gaan zwemmen maar bij aankomst bleek dat je per uur 170 ck betaald oftewel €7 euro!!!

Belachelijk!!

Fantastische vakantie gehad!!!!!

amweening
1-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

We hebben hier de voorjaarsvakantie doorgebracht. Werden keurig ontvangen en konden al om half 2 in onze kamer. Nette kamer met zelfs een klein koelkastje voor eigen gebruik! De bedden waren helaas erg hard en de metalen veren kon je door de matras heen voelen! We hebben er een eigen slaapzak onder gelegd, zodat dit probleem ook was opgelost. De kamers zijn niet gehorig, alleen wat op de gang gebeurd hoor je wel erg. De afstand naar de skilift was lekker dichtbij, alleen de hoofdweg oversteken.

Ook het eten in het hotel was goed. Elke dag een aardappelgerecht en meerdere soorten groente. 's ochtends meerdere soorten broodjes, kwark met diverse dingen om erdoor te doen, worst, kaas, koffie/thee/limo/chocolademelk. Ook met het eten werd er rekening gehouden met de kids, waarvan er heel veel waren in het hotel. Het zwembad had je elke dag 2 uur toegang toe. Leuk zwembad, groot genoeg, helaas erg koud water. (vls. hotel 28 graden)

Voor ons zeker een hotel om nog eens terug te gaan.

Goed en goedkoop

Fam. van Zanten
12-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Skivakantie gevierd in Spindleruv Mlyn. De kids hadden voor het eerst skiles. Ideaal gebied. SkolMax is super. Het hotel voldoet prima. Vriendelijk personeel en met een beetje handen en voetenwerk krijg je alle geregeld. Kamers zijn ruim, zelfs met 4 slaapplaatsen. Kerstdiner gehad op kerstavond. Ze hadden hun best gedaan om er iets bijzonders van te maken. Verliep wel een beetje chaotisch. Zwembad is prima. Kinderen hebben zich na het skien hier prima geamuseerd. Wij willen volgend jaar echt weer terug.

Eens maar nooit meer.

Bea de Beer-Elands
25-8-2010

Het hotel is niet erg geschikt om er een zomervakantie door te brengen. Bij slecht weer ben je aangewezen op het zwembad of je kamer. Er is geen lounge waar je 's avonds gezellig kunt zitten om er wat te drinken. Ook is de huishoudelijke service was matig, er was bv. maar 1 keer per week een handdoekwissel. Dit is niet wat ik gewend was. Verder is er in de omgeving, behoudens wandelen niet veel te beleven. Ook de Tsjechen zijn niet erg vriendelijk. Het was de eerste en ook de laatste keer dat wij een vakantie hebben doorgebracht in Tsjechie.

Mooie streek, eenvoudig hotel

Kathleen
19-11-2009

Het was een eenvoudige kamer, het eten was ook eenvoudig, er was niet zo heel veel keuze. De mensen waren er vriendelijk. Het zwembad was heel tof.

Een hele mooie streek met natuurparken. We zijn ook een glasfabriek gaan bezoeken en een zoo (ook mooi en goedkoop).

fantastisch volgend jaar weer

Dekker
22-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Aqua park, Spinleruv mlyn in tjechie.

Het eten is goed en vriendelijk personeel die je proberen te verstaan in het tjechies, duits of engels.

Recht tegenover de piste waar je genoeg kan skien en anders de gratis skibus kan nemen naar het centrum om daar te skien, daar kan je ook 's avonds skien. Nadeel koud zwembad.

aanrader

anja
14-1-2009

We zijn in juli 2008 gewweest.

Mooie ligging,het hotel werd keurig schoon gehouden,goede prijs-kwaliteit verhouding.

Alleen het restaurant was voor het ontbijt te klein.

Het zwembad een aanrader bij slecht weer.

We hebben er een fijne vakantie gehad, gaan zeker nog eens terug

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aquapark in Špindlerův Mlýn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aquapark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.