Appartement Apollo

• Ligging t.o.v. pistes5,0

5 reviews over Appartement Apollo in het Nederlands

Anders

2007

Wij vonden alles gewoon in orde

Simon Balk
17-8-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij vonden alles gewoon in orde. Geen grote luxe maar alles ruim voldoende. De pistes was een kwartiertje lopen, maar dat vinden wij niet erg.

De verwarming ging inderdaad op vaste tijden aan maar daar hebben wij geen last van gehad. Het ontbijt was niet bijzonder uitgebreid, maar keuze genoeg.

De eigenaar was bij ons normaal. Hij komt in eerste instantie niet als de vriendelijkste over, maar we hebben een paar keer met hem gepraat en hij bleek daarbij een normaal persoon.

• Ligging t.o.v. pistes6

Wij hebben een schitterende vakantie gehad. Het is wel misschien iets eenvoudig,maar goed voor Spindleruv Mlyn is de prijs kwaliteitsverhouding toch wel redelijk ok. Het ontbijt was vrij normaal. Gewoon een paar broodjes met beleg. Kan dus niet klagen zoals in de vorige omschrijving. Wij zijn niet wezen lopen maar hebben de skibus gebruikt. Dat was goed te doen.

2006
    • Ligging t.o.v. pistes5

Het is een mooi nieuw appartement, alleen idd je kunt niet koken in de keuken..

Er zitten geen gordijnen voor de ramen dus je wordt wel vroeg wakker..

De eigenaar is een beetje narig vonden wij..

Het ontbijt vonden wij ook niet goed je hebt maar 2 broodjes per persoon en soms nog niet eens.1 plakje kaas en 1 plakje ham per persoon..

De eieren zijn al 2 dagen van te voren gekookt en de jus d'orange is een dag van te voren ook al ingeschonken..

Maar als je weinig eet en het niet erg vind om een stukje te lopen naar de piste is het een mooi appartement.!

Wij zijn hier in februari 2006 geweest

Nicky & Peter
      26-2-2006
      • Ligging t.o.v. pistes1

Wij zijn hier in februari 2006 geweest. Appartement voor 7 personen groot genoeg maar de eigenaar is bijzonder onvriendelijk, eigenlijk gewoon onbeschoft. In de keuken deed de kookplaat het niet en zijn er geen pannen. Het beddegoed slecht. Afstand tot pistes te groot om te lopen dus auto met sneeuwkettingen iedere dag nodig.

2005

Wij zijn hier februari 2005 geweest

Frederike
      23-10-2005
      • Ligging t.o.v. pistes6

Wij zijn hier februari 2005 geweest. We hadden een appartement met 2 slaapkamers geboekt, maar bij aankomst bleek deze niet beschikbaar te zijn. We kregen een app. met 1 slaapkamer met vier bedden. De keuken was erg klein en er kon niet in gekookt worden. De woonkamer en badkamer waren prima. De handdoeken werden slechts 1x verwisseld. De verwarming ging pas na 6 uur 's avonds centraal aan, dus als je vroeg van het skieen terugkwam was het erg fris in het appartement. Het ontbijt was goed. De eigenaar vonden wij niet zo vriendelijk, ook was hij vaak niet te bereiken bij vragen e.d. Het appartement lag ongeveer 15 minuten lopen vanaf het centrum. Naar de pistes was het ongeveer 25 minuten lopen. Sneeuwkettingen zijn absoluut nodig om dit appartement te bereiken.

We hebben een aantal aanbieders voor Apollo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Apollo in Špindlerův Mlýn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Apollo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.