Hotel Alpina

6.3Voldoende

Tsjechie, Královéhradecký, Špindlerův Mlýn

Op vakantie geweest naar Alpina?

6.3Voldoende

• 8.7Ligging t.o.v. pistes

9 reviews over Hotel Alpina

• 5W van der Meer25-08-2007

Wij zijn net terug uit hotel alpina en gaan er zeker nooit meer naartoe.Onvriendelijk personeel, en voor mensen die slecht ter been zijn is het bijna onmogelijk om te lopen, s avonds levensgevaarlijk , onverlicht bospad , en tegen een berg oplopen, als je een sigaretje wilt roken moet je naar buiten, 1 keer per week schone handdoeken, dus kortom 3 x niks.Alles sluit om 22.00 uur niets te beleven , en ongezellig.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 8Jetze19-03-2007

Deze voorjaarvakantie in Hotel Alpina geweest. In vorige Hotels waren de kamers verouderd en harde bedden.

In hotel alpina had de kamer had prima bedden met fijne matrassen. Een douche en met toilet. Alles was netjes afgewerkt met mooie materialen. Alles was perfect op de kamer alleen de internetaansluiting deed het niet.

Over het eten was ik niet altijd te spreken. Ik had half pension. Dit is niet aan te raden. Je kunt beter van de kaart eten. Dit is echt lekker en goedkoop. De obers waren vriendelijk wanneer het ze uitkwam. vaak waren ze kortaf. Maar ze deden goed hun werk en daar gaat het om! Ontbijt was top!

De piste bevidn niet op nog geen 100 meter. Je klikt je skis onder voor het hotel en je skiet zo de piste op. Ook als je weer terug naar het hotel wilt kun je tot aan de voordeur toe skieen.

Binnen tien minuten ben je in het centrum waar je heerlijk kunt apres skieen. er bevinden zich verschillende discotheken.

Volgend jaar weer Hotel ALPINA!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in februari 2007

• 8Sportel05-03-2007

Niet voor apres-ski mensen (vanwege ligging tegen de berg). Gratis ski-boxen bij hotel zijn ideaal voor de ervaren skier, zij kunnen direct uit hotel met skies onder naar de piste op 100 meter. Bediening is niet overdreven kindvriendelijk. De 5-persoonskamers zijn zeer ruim met mooi uitzicht op het dorp. De handdoekenservice is mager, alleen op woensdag worden de handdoeken vervangen.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in maart 2007

• 6zweiphennig14-08-2006

het personeel was niet erg vriendelijk vertier in en om het hotel minimaal handdoeken wisselen slechts 1x per week receptie -en bedienend personeel spraken nauwelijks duits of engels

Gereisd met partner in augustus 2006

Hotel Alpina info