Špindlerův Mlýn

Reviews over Špindlerův Mlýn

Leuk gebied!

Dian
    14-1-2019

Erg leuk en mooi skigebied! Ik ski al vanaf mijn 4e dus qua uitdaging en stijlheid van de piste’s was het niet top, maar alsnog een leuke ervaring gehad in dit skigebied. Mooie, redelijk lange en brede piste’s in een mooi gelegen gebied. Zeker waard om te skiën! Als gevorderde skiër is het misschien iets minder qua uitdaging maar alsnog leuk om een dagje of meer te bezoeken.

Gereisd Met vrienden in februari 2017

Gezellige plaats waar veel te doen is

Petra
    26-9-2016

Veel natuur ook in de omgeving zoals pramen laben. In het stadje zelf rijd een rood treintje die door de omgeving rijd is erg leuk Alles wat je kan verwachten van een wintersportplaatsje in het najaar Het plaatsje is wel meer gericht op de winter alhoewel je er nu ook prachtige wandelingen kunt maken We hebben ons zeker niet verveeld

Gereisd Met vrienden in september 2016

Perfect

malastrana 18
    7-5-2016

Wij komen reeds meer dan 22 jaren in Spindleruv-mlyn en dat naar volle tevredenheid zowel s'zomers als in de winter. Het is een stadje wat veel te bieden heeft en voor de jongeren is er genoeg after-ski en vermaak te vinden. De prijzen voor het skien zijn betaalbaar en de liften luxe, de pisten van blauw naar zwart en gaat het verkeerd dan zie je zwart. De hotel/pension-prijzen zijn betaalbaar en men heeft legio keus. In de zomer kan men er heerlijk wandelen en biken maar ook down-hill biken met een goed parcours. Tevens kan men met de ski-liften naar boven naar de berg-restauranten boven aan het begin van de pisten. Werkelijk een goede aanrader!!

Gereisd Met partner in mei 2016

Heerlijk ski-paradijs en vacantiegebied

Paul van Luijtelaar
    10-3-2016

De stad Spindleruv-Mlyn gelegen in het Ertsgebergte in Tsjechie is een stad die veel te bieden heeft op zowel vacantie en ski-gebied. Er bevinden zich 3 ski-pistes en een nachtpiste een Snowtube baan en een bobbaan en men heeft er o.a overkapte liften voor 6 personen. De piste mogelijkheden zijn legio van rood via blauw naar zwart en voor de langlaufers is er meer dan genoeg gespoorde piste te vinden. Voor de uitgaanders onder ons bestaat er een leuk nachtleven en alles blijft zeer betaalbaar. Het winkel aanbod is zeer goed en men heeft er een grote keus aan eet en drinkgelegenheden en skiverhuur is ontelbaar en men heeft ook de beschikking over snow-bikes(het proberen waard). In de zomertijd bestaat er de mogelijkheid tot down-hill biking over meerdere goede parcousen die zich dan bevinden op de pistes zonder sneeuw, (voor de durvers probeer eens de zwarte piste). Het is een uniek gebied met legio mogelijkheden ook voor de wandelaars aan betaalbare prijzen.

Gereisd Met partner in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk gebied voor skie-ers en wandelaars

Paul en Monika van Luijtelaar
    27-1-2016

Spindleruv/Mlyn is zowel s'Winters als s''Zomers een heerlijk gebied om te vertoeven het is puur natuur met een gezonde lucht. In de winter is het de wintersport die iedereen hierheen haalt, is betaalbaar, veilig en gevarieerd. De pistes zijn van zeer goede kwaliteit en de liftcapaciteit is ruim voldoende zonder lange wachttijden en buiten dat betaalbaar. In ieder geval niet vergelijkbaar met Oostenrijk. Wij vinden het hier veel beter.s´Zomers ziet het er heel anders uit zonder de bekende sneeuw en de vele toeristen maar het heeft dan weer zijn eigen gezelligheid en men kan dan met de bus naar de diverse Bouda´s gaan waar het heerlijk toeven is in het mooie weer of je gaat naar het Aqua-park voor een dag heerlijk water-plezier. Men kan ook eens een leuke trip maken naar de omliggende steden zoals bijvoorbeeld Vrchlabi een stad met een leuke oude kern en een leuke weekmarkt met boeren producten met o.a Nederlandse kaasspecialiteiten. Keuze genoeg.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2014
Špindlerův Mlýn scoort een 8 uit 10, op basis van 199 reviews