Pension Zakouti

Top locatie

jan
5-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Echt een aanrader, netjes, schoon, goed eten en heel gastvrij

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Voor herhaling vatbaar

bob wennekendonk
3-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

De ligging t.o.v. de belangrijkste lift in het skigebied is ideaal. Het ontbijt is uitgebreid en gevarieerd. Dagelijks prima 3-gangen diner. Lieve hond en dikke kat. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Zeer kindvriendelijk pension met grote speelkamer. Relatief klein maar gezellig skigebied. Voor ieder wat wils. Voor herhaling vatbaar. Meerdere gasten die eerder in Zakouti hadden verbleven, dus de kwaliteit is kennelijk constant van aard.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

Fijn Pension

Tineke Netten
7-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn met 2 kinderen van 9 en 11 jaar oud en nieuw 2011/2012 1 week in Pension Zakouti geweest. De ligging van dit pension is super heel dicht bij de piste. Het eten was goed altijd soep vooraf daarna hoofd gerecht en nagerecht. Voor onze kinderen was het eten prima en gevarieerd. De eigenaar zeer behulpzaam en zeer vriendelijk ze lopen werkelijk het vuur uit hun sloffen om het jou naar je zin te maken. Wij hadden de studio gehuurd prima plek ouderwets ingericht maar goed te doen. Omgeving eleuk om te skiën/snowboarden. Kortom het is ons prima bevallen en we gaan zeker volgend jaar terug naar dit pension.

Gereisd met jonge kinderen in december 2011

Tsjecho Reizen

Geweldige winterspoprt locatie !

Familie vd Bos
31-12-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

We zijn net terug van onze wintersport in Tsjechie. In pension Zakouti, dicht bij de Javor piste en we hebben een geweldig verblijf gehad. Met nieuwe mensen die het pension runnen, ze doen het zeer goed. Alles netjes schoon, eten goed voor mekaar en altijd vriendelijke bediening. Ze spreken er zeer goed duits, dus dat was ook dik in orde. Een echte aanrader voor volgend jaar dus !!

Gereisd met vrienden in december 2011

volgende keer ergens anders

2 teleurgestelde reizigers
7-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

De eigenaar van dit pension is erg zuinig: met het eten, de minimale verlichting overal, met contact met zijn gasten en met algehele gezelligheid, alles was even spaarzaam. 1 handdoek en 2 wc-rollen voor 4 dagen, bijvoorbeeld, en op vrijdagavond 09.30 uur waren restaurant en bar al dicht, en was het hele pension in duisternis gehuld. Verder was het goed te doen hoor, zeker voor die prijs, maar voor wat meer sfeer en gezelligheid zullen we volgende keer ergens anders boeken.

Gereisd met partner in juli 2011

Relaxed, heel okee.

Sandra
31-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Goed familiepension. Gemoedelijk met gezellige huishond en kat. Heerlijk gegeten. Leuke speelkamer voor de kinderen en vlak bij de ski-liften. Vriendelijke service.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

ook in 2012 gaan we weer

A. Hoogenboom
30-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het is prima toeven in dit pension. We komen hier nu al 5 jaar en ook volgend jaar hebben we weer geboekt.

De nieuwe eigenaar doet zijn best om ons en dat merk. De keuken was aanmerkelijk beter dan de vorige jaren. we kijken uit naar 2012 en als het aan ons ligt de jaren ernma, mits er voldoende kamers beschikbaar zijn, maar wellicht dat triouwe klanten voorrang krijgen

Gereisd met vrienden in februari 2011

Heel leuk geweest!

Fam. van Belle
6-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Net terug uit Zakouti. Leuke bestemming en prima naar onze zin gehad. Kamers waren prima in orde, eten was lekker. De kinderen en wij willen volgens jaar weer terug. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Het skigebied is erg leuk voor beginners en ook voor de geoefende skier is het heel leuk. Prijs en kwaliteit vonden in orde dus we gaan alvast kijken of we het voor het volgende jaar weer kunnen reserveren.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

prima voor een weekje

Ed veldhuizen
17-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ga hier nu voor de 3e maal naar toe en bevalt nog steeds goed.

Er valt altijd wel wat te zeuren maar Nederlanders staan daar om bekend.

Neem het gewoon zoals het is en maak er zelf wat van doen wij ook.

Gereisd met vrienden in februari 2009

Prima bestemming!

fam. van der Mark
20-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ik herken eigenlijk niets in de voorgaande reacties. We zijn hier ook deze winter geweest en hebben genoten van een prima vakantie. Prijs en kwaliteit zijn gewoon goed in verhouding. Ligging is super! Wij en de kids hebben hier in ieder geval een leuke tijd gehad.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Pension info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Zakouti in Pec pod Snezkou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Zakouti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.