Hotel Tetrivek

Gemoedelijk hotel

Lyda
21-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Gemoedelijk hotel, waren er voor het eerst op aanraden van een collega, wij hadden een kamer in het hotel zelf, schrokken eerst hoe oud het allemaal is maar het was wel schoon, de handdoeken werden dagelijks gewisseld als je ze op de grond gooit maar de wc en wastafel worden tussendoor niet gereinigd, minpuntje

Bediening was heel goed, ober schonk de wijntjes al in als we de eetkamer inkwamen en de rekening viel heel erg mee. toetje moet je apart bestellen

gezelligheid staat voorop!

marianne booms
6-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

wij hebben het er al 10 jaar erg naar ons zin! Nog 1 keer en dan waarschijnlijk iets anders.

Het personeel is erg gastvrij!

het eten is prima. en de rekening valt heel erg mee!

Je kunt zomaar een beenhammetje (20 kg) krijgen als daar zin in hebt!

Kortom een aanrader.:)

gewoon weer gaan

Andre Linning
23-12-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het is een geweldig hotel met goede service en leuke bediening

• Ligging t.o.v. pistes7

het is een super hotel je word goed geholpen en het eten is goed!

Op aanbeveling van familie 10 dagen geboekt eind augustus 2007. De kamer was spartaans sober maar netjes. Dankzij tip op deze site extra handdoeken meegenomen en dat bleek nodig. Wie van luide volkstümliche muziek bij de maaltijd houdt voelt zich hier helemaal thuis. Gezien de prijs viel het eten niet echt tegen maar er was weinig variatie. Personeel spreekt matig Duits. Gemiddelde leeftijd van de gasten was hoog. Terras aan drukke straatkant. Eigenlijk mankeerde er weinig aan, toch waren we blij weer naar huis te kunnen. Dorp was 's avonds erg doods.

het is een heel leuk en gezellig pension

ben vrijsen
17-2-2006
  • Ligging t.o.v. pistes9

het is een heel leuk en gezellig pension.

ik en mijn broers en ouders zijn er al 5 keer geweest.

dit jaar (2006) nemen wij nog 3 gezinnen en me oom mee naar het gezellige halfpension.

naast het pension is ook een bergje waar je verrassent leuk met de slee vanaf kan racen.

het eten is erg lekker en de toetjes zijn lekker groot.

hij ligt dicht bij de pistes en bij het dorp.

de bedden zijn lekker om op te slapen.

kortom een geweldig pension.

• Ligging t.o.v. pistes9

wij zijn er geweest tijdens de wintersport en we hebben niks te klagen gehad,superservice erg gezellig en het eten was ook goed.

het is goedkoop en ja dna moet je geen luxe verwachten natuurlijk.

maar zeker voor herhaling vatbaar

• Ligging t.o.v. pistes3

zeer slechte bediening,ze proberen je een poot uit te draaien waar je bij staat,pas op voor "inbrekers" want als ze wat van je gesloten kamer afhalen,is het jou schuld en laten ze de bevriende politie chef met veel bombarie (en drank) je proberen te beinvloeden,stap daar nooit in.Ik ga nooit maar dan nooit meer naar dit hotel toe want dit is een ervaring die je niemand

toe vertrouwd.Zelfs nog een dag op het politieburo ( zelfs in de cel) gezeten omdat ze geen ( op het eind eindelijk iemand die het hele spel van de eigenaar en politie chef doorzag) rapport op wilden maken.

Maar aan het eind: geld weg,telefoon weg

en een schijnheilig lachende eigenaar die je elke x een drankje aan wilde bieden maar door ons beleefd geweigerd.

Op zich een aardig hotel maar door deze ervaring: NO GO.

Jan

Wij waren eind augustus 2005 een week in dit leuke kleine hotel het eten was er zeer goed en het is aan te raden halfpension te boeken want je hebt dagelijks de keuze uit 3 verschillende menu's elke dag weer 3 andere dus keus genoeg voor slechts een kleine meerprijs t.o.v. logies ontbijt.

De kamers in de dependance zijn gerenoveerd en ook op internet te zien bij www.hoteltetrivek.cz , ook kunt u op deze site boeken.

Wel even zelf enkele grote handdoeken meenemen om te douchen want er zijn alleen hele kleine handoeken (50 X 50 cm.) op de kamer en slechts 2 stuks op verzoek kregen wij er 4. Men probeert alles om het de gasten naar de zin te maken.

Kort om een leuk en goedkoop hotelletje voor een paar leuke dagen uit.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tetrivek in Pec pod Snezkou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tetrivek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tetrivek scoort een 7.63 uit 10 op basis van 29 reviews.