Hotel Koulinska Bouda

7Goed

Tsjechie, Královéhradecký, Pec pod Snezkou

Op vakantie geweest naar Koulinska Bouda?

7Goed

• 6.5Ligging t.o.v. pistes

Tonen op kaart

2 reviews over Hotel Koulinska Bouda

• 8carinqua18-01-2008

Leuk hotel, eten goed en neem geen Half pension want op de kaart is heerlijk eten en HP is niet echt goed. Maar verder is het gezellig en goed

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in januari 2008

• 6O. Vis06-06-2007

Wij zijn dit jaar februari in dit hotel geweest. Het ligt voor langlaufers prachtig met loipes voor de deur. Voor mensen met kleine kinderen is er een sleepliftje naast het hotel waar ook voor volwassenen de eerste dagen de lessen worden gegeven. Wandelen vanuit het hotel is ook prima. Het ligt heel afgelegen en het is er erg stil 'savonds. Naar de piste is het ongeveer een 10 minuten lopen met je ski's op je nek. Terug is dit een half uur. Je kunt wel een scooter je op laten halen maar dat is iedere keer 350 kronen, 11 euro. Het hotel is eenvoudig maar gezellig en het eten is goed. Het vermelde zwembad en de sauna zijn niet veel. De vermeldde massage is er niet te verkrijgen en de kamers zijn klein en hebben geen overgordijnen. Het personeel is erg vriendelijk. Veel mensen beseffen niet dat wij voor de Tsjechen een stel kapitalisten zijn. Hun verdienen gemiddeld tussen de 500 en 650 euro per maand en moeten er lange dagen voor maken. Geef niet te veel fooi maar een vriendelijk gezicht

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in februari 2007