Appartement Holiday Pec

Appartement info

Meer appartement info

8 reviews over Appartement Holiday Pec

• 9Nico13-01-2014

Uistekend appartement (10 persoons)

Er zijn 2 appartementen een grotere (tot 10 personen) en een kleinere (5 persoons). Wij zaten in de 10 persoonsappartement met 2 gezinnen (4 volwassenen en 4 kinderen).

Zoals eerdere reacties ook al aangeven: uitstekende ligging, en een prima accomodatie. De 10 personen kunnen alleen gehuisvest worden indien er op de slaapkamers 2 logeerbedden uitgeklapt worden. Met 8 personen is het in elk geval ruim genoeg.

Wij komen hier zeker nog een keer terug !

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

• 9A. Roek17-01-2013

Een heerlijk appartement met veel leefruimte!

Het appartement ligt centraal bij de piste, de supermarkt, de pinautomaat en het beste restaurant van Pec Pod Snezkou: Enzian. Het appartement ligt boven de ski-verhuur, de skischool en naast de ski-winkel van dezelfde Nederlandse eigenaar, die een goede service biedt. Ook geeft hij tips wat betreft het reizen, de gastenkaart, de skibus enz. Je kunt hem alles vragen. Er ligt een prachtige tuin achter het appartement. Je kunt je auto naast het appartement parkeren en de ski's kunnen in een bergruimte. In het appartement heb je vloerverwaring en het is overal heerlijk warm. De afwasmachine is ook handig, zeker als je met veel personen bent. Het enigste minpuntje wat je zou kunnen noemen is, dat er boven bij de slaapkamers geen w.c. is. Daarvoor moet je een trap af naar beneden. Voor ons was dit echter geen probleem. Eindschoonmaakkosten komen nog over de rekening heen (ong. 40 euro - 2013). Wij zullen dit appartement zeker aanbevelen en misschien gaan we nog een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

• 9Sanne16-03-2012

Toffe plek met toffe eigenaar.

We zijn van de winter hier geweest met 10 personen en helaas is één van ons gevallen met wintersport en moest naar het ziekenhuis, de eigenaar was zeer behulpzaam in het helpen met dingen regelen en hulp. Daarnaast was het appartement mooi, vooral een ruime badkamer en woonkamer wat prettig was, de supermarkt dichtbij (nog geen 5 minuten lopen), restaurantjes genoeg, dichtbij de pistes (maar ook dichtbij een ander liftje zodat je niet hoefde te lopen naar de echte pistes). Kortom een top plek met een goede eigenaar. Zeker een aanrader als je naar pec pod snezkou gaat.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 0saskia14-03-2012

super appartement in tsjechie

mooi ruim opgezet appartement, de service was uitstekend, niet alleen voor het appartement zelf maar ook voor ander advies konden we de eigenaar vragen,

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 10N van Loon08-03-2008

oud en nieuw 2007/2008 in appartement Alexander-Holiday pec geweest. Zeer fijn appartement met een heel aardige eigenaar(nederlander) tevens eigenaar van de skischool happy hill. Appartement van alle gemakken voorzien, en werkelijk heel erg ruim. Ook de skischool is een aanrader(nederlandse skileraren) wat voor onze kinderen natuurlijk heel erg fijn was. Restaurant Enzian grill is niet te evenaren Qua prijs/kwaliteit. Wij hebben alweer geboekt voor 2009, en daar zal het niet bij blijven. Ook onze kinderen vonden het geweldig. Voor ons tweede keer in pec.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2008

• 9Sjef van der Schoot29-12-2007

Zeer groot appartement, met hele grote tuin, midden in het dorp. Complete keuken, zeer grote badkamer met dubbele wastafels. Comfortabel ingericht met zeer grote tv, stereoset enz. 10 minuten lopen van de pistes, ligt naast het kantoor van de skischool. Onderin het pand is een leuke bar en een skiverhuur. Ligt vrijwel naast het beste restaurant van Pec Pod Snezkou genaamd Enzian. (Wel van te voren reserveren.... ) De eigenaar van het pand is ook de eigenaar van de skischool/verhuur. Skigebied is niet heel groot maar wel afwisselend en gezellig. We zijn er met met 2 kinderen geweest en deze hebben 5 dagen les gehad van een hele leuke Nederlandse Skilerares. Bijna alle leraren(ressen) zijn nederlands. In het gebied komen ook heel veel nederlanders skiën.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in december 2007

• 8F. Cooler12-11-2007

Heel prettig appartement in het centrum van het dorp en zeer comfortabel. Vlak bij de skilift en naast de skischool. De eigenaren zijn nederlands en dat is toch makkelijk.

Gereisd met familie in november 2007

• 9E.Vogel18-12-2006

De appartementen zijn zeer comfortabel, met vloerverwarming,erg compleet ingericht, prachtig gelegen in het voorste gedeelte van de hoofdstraat ,de achterzijde heeft een grote tuin met veilige speelweide voor kinderen.coffeebar en restaurants direct op loopafstand ca 2 minuten.

Gereisd in december 2006

Appartement Holiday Pec info