Hotel Emerich

HotelWeer vandaag19°12°
7,3

• Ligging t.o.v. pistes10,0

We hebben een aantal aanbieders voor Emerich voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Emerich in het Nederlands

Aan de piste gelegen Tsjechisch hotel

Wouter & Ilse en kinderen
4-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Enigzins gedateerd hotel in Tsjechische stijl (alles bruin). Kamers netjes en schoon, bedden aan de harde kant (en kort maar dat is overal).

Ligt halverweg aan de Javor piste. Je moet wel kunnen skieen anders is het een eind lopen. En mis de laatste lift (16:00 uur) niet of je moet een uur wachten, dan gaan de liften weer open voor avondskieen tegen extra tarief.

Het eten is ok maar eenvoudig, keuze uit drie hoofdgerechten allen in Tsjechische stijl. Wel grote porties ook voor de kinderen. Goede bediening (door Slowaaks personeel).

Bar met mooi uitzicht maar helaas niet rookvrij (rest van hotel wel). Leuke skibar buiten het hotel, leuk voor de apres-ski in de zon.

Al met al aardig hotel (met name door ligging).

• Ligging t.o.v. pistes10

Prima hotel, ligging op de rode piste heeft voor en nadelen. Als je niet goed kan skiën ben je aangewezen op het sneeuwvoertuig om naar beneden of naar boven te gaan en dat een week lang is best kostbaar. Voor skiërs een perfecte ligging, s'ochtends zo naar beneden skiën. Het hotel heeft een leuke bar met schitterend uitzicht over het dal.

Kortom een mooie locatie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Emerich in Pec pod Snezkou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Emerich zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Emerich scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.