Pension Bila Labut

8.3Fantastisch

Tsjechie, Královéhradecký, Pec pod Snezkou

Op vakantie geweest naar Bila Labut?

8.3Fantastisch

• 9.7Ligging t.o.v. pistes

Pension info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer pension info

21 reviews over Pension Bila Labut

• 6Janneke van Kaam04-03-2011

Schoon en netjes maar weinig sfeervol

Pension Bila Labut ligt op de helft van de Javor piste. Onze zoon van 6 kon nog niet skien dus het was een heel karwei om 's morgens van de berg af te komen. s'Middags gingen we met de sneeuwscooter vanuit het dorp naar het pension. Deze was 400Kr per keer. Pension is door de ligging niet erg geschikt om met kleine kinderen heen te gaan.

De kamers zijn niet ruim maar wel netjes en schoon. Eetzaal en bar komen niet heel sfeervol over. Het is vreemd over dat je tijdens het eten geen drinken mag bestellen. Dat moet je vóór 18.00 uur doen. Ook wordt het eten snel achter elkaar geserveerd dus lang tafelen is er niet bij. Eten is niet heel bijzonder maar ook niet onsmakelijk.

Voor de kinderen is er een speelzaal met tafeltennis, darten en tafelvoetbal.

Vrienden van ons zaten in een pension in het dorp (pension Zakouthi). Dat was een stuk gezelliger en klantvriendelijker dan dit pension. Ook hebben we daar de laatste avond meegegeten en dat was echt lekkerder.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2011

• 8caro07-03-2008

beetje medelijden met de zoon des huizes,werkt wel erg hard voor t pension,lijkt er niet veel lol in te hebben,ouders nemen de leiding.Ik had een dikke rode kater naast m'n kamerdeur op de gang en houd niet van katten.voor zo'n pension prima kamers met wel 2 handdoeken pp per week.t.o.v pistes prima ligging maar door ijzige rode Javor niet echt makkelijk in het dorp te komen voor ons.Jammer dat de sneeuwtaxi van Bila Labut kapot was moesten we zelf regelen en dat kostte veel wachttijd vanwege drukte in vakantie.Leuk skigebied en veel leuke gezellige tentjes langs de pistes.Onze kids hebben heerlijk kunnen skieen.plaatselijke bevolking niet zo heel vriendelijk.Onze Garmin nav.systeem bracht ons tot in het dorp.

Gereisd met vrienden in februari 2008

• 8G.J. Linsen16-08-2007

Wij zijn er in februari 2007 geweest. Parkeren was lastig, bagage met snowtrack was moeizaam (lang wachten) vaak op en neer met snowscooters is duur. Ligging fijn voor gevorderde skieer. Speelzaal voor kinderen. Redelijk gezellige bar. Ontbijt was prima, avondeten vaak niet lekker en primitief. Mensen in het begin terughoudend maar wel heel behulpzaam. Avondskieen is heel leuk!

Gereisd met familie in augustus 2007

• 7jolanda spijkerman04-03-2007

nette, schone kamers, mooie ligging alleen zijn de eigenaren niet echt vriendelijk, de zoon des huizes moest bijna alles alleen doen, kwam daardoor erg gestresst over, en was volgens ons nog niet vaak buiten pec geweest, gaf ons het gevoel dat we blij mochten zijn dat we daar mochten komen,vooral dat de bar maar beperkt open is 17-18 uur en 19-22 uur riep negatieve reacties op, kort voor 18 uur was het rennen geblazen naar de bar om nog een drankje bij het eten te scoren!! eigenaar star en zelfingenomen typje, moet een van die berg afkomen en cursus: "hoe behandel ik mijn gasten op een vriendelijke manier" gaan volgen!!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in februari 2007

• 8Judith26-02-2007

De ligging is prachtig. Een heel mooi uitzicht over het gebied en heel dichtbij de skischool en de sleeplift. De kamers zijn schoon en hebben goede bedden. Nadeel alleen dat bij halfpension dat het avondeten erg weinig voorstelde, waardoor veel mensen 's avonds in het dorp gingen eten.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in februari 2007