Pension Avia

Pension

• Ligging t.o.v. pistes5,2

2 reviews over Pension Avia in het Nederlands

2007

Sfeervol ingericht, aardige mensen, echt kerstdiner, zeer

Robert Bodde
30-12-2007
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Sfeervol ingericht, aardige mensen, echt kerstdiner, zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Volgend jaar weer !! Robert, Francis en 3 pubers.

Gereisd Familie in december 2007

in de krokusvakantie in avia gelogeerd

petra
24-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

in de krokusvakantie in avia gelogeerd. lokatie is goed tov de kleinere pistes.(skiend te bereiken), dan makkelijk per taxi of skibus naar de grotere pistes. kamers met douche en toilet zijn redelijk goed, de kamer zonder douche/toilet had geen gordijnen maar een beter uitzicht. eten is redelijk, soep en een hoofdgerecht, wel wat eenzijdig. ontbijt in (klein) buffet-vorm, was redelijk uitgebreid. voor niet al te veel eisen en geld een goede lokatie. nadeel is dat er geen ruimte is om gezellig te zitten, alleen na 8 uur savonds in de bar. wij konden met de auto voor de deur parkeren, wat wel weer handig is.

Gereisd Familie in februari 2007

Pension info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Pension Avia

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Avia in Pec pod Snezkou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Avia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.