Hotel Atlas (in Velka Upa)

Hotel Atlas (in Velka Upa)
9,3

• Ligging t.o.v. pistes9,6

4 reviews over Hotel Atlas (in Velka Upa) in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Wel goed genoeg voor een weekje wintersport

sanderklamer
6-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Aardige mensen erg dicht bij de pistes en een goed ontbijt

Prima hotel

Brenda
5-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hebben 1x overnacht in dit hotel en de kamers zagen er schoon en netjes uit. De bedden zijn harder dan wij gewend zijn maar verder prima eten, niet duur en leuke bediening. Hebben hier van 21 t/m 27 febr. 2009 iedere dag met 17 man gegeten en dat was prima.
  • Ligging t.o.v. pistes7

Eenvoudig hotel, schoon, prima douche en hard bed. (Helaas misten wij de gordijnen voor 1 van de ramen). Eten ook eenvoudig. Dicht bij 1 skilift, maar buiten het grotere skicentrum (1 afdaling). Middelmatig hotel in vergelijking met de prijs.

Aardige mensen, inderdaad 50 m

ludo
20-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

Aardige mensen, inderdaad 50 m. van de piste. eten tsjechies, hebt elke dag keuze uit 2 menu's, kunt ook tegen betaling a la carte bestellen, zeer goed en niet duur. Roken niet toegestaan in het restaurant.

Makkelijk te vinden, langs doorgaande weg richting Pec pod.

Nette kamers en douche.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlas (in Velka Upa) in Pec pod Snezkou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlas (in Velka Upa) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Atlas (in Velka Upa) scoort een 9.33 uit 10 op basis van 8 reviews.